Pascal and Francis Bibliographic Databases

Help

Export

Selection :

Permanent link
http://pascal-francis.inist.fr/vibad/index.php?action=getRecordDetail&idt=14961095

Pour une approche psycholinguistique des prix : le bilinguisme monétaire des consommateurs

Author
ZOLLINGER, M
Institut d'Administration des Entreprises. (IAE). Centre d'Etudes et de Recherche en Management de Touraine. (CERMAT), Tours, France (Editor)
Source

Cahiers de Recherche. 2002, Vol 15, Num 93, pp 27-42, 16 p ; ref : 3 p

Document type
Article
Language
French
Keyword (fr)
COMPORTEMENT DU CONSOMMATEUR MONNAIE PRIX UNITE MONETAIRE ALLEMAGNE ESPAGNE FRANCE
Keyword (en)
CONSUMER BEHAVIOUR MONEY PRICE MONETARY UNIT GERMANY SPAIN FRANCE
Keyword (es)
COMPORTAMIENTO DEL CONSUMIDOR MONEDA PRECIO UNIDAD MONETARIA ALEMANIA ESPANA FRANCIA
Classification
Francis
616 Doge / Company management / 616-3 Marketing

Discipline
Corporate management
Origin
DOGE
Database
FRANCIS
INIST identifier
14961095

Sauf mention contraire ci-dessus, le contenu de cette notice bibliographique peut être utilisé dans le cadre d’une licence CC BY 4.0 Inist-CNRS / Unless otherwise stated above, the content of this bibliographic record may be used under a CC BY 4.0 licence by Inist-CNRS / A menos que se haya señalado antes, el contenido de este registro bibliográfico puede ser utilizado al amparo de una licencia CC BY 4.0 Inist-CNRS

Searching the Web