Bases de datos bibliográficos Pascal y Francis

Ayuda

Enlace permanente
http://pascal-francis.inist.fr/vibad/index.php?action=getRecordDetail&idt=385296

L'école en débats

Autor
PAVEAU, Marie-Anne (Editor) 1 ; MULLER, Pierre-Eugène (Editor) 2
[1] Université de Picardie-Jules Verne - Antenne universitaire, 52, bd Saint-André, 60000 Beauvais, France
[2] UMR 8503 Analyses de corpus linguistiques, Usages et traitements, ENS de Fontenay/Saint-Cloud, Grille d'Honneur du Parc, 92211 Saint-Cloud, France
Fuente

Mots (Paris. 1980). 1999, Num 61, 123 p. ; ref : dissem

ISSN
0243-6450
Campo Científico
Information and communication sciences; Linguistics; Sociology
Editor
ENS, Fontenay-aux-Roses
País de la publicación
France
Tipo de documento
Serial Issue
Idioma
French
Palabra clave (fr)
Analyse du discours Education Nationale Enseignement des langues Expérimentation pédagogique Français Freinet (C.) Histoire de l'éducation Politique de l'éducation Pédagogie institutionnelle Syndicalisme Théorie de l'éducation Vocabulaire Français Langue étrangère Pédagogue France
Palabra clave (in)
Discourse analysis State education system Language Teaching Experimentation French Freinet (C.) Educational history Educational Policy Institutional Teaching Trade unionism Theory of Education Vocabulary French Foreign Language Pedagogue France
Clasificación
Francis
520 Educational sciences / 520-1 History and philosophy of education / 520-27 Philosophy of education

Francis
520 Educational sciences / 520-1 History and philosophy of education / 520-2 History of education and of theories of education / 520-23 18th-20th centuries

Disciplina
Sciences of education
Procedencia
Inist-CNRS
Base de datos
FRANCIS
Identificador INIST
385296

Sauf mention contraire ci-dessus, le contenu de cette notice bibliographique peut être utilisé dans le cadre d’une licence CC BY 4.0 Inist-CNRS / Unless otherwise stated above, the content of this bibliographic record may be used under a CC BY 4.0 licence by Inist-CNRS / A menos que se haya señalado antes, el contenido de este registro bibliográfico puede ser utilizado al amparo de una licencia CC BY 4.0 Inist-CNRS

Buscar en la web