Pascal and Francis Bibliographic Databases

Help

Export

Selection :

Permanent link
http://pascal-francis.inist.fr/vibad/index.php?action=getRecordDetail&idt=12648504

Enseignement itératif, emploi et relations humaines dans l'entreprise: un point de vue d'Australie

Author
FORD, G. W
Source

Perspectives. Revue Trimestrielle de l'Education anc Perspectives de l'Education Paris. 1979, Vol 9, Num 1, pp 33-41

Document type
Article
Language
French
Classification
Francis
520 Educational sciences / 520-325 Sociology of education / 520-327 Sociology of culture / 520-332 Migrants

Discipline
Sciences of education
Origin
Inist-CNRS
Database
FRANCIS
INIST identifier
12648504

Sauf mention contraire ci-dessus, le contenu de cette notice bibliographique peut être utilisé dans le cadre d’une licence CC BY 4.0 Inist-CNRS / Unless otherwise stated above, the content of this bibliographic record may be used under a CC BY 4.0 licence by Inist-CNRS / A menos que se haya señalado antes, el contenido de este registro bibliográfico puede ser utilizado al amparo de una licencia CC BY 4.0 Inist-CNRS

Searching the Web