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Brand temperament

Other title
Tempérament de la marque (fr)
Author
CAPELLI, S1 ; MOISIO, R2 ; PANTIN-SOHIER, G3
Université de Grenoble 2. Centre d'Etudes et de Recherches Appliquées à la Gestion. (CERAG), Grenoble, France (Editor)
[1] CERAG, France
[2] Université du Nebraska, United States
[3] CIME, Université de Caen, France
Source

Brand temperament. 2004, 10 p., ref : 2 p

Document type
Book
Language
English
Keyword (fr)
IMAGE DE MARQUE MARQUE METHODE DE MESURE VALIDITE DE LA MARQUE GENERAL
Keyword (en)
BRAND IMAGE TRADEMARK MEASUREMENT METHOD VALIDITY OF TRADEMARK GENERAL
Keyword (es)
IMAGEN PUBLICA MARCA METODO DE MEDIDA VALIDEZ DE LA MARCA GENERAL
Classification
Francis
616 Doge / Company management / 616-3 Marketing

Discipline
Corporate management
Origin
DOGE
Database
FRANCIS
INIST identifier
17023642

Sauf mention contraire ci-dessus, le contenu de cette notice bibliographique peut être utilisé dans le cadre d’une licence CC BY 4.0 Inist-CNRS / Unless otherwise stated above, the content of this bibliographic record may be used under a CC BY 4.0 licence by Inist-CNRS / A menos que se haya señalado antes, el contenido de este registro bibliográfico puede ser utilizado al amparo de una licencia CC BY 4.0 Inist-CNRS

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