Pascal and Francis Bibliographic Databases

Help

Export

Selection :

Permanent link
http://pascal-francis.inist.fr/vibad/index.php?action=getRecordDetail&idt=13146281

EFFEKTE KINDZENTRIERTER EINZEL-UND GRUPPENGESPRACHE MIT UNTERPRIVILEGIERTEN KINDERGARTEN-UND GRUNDSCHULKINDERN EFFETS DE CONSEILS PSYCHOLOGIQUES INDIVIDUELS ET DE GROUPE CHEZ DES ENFANTS DEFAVORISES D'AGE PRESCOLAIRE ET D'ECOLE PRIMAIRE

Author
TAUSCH A.-M; KETTNER V; STEINBACH I; TONNIES S. E
Source

SCHULE UND PSYCHOLOGIE. 1973, Vol 20, Num 2, pp 77-88

Document type
Article
Language
German
Classification
Francis
520 Educational sciences / 520-278 Maladjustment / 520-287 Therapies. Treatments / 520-287C Psychotherapies

Discipline
Sciences of education
Origin
Inist-CNRS
Database
FRANCIS
INIST identifier
13146281

Sauf mention contraire ci-dessus, le contenu de cette notice bibliographique peut être utilisé dans le cadre d’une licence CC BY 4.0 Inist-CNRS / Unless otherwise stated above, the content of this bibliographic record may be used under a CC BY 4.0 licence by Inist-CNRS / A menos que se haya señalado antes, el contenido de este registro bibliográfico puede ser utilizado al amparo de una licencia CC BY 4.0 Inist-CNRS

Searching the Web