Pascal and Francis Bibliographic Databases

Help

Permanent link : http://pascal-francis.inist.fr/vibad/index.php?action=getRecordDetail&idt=12038893

Export

Selection :

The Impact of Consumer Credentialism on Employee and Entrepreneur Returns to Higher Education (L'impact de l'information sur les rendements de l'enseignement supérieur pour les salariés et les patrons)

Author
TUCKER, I. B
Source

Economics of education review. 1987, Vol 6, Num 1, pp 35-40 ; ref : 17 réf

ISSN
0272-7757
Publisher
Ballinger Pub, Cambridge, MA
Publication country
United States
Document type
Article
Language
English
Classification
Francis
520 Educational sciences / 520-58 Planning and economics of education / 520-59 General points

Discipline
Sciences of education
Origin
Inist-CNRS
Database
FRANCIS
INIST identifier
12038893

Sauf mention contraire ci-dessus, le contenu de cette notice bibliographique peut être utilisé dans le cadre d’une licence CC BY 4.0 Inist-CNRS / Unless otherwise stated above, the content of this bibliographic record may be used under a CC BY 4.0 licence by Inist-CNRS / A menos que se haya señalado antes, el contenido de este registro bibliográfico puede ser utilizado al amparo de una licencia CC BY 4.0 Inist-CNRS

Searching the Web