Pascal and Francis Bibliographic Databases

Help

Export

Selection :

Permanent link
http://pascal-francis.inist.fr/vibad/index.php?action=getRecordDetail&idt=11967356

Worin konnte der wissenschaftliche Fortschritt der Pädagogik bestehen ? Ein systempädagogischer Begrüdungsvorschlag am Beispiel der Friendenspädagogik (Les directions du progrès dans la théorie de l'éducation. Proposition d'une perspective théorique, prenant l'éducation à la paix pour exemple)

Author
HUSCHKE-RHEIN, R
Source

Zeitschrift für Pädagogik. 1986, Num 3, pp 395-414 ; ref : 1 p

ISSN
0044-3247
Document type
Article
Language
German
Classification
Francis
520 Educational sciences / 520-192 Teaching methods / 520-197 Curriculum subjects: programmes and methods / 520-204 Ideological education, moral education

Discipline
Sciences of education
Origin
Inist-CNRS
Database
FRANCIS
INIST identifier
11967356

Sauf mention contraire ci-dessus, le contenu de cette notice bibliographique peut être utilisé dans le cadre d’une licence CC BY 4.0 Inist-CNRS / Unless otherwise stated above, the content of this bibliographic record may be used under a CC BY 4.0 licence by Inist-CNRS / A menos que se haya señalado antes, el contenido de este registro bibliográfico puede ser utilizado al amparo de una licencia CC BY 4.0 Inist-CNRS

Searching the Web