Pascal and Francis Bibliographic Databases

Help

Export

Selection :

Permanent link
http://pascal-francis.inist.fr/vibad/index.php?action=getRecordDetail&idt=13144810

FORDERUNG LEISTUNGSSCHWACHER SCHULER DURCH KURZZEITIGE KLEINGRUPPENDISKUSSION IM ANSCHLUSS AN DAS LESEN EINES LEHRTEXTES AMELIORATION DE LA PERFORMANCE DES ELEVES FAIBLES PAR UNE BREVE DISCUSSION EN PETITS GROUPES A LA SUITE DE LA LECTURE D'UN TEXTE SCOLAIRE

Author
LANGER I; SCHULZ VON THUN F; TAUSCH R
Source

SCHULE UND PSYCHOLOGIE. 1973, Vol 20, Num 3, pp 156-162

Document type
Article
Language
German
Classification
Francis
520 Educational sciences / 520-192 Teaching methods / 520-197 Curriculum subjects: programmes and methods / 520-220 Reading, writing

Discipline
Sciences of education
Origin
Inist-CNRS
Database
FRANCIS
INIST identifier
13144810

Sauf mention contraire ci-dessus, le contenu de cette notice bibliographique peut être utilisé dans le cadre d’une licence CC BY 4.0 Inist-CNRS / Unless otherwise stated above, the content of this bibliographic record may be used under a CC BY 4.0 licence by Inist-CNRS / A menos que se haya señalado antes, el contenido de este registro bibliográfico puede ser utilizado al amparo de una licencia CC BY 4.0 Inist-CNRS

Searching the Web