Pascal and Francis Bibliographic Databases

Help

Export

Selection :

Permanent link
http://pascal-francis.inist.fr/vibad/index.php?action=getRecordDetail&idt=22528352

Vom diffusen Konzept zum gestuften Modell. Ein Beitrag zur Optimierung der interkulturellen Erziehung im Geographieunterricht

Other title
Du concept diffus au modèle gradué : une contribution à l'optimisation de l'interculturalité dans l'enseignement de la géographie (fr)
Author
SCHRÜFER, G
Source

Geographie und ihre Didaktik. 2009, Vol 37, pp 153-177, 25 p

ISSN
0343-7256
Document type
Article
Language
German
Keyword (fr)
Concept Culturel Didactique Enseignement de la géographie Modèle Multiculturalisme
Keyword (en)
Concept Cultural studies Didactics Teaching of geography Model Multiculturalism
Keyword (es)
Concepto Cultural Didáctica Enseñanza de la geografía Modelo Multiculturalismo
Classification
Francis
531 Bgi / Prodig / 531-1 General / 531-20 The practice of geography / 531-22 Teaching and pedagogy of geography

Discipline
Geography
Origin
PRODIG
Database
FRANCIS
INIST identifier
22528352

Sauf mention contraire ci-dessus, le contenu de cette notice bibliographique peut être utilisé dans le cadre d’une licence CC BY 4.0 Inist-CNRS / Unless otherwise stated above, the content of this bibliographic record may be used under a CC BY 4.0 licence by Inist-CNRS / A menos que se haya señalado antes, el contenido de este registro bibliográfico puede ser utilizado al amparo de una licencia CC BY 4.0 Inist-CNRS

Searching the Web