Pascal and Francis Bibliographic Databases

Help

Export

Selection :

Permanent link
http://pascal-francis.inist.fr/vibad/index.php?action=getRecordDetail&idt=6563111

Le marketing territorial et ses enjeux

Author
TEXIER, L; VALLA, J.-P
Source

Revue Française de Gestion. 1992, Num 87, pp 45-55 ; ref : notes

Document type
Article
Language
French
Keyword (fr)
Collectivité locale Commune Développement économique Industrie Petite et moyenne entreprise Ville Europe France
Keyword (en)
Local Community Commune Economic Development Industry Small and Medium Firm Town Europe France
Classification
Francis
528 Administrative science / 528-37 Administrative structures / 528-152 Activities by sectors and specialized administrations / 528-165 Industry. Technology. Innovation. Trade. Craft

Discipline
Administrative science
Origin
Inist-CNRS
Database
FRANCIS
INIST identifier
6563111

Sauf mention contraire ci-dessus, le contenu de cette notice bibliographique peut être utilisé dans le cadre d’une licence CC BY 4.0 Inist-CNRS / Unless otherwise stated above, the content of this bibliographic record may be used under a CC BY 4.0 licence by Inist-CNRS / A menos que se haya señalado antes, el contenido de este registro bibliográfico puede ser utilizado al amparo de una licencia CC BY 4.0 Inist-CNRS

Searching the Web