Pascal and Francis Bibliographic Databases

Help

Export

Selection :

Permanent link
http://pascal-francis.inist.fr/vibad/index.php?action=getRecordDetail&idt=PASCAL7539004342

CONTEXT IN READING AND LISTENING: A COMPARISON OF CHILDREN'S ERRORS IN CLOZE TESTS

Other title
LE CONTEXTE DANS LA LECTURE ET L'ECOUTE: UNE COMPARAISON DES ERREURS A DES TESTS DE PHRASE A COMPLETER CHEZ L'ENFANT (fr)
Author
NEVILLE MH; PUGH AK
DEP. EDUC., UNIV. LEEDS
Source
BRIT. J. EDUC. PSYCHOL.; G.B.; DA. 1974; VOL. 44; NO 3; PP. 224-232; BIBL. 1P.
Document type
Article
Language
English
Keyword (fr)
CONTEXTE COMPREHENSION PHRASE TACHE COMPLETEMENT PHRASE LECTURE AUDITION ENFANT ENSEIGNEMENT PRIMAIRE PSYCHOMETRIE LANGAGE PERCEPTION HOMME PSYCHOPEDAGOGIE PSYCHOLOGIE
Keyword (en)
PSYCHOLOGY
Keyword (es)
PSICOLOGIA
Classification
Pascal
002 Biological and medical sciences / 002A Fundamental and applied biological sciences. Psychology / 002A26 Psychology. Psychophysiology

Discipline
Psychology. Ethology
Origin
Inist-CNRS
Database
PASCAL
INIST identifier
PASCAL7539004342

Sauf mention contraire ci-dessus, le contenu de cette notice bibliographique peut être utilisé dans le cadre d’une licence CC BY 4.0 Inist-CNRS / Unless otherwise stated above, the content of this bibliographic record may be used under a CC BY 4.0 licence by Inist-CNRS / A menos que se haya señalado antes, el contenido de este registro bibliográfico puede ser utilizado al amparo de una licencia CC BY 4.0 Inist-CNRS

Searching the Web