Pascal and Francis Bibliographic Databases

Help

Export

Selection :

Permanent link
http://pascal-francis.inist.fr/vibad/index.php?action=getRecordDetail&idt=15148255

Influence of socioeconomic status and gender on high school seniors' use of computers at home and at school

Other title
Influences du statut socio-économique et du genre (homme-femme) sur l'emploi des ordinateurs à l'école et à la maison (fr)
Author
LOWE, Graham S1 ; KRAHN, Harvey1 ; SOSTERIC, Mike2
[1] University of Alberta, Canada
[2] Athabasca University, Canada
Source

Alberta journal of educational research. 2003, Vol 49, Num 2, pp 138-154, 17 p ; ref : 2 p.1/4

ISSN
0002-4805
Scientific domain
Education
Publisher
University of Alberta, Edmonton, AB
Publication country
Canada
Document type
Article
Language
English
Keyword (fr)
Compétence Ecole Enquête Habitude Niveau Ordinateur Recherche de tendance Scolarité Sexe Statut social Statut socioéconomique
Keyword (en)
Skill School Survey Habit Level Computer Trend Research Schooling Sex Social Status Socio-Economic Status
Classification
Francis
520 Educational sciences / 520-171 Educational research / 520-182 Theories, epistemology

Discipline
Sciences of education
Origin
Inist-CNRS
Database
FRANCIS
INIST identifier
15148255

Sauf mention contraire ci-dessus, le contenu de cette notice bibliographique peut être utilisé dans le cadre d’une licence CC BY 4.0 Inist-CNRS / Unless otherwise stated above, the content of this bibliographic record may be used under a CC BY 4.0 licence by Inist-CNRS / A menos que se haya señalado antes, el contenido de este registro bibliográfico puede ser utilizado al amparo de una licencia CC BY 4.0 Inist-CNRS

Access to the document

Searching the Web