Pascal and Francis Bibliographic Databases

Help

Export

Selection :

Permanent link
http://pascal-francis.inist.fr/vibad/index.php?action=getRecordDetail&idt=16252563

Impact de l'ordre d'entrée des marques sur le comportement d'achat des consommateurs : prise en compte des attitudes, du jugement de typicalité et des préférences

Other title
Impact of brands' order of entry on consumer's buying behavior : considering attitudes, typicality and preferences (en)
Author
KRUPICKA, A1
Association Française de Marketing. (AFM), Paris, France (Editor)
[1] IAE de Poitiers, France
Conference title
Congrès International de l'Association Française de Marketing
Conference name
Congrès International de l'Association Française de Marketing (19 ; Gammarth 2003-05-09)
Source

Congrès International de l'Association Française de Marketing. 2003, pp 1141-1161, 21 p

Document type
Conference Paper
Language
French
Keyword (fr)
COMPORTEMENT D'ACHAT INNOVATION MARQUE FRANCE
Keyword (en)
BUYING BEHAVIOUR INNOVATION TRADEMARK FRANCE
Keyword (es)
COMPORTAMIENTO DE COMPRA MARCA FRANCIA
Classification
Francis
616 Doge / Company management / 616-3 Marketing

Discipline
Corporate management
Origin
DOGE
Database
FRANCIS
INIST identifier
16252563

Sauf mention contraire ci-dessus, le contenu de cette notice bibliographique peut être utilisé dans le cadre d’une licence CC BY 4.0 Inist-CNRS / Unless otherwise stated above, the content of this bibliographic record may be used under a CC BY 4.0 licence by Inist-CNRS / A menos que se haya señalado antes, el contenido de este registro bibliográfico puede ser utilizado al amparo de una licencia CC BY 4.0 Inist-CNRS

Searching the Web