Pascal and Francis Bibliographic Databases

Help

Export

Selection :

Permanent link
http://pascal-francis.inist.fr/vibad/index.php?action=getRecordDetail&idt=17097219

Community building, emergent design and expecting the unexpected : Creating a quality eLearning experience

Other title
Développement d'une communauté, nouveaux designs et attendre l'inattendu : développer une expérience d'e-Learning de qualité (fr)
Author
THOMPSON, Terrie Lynn1 ; MACDONALD, Colla J2
[1] University of Ottawa, 136 Hunters Glen Crescent, Ottawa, Ontario, K1T 3R2, Canada
[2] University of Ottawa, 145 Jean-Jacques Lussier, Ottawa, Ontario, K1N 6N5, Canada
Source

The Internet and higher education. 2005, Vol 8, Num 3, pp 233-249, 17 p ; ref : 1 p.3/4

CODEN
IHEDF3
ISSN
1096-7516
Scientific domain
Education; Computer science
Publisher
Elsevier Science, New York, NY
Publication country
United States
Document type
Article
Language
English
Author keyword
Community Design Emergent design approaches Higher education Quality eLearning
Keyword (fr)
Enseignement supérieur Enseignement à distance Environnement Interactif d'Apprentissage Par Ordinateur (EIAO) Etude de cas Flexibilité Modèle Qualité
Keyword (en)
Higher Education Distance Study Computer-based interactive learning environment Case Study Flexibility Model Quality
Classification
Francis
520 Educational sciences / 520-229 Teaching aids / 520-234 Distance teaching

Discipline
Sciences of education
Origin
Inist-CNRS
Database
FRANCIS
INIST identifier
17097219

Sauf mention contraire ci-dessus, le contenu de cette notice bibliographique peut être utilisé dans le cadre d’une licence CC BY 4.0 Inist-CNRS / Unless otherwise stated above, the content of this bibliographic record may be used under a CC BY 4.0 licence by Inist-CNRS / A menos que se haya señalado antes, el contenido de este registro bibliográfico puede ser utilizado al amparo de una licencia CC BY 4.0 Inist-CNRS

Access to the document

Searching the Web