Pascal and Francis Bibliographic Databases

Help

Export

Selection :

Permanent link
http://pascal-francis.inist.fr/vibad/index.php?action=getRecordDetail&idt=27492163

Le dessin animé et le web 2.0

Other title
Animated cartoon and web 2.0 (en)
Author
AREVALO, María José1
[1] COLLÈGE-LYCÉE AYALDE, BILBAO, Spain
Issue title
L'image animée
Author (monograph)
KELLER, Claude (Editor); HEIMBURGER, Marie (Editor)
[1] Université de Strasbourg, France
[2] Université Paris X, France
Source

Les Langues modernes. 2013, Vol 107, Num 2, pp 60-67, 8 p ; ref : 1/4 p

ISSN
0023-8376
Scientific domain
Cognition; Linguistics
Publisher
Association des professeurs de langues vivantes de l'enseignement public, Paris
Publication country
France
Document type
Article
Language
French
Keyword (fr)
Acquisition d'une langue seconde Cinéma Dessin animé Didactique Enseignement des langues Milieu scolaire Motivation Psycholinguistique Pédagogie Web 2.0
Keyword (en)
Second language acquisition Movies Cartoon Didactics Language teaching School environment Motivation Psycholinguistics Pedagogy Web 2.0
Keyword (es)
Cine Dibujo animado Web 2.0
Classification
Pascal
002 Biological and medical sciences / 002A Fundamental and applied biological sciences. Psychology / 002A26 Psychology. Psychophysiology / 002A26K Educational psychology / 002A26K05 Psychopedagogics. Didactics

Francis
770 Psychology. Psychoanalysis. Psychiatry / 770-B Psychology. Psychophysiology / 770-B11 Educational psychology / 770-B11E Psychopedagogics. Didactics

Discipline
Psychology. Ethology
Origin
Inist-CNRS
Database
FRANCIS ; PASCAL
INIST identifier
27492163

Sauf mention contraire ci-dessus, le contenu de cette notice bibliographique peut être utilisé dans le cadre d’une licence CC BY 4.0 Inist-CNRS / Unless otherwise stated above, the content of this bibliographic record may be used under a CC BY 4.0 licence by Inist-CNRS / A menos que se haya señalado antes, el contenido de este registro bibliográfico puede ser utilizado al amparo de una licencia CC BY 4.0 Inist-CNRS

Searching the Web