Pascal and Francis Bibliographic Databases

Help

Export

Selection :

Permanent link
http://pascal-francis.inist.fr/vibad/index.php?action=getRecordDetail&idt=14464271

The transition from non-formal to formal education: The case of brac, Bangladesh

Other title
La transition d'une éducation gérée par des organisations non gouvernementales vers un système d'éducation traditionnelle : le cas du BRAC au Bangladesh (fr)
Author
NATH, Samir R1
[1] Education Research Group in the Research and Evaluation Division of BRAC, Bangladesh
Source

International review of education. = Internationale Zeitschrift für ErziehungswissenschaftRevue internationale de pédagogie. 2002, Vol 48, Num 6, pp 517-524, 8 p ; ref : 7 ref

ISSN
0020-8566
Scientific domain
Education
Publisher
Springer, Dordrecht
Publication country
Netherlands
Document type
Article
Language
English
Keyword (fr)
Analphabétisme Analyse par cohortes Défavorisé Enseignement traditionnel Milieu rural Politique de l'éducation Système éducatif Bangladesh
Keyword (en)
Illiteracy Cohort analysis Deprived Conventional Education Rural Environment Educational Policy Educational System Bangladesh
Classification
Francis
520 Educational sciences / 520-28 Educational policy / 520-29 Policy, reform, legislation / 520-52 Asia

Discipline
Sciences of education
Origin
Inist-CNRS
Database
FRANCIS
INIST identifier
14464271

Sauf mention contraire ci-dessus, le contenu de cette notice bibliographique peut être utilisé dans le cadre d’une licence CC BY 4.0 Inist-CNRS / Unless otherwise stated above, the content of this bibliographic record may be used under a CC BY 4.0 licence by Inist-CNRS / A menos que se haya señalado antes, el contenido de este registro bibliográfico puede ser utilizado al amparo de una licencia CC BY 4.0 Inist-CNRS

Searching the Web