Bases de datos bibliográficos Pascal y Francis

Ayuda

Exportación

Selección :

Enlace permanente
http://pascal-francis.inist.fr/vibad/index.php?action=getRecordDetail&idt=2011315

Managing the quality of teaching in higher education institutions in the 21st century

Otro titulo
Gestion de la qualité de l'enseignement dans les institutions d'enseignement supérieur au 21ème siècle (fr)
Autor
POOLE, M1 ; HARMAN, E1 ; DEDEN, A1
[1] Edith Cowan University
Titulo de la publicación
Maintaining and developing quality in institutions of higher education in the 21st century
Autor ( monografía)
MARSHALL, Stephen J (Editor)1
[1] Centre for Professional Development, Macquarie University, North Ryde, New South Wales 2109, Australia
Fuente

Australian journal of education. 1998, Vol 42, Num 3, pp 271-284 ; ref : 1 p.1/4

ISSN
0004-9441
Campo Científico
Education
Editor
Australian Council for Educational Research, Camberwell
País de la publicación
Australia
Tipo de documento
Article
Idioma
English
Palabra clave (fr)
Enseignement supérieur Enseignement Offre d'éducation Politique de l'éducation Prévision Public de formation Qualité Rôle de l'enseignant Technologie de l'éducation Contrôle de la qualité Gestion de la qualité Australie
Palabra clave (in)
Higher Education Teaching Educational Supply Educational Policy Forecasting Trainable Public Quality Teacher role Educational Technology Australia
Clasificación
Francis
520 Educational sciences / 520-58 Planning and economics of education / 520-60 Methodology

Francis
520 Educational sciences / 520-80 Educational organization / 520-81 General points / 520-136 Higher education

Disciplina
Sciences of education
Procedencia
Inist-CNRS
Base de datos
FRANCIS
Identificador INIST
2011315

Sauf mention contraire ci-dessus, le contenu de cette notice bibliographique peut être utilisé dans le cadre d’une licence CC BY 4.0 Inist-CNRS / Unless otherwise stated above, the content of this bibliographic record may be used under a CC BY 4.0 licence by Inist-CNRS / A menos que se haya señalado antes, el contenido de este registro bibliográfico puede ser utilizado al amparo de una licencia CC BY 4.0 Inist-CNRS

Acceso al documento

Buscar en la web