Pascal and Francis Bibliographic Databases

Help

Export

Selection :

Permanent link
http://pascal-francis.inist.fr/vibad/index.php?action=getRecordDetail&idt=13144816

DIE LERNLEISTUNGEN BEI VERSCHIEDENEN VORSCHULLESEVERFAHREN IN ABHANGIGKEIT VON BEGABUNG, LEBENSALTER UND SOZIALEM STATUS DER ELTERN DIFFERENTS PROCEDES D'APPRENTISSAGE DE LA LECTURE CHEZ DES ENFANTS D'AGE PRE-SCOLAIRE EN RELATION AVEC L'INTELLIGENCE, L'AGE ET LE STATUT SOCIAL DES PARENTS

Author
WIEST U
Source

ZEITSCHRIFT FUR ENTWICKLUNGSPSYCHOLOGIE UND PADAGOGISCHE PSYCHOLOGIE. 1971, Vol 3, Num 1, pp 25-38

Document type
Article
Language
German
Classification
Francis
520 Educational sciences / 520-192 Teaching methods / 520-197 Curriculum subjects: programmes and methods / 520-220 Reading, writing

Discipline
Sciences of education
Origin
Inist-CNRS
Database
FRANCIS
INIST identifier
13144816

Sauf mention contraire ci-dessus, le contenu de cette notice bibliographique peut être utilisé dans le cadre d’une licence CC BY 4.0 Inist-CNRS / Unless otherwise stated above, the content of this bibliographic record may be used under a CC BY 4.0 licence by Inist-CNRS / A menos que se haya señalado antes, el contenido de este registro bibliográfico puede ser utilizado al amparo de una licencia CC BY 4.0 Inist-CNRS

Searching the Web