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CONSUMER AWARENESS OF AND ATTITUDES TO FOOD TEXTURE. II. CHILDREN AND TEENAGERS

Other title
PERCEPTION ET ALTITUDES DES CONSOMMATEURS VIS-A-VIS DE LA TEXTURE DES PRODUITS ALIMENTAIRES. II. ENFANTS ET SUJETS DE MOINS DE 20 ANS (fr)
Author
SZCZESNIAK AS
GENERAL FOODS CORP., WHITE PLAINS, N.Y., U.S.A.
Source
J. TEXTURE STUD.; NETHERL.; DA. 1972; VOL. 3; NO 2; PP. 206-217; BIBL. 12REF.
Document type
Article
Language
English
Keyword (fr)
AGE ENFANT ADOLESCENT COMPORTEMENT ALIMENTAIRE STATUT SOCIAL STATUT ECONOMIQUE STATUT CULTUREL PSYCHOLOGIE
Keyword (en)
PSYCHOLOGY
Keyword (es)
PSICOLOGIA
Classification
Pascal
002 Biological and medical sciences / 002A Fundamental and applied biological sciences. Psychology / 002A26 Psychology. Psychophysiology

Discipline
Psychology. Ethology
Origin
Inist-CNRS
Database
PASCAL
INIST identifier
PASCAL7339003226

Sauf mention contraire ci-dessus, le contenu de cette notice bibliographique peut être utilisé dans le cadre d’une licence CC BY 4.0 Inist-CNRS / Unless otherwise stated above, the content of this bibliographic record may be used under a CC BY 4.0 licence by Inist-CNRS / A menos que se haya señalado antes, el contenido de este registro bibliográfico puede ser utilizado al amparo de una licencia CC BY 4.0 Inist-CNRS

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