Pascal and Francis Bibliographic Databases

Help

Search results

Your search

kw.\*:("BOAT")

Filter

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Document Type [dt]

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Publication Year[py]

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Discipline (document) [di]

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Language

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Author Country

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Origin

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Results 1 to 25 of 3624

  • Page / 145
Export

Selection :

  • and

HALTER MARINE CATUGS1979; SCHIFF U. HAFEN; DEU; DA. 1979; VOL. 31; NO 3; PP. 214Article

LE "NEPTUN-SUECIA", REMORQUEUR DE HAUTE MER D'UNE PUISSANCE DE 23000 CH.1979; NAV. PORTS CHANTIERS; FRA; DA. 1979; NO 345; PP. 82-84Article

MFS "RUEGEN". EIN NEUES FAEHRSCHIFF DER DEUTSCHEN REICHSBAHN = LE "RUEGEN", NOUVEAU FERRY BOAT DE LA REPUBLIQUE DEMOCRATIQUE ALLEMANDEKINZE M.1973; D.D.R. VERK.; DTSCH.; DA. 1973; VOL. 6; NO 1; PP. 38-39Serial Issue

HOCHSEESCHLEPPER "STURMVOGEL" = LE REMORQUEUR DE HAUTE MER "STURMVOGEL"KUSCHKE P.1978; SEEWIRTSCHAFT; DDR; DA. 1978; VOL. 10; NO 7; PP. 340-344Article

PROBLEME DER MEDIZINISCHEN VERSORGUNG AUF SCHIFFEN. BERICHT UEBER "THE SECOND NAUTICAL MEDICAL OFFICERS EUROPEAN MEETING" = PROBLEMES POSES PAR LES PRESTATIONS MEDICALES SUR LES NAVIRES. RAPPORT SUR "THE SECOND NAUTICAL MEDICAL OFFICERS EUROPEAN MEETING"SCHEPERS BF.1979; SCHIFF U. HAFEN; DEU; DA. 1979; VOL. 31; NO 11; PP. 969-970Article

LE "KARI", REMORQUEUR DE 3400 CH CONSTRUIT PAR LES CHANTIERS FINLANDAIS HOLLMING OY1981; NAVIRES PORTS CHANTIERS; ISSN 0028-159X; FRA; DA. 1981; NO 379; PP. 799-800Article

THREE 18,2000-HP TUGS ORDERED FOR TUG/BARGE COMBINATIONS1980; OCEAN INDUSTRY; USA; DA. 1980; VOL. 15; NO 1; PP. 13Article

WACHSTUM DER WELTHANDELSSCHIFFAHRT UND "BILLIGE FLAGGEN" - ZU DEN KONSEQUENZEN DER SCHRITTWEISEN ABSCHAFFUNG DER OFFENEN REGISTRIERUNG = CROISSANCE DE LA NAVIGATION DE COMMERCE ET "PAVILLONS DE COMPLAISANCE". CONSEQUENCES DE LA SUPPRESSION PROGRESSIVE DE L'ENREGISTREMENT OUVERTJENSSEN B; GRIES G.1982; DDR-VERKEHR.; ISSN 0011-4820; DDR; DA. 1982; VOL. 15; NO 10; PP. 350-352; BIBL. 3 REF.Article

GLORIA DEL MAR1981; SHIPBUILDG MAR. ENGNG INTERNATION.; GBR; DA. 1981; VOL. 104; NO 1249; PP. 227-228Article

FRANCE'S MOST POWERFUL TUGS JOIN TOWAGE FLEET1978; NAV. ARCHITECT; GBR; DA. 1978; NO 5; PP. 171Article

HALTER DELIVERS FIRST OF TWO RAISED PILOTHOUSE TUGS1979; SCHIFF U. HAFEN; DEU; DA. 1979; VOL. 31; NO 10; PP. 853Article

LE REMORQUEUR DE SAUVETAGE "JAGUAR"1978; NAV. PORTS CHANTIERS; FRA; DA. 1978; NO 341; PP. 646Article

BELCHER ARTICULATED TUG/BARGES1982; SHIPBUILDG MAR. ENGNG INTERNATION.; GBR; DA. 1982; VOL. 105; NO 1256; PP. 73-74Article

LE "MONTE-ROTONDO", TRANSBORDEUR DE 2600 TDW CONSTRUIT A LA ROCHELLE-PALLICE POUR LA COMPAGNIE GENERALE TRANSMEDITERRANEENNE1973; NAV. PORTS CHANTIERS; FR.; DA. 1973; NO 273; PP. 130-133Serial Issue

QUELS SONT LES BESOINS FUTURS EN NAVIRES DE RECHERCHE.1983; PECHE MARITIME; ISSN 0031-3726; FRA; DA. 1983; VOL. 62; NO 1261; PP. 222-223Article

"NEPTUN-SUECIA" - EXTREMELY MANOEUVRABLE DEEP-SEA TUG1978; SHIPBUILDG MAR. ENGNG INTERNATION.; GBR; DA. 1978; VOL. 101; NO 1221; PP. 373-381; (5 P.)Article

EISENBAHN-KRAFTFAHRZEUG-FAEHRSCHIFF "RUEGEN" = LE FERRY-BOAT "RUEGEN" POUR VOITURES AUTOMOBILES ET CHEMIN DE FERSTRAUB R; ROSENTHAL G.1973; SEEWIRTSCHAFT; DTSCH.; DA. 1973; VOL. 5; NO 4; PP. 275-289; ABS. RUSSE ANGL.; BIBL. 6 REF.Serial Issue

DAS NEUE FAEHRSCHIFF "DEUTSCHLAND" DER DEUTSCHEN BUNDESBAHN FUER DIE VOGELFLUGLINIE = LE NOUVEAU NAVIRE-TRANSBORDEUR "DEUTSCHLAND" DE LA DB POUR LA LIGNE DES "OISEAUX MIGRATEURS"SIEBER D; SCHAEFER G.1972; E.T.R.; DTSCH.; DA. 1972; VOL. 21; NO 12; PP. 491-503; ABS. ANGL. FR. ESPSerial Issue

PROCEDE POUR EVALUER LA POLLUTION DE L'EAU TOLERABLE DE LA PART DES PETITS BATEAUX A MOTEURPLOTNIKOV VK; REVINA SK.1980; METEOROL. GIDROL.; ISSN 0130-2906; SUN; DA. 1980; NO 11; PP. 92-99; ABS. ENG; BIBL. 8 REF.Article

TUG WITH SAILS IS FORERUNNER OF NEW CLASS1979; OCEAN INDUSTRY; USA; DA. 1979; VOL. 14; NO 8; PP. 69-73; (2 P.)Article

FERRY DESIGNED FOR PLATFORM EVACUATION AND CREW TRANSFER1978; OCEAN INDUSTRY; USA; DA. 1978; VOL. 13; NO 9; PP. 182Article

QUATRE REMORQUEURS POUR LE PORT D'AMSTERDAM1981; BULL. TECH. BUR. VERITAS; ISSN 0007-5752; FRA; DA. 1981; VOL. 63; NO 11; PP. 513-514Article

MOTIONS OF SHIPS IN SHALLOW WATERINGLIS RB; PRICE WG.1980; SUPPL. PAP.-R. INST. NAV. ARCHIT.; ISSN 0373-529X; GBR; DA. 1980; VOL. 122; PP. 269-284; BIBL. 42 REF.Article

THE LAUNCHING OF A 22 METER HIGH TENSILE WIRE REINFORCED FIBROUS FERROCEMENT TUG FOR LOG HAULING DUTIESALEXANDER D.1979; J. FERROCEM.; THA; DA. 1979; VOL. 9; NO 1; PP. 41-42Article

LA FLOTTILLE DE COTRES JOUE UN ROLE COIRSSANT DANS L'APPROVISIONNEMENT DE LA R.D.A.COURTAUD F.1979; PECHE MARIT.; FRA; DA. 1979; VOL. 58; NO 1217; PP. 489-490Article

  • Page / 145