Pascal and Francis Bibliographic Databases

Help

Export

Selection :

Permanent link
http://pascal-francis.inist.fr/vibad/index.php?action=getRecordDetail&idt=6518955

Cultural universals in marketing: A study of consumers' use of brand name, price, physical appearance, and retailer reputation as signals of product quality

Other title
Universalités culturelles en marketing: étude des habitudes des consommateurs sur la marque, le prix, l'aspect et la réputation des détaillants comme signaux de qualité du produit (fr)
Author
DAWAR, N1 ; PARKER, P2
Institut Européen d'Administration des Affaires. INSEAD, Fontainebleau, France (Funder/Sponsor)
[1] INSEAD
[2] INSEAD
Source

Cultural universals in marketing: A study of consumers' use of brand name, price, physical appearance, and retailer reputation as signals of product quality. 1992, 30 p., ref : 8 p

Document type
Book
Language
English
Keyword (fr)
consommateur consommation management marketing qualité Monde
Classification
Francis
617 General economics / 617-9 Welfare economics ; education ; consumption

Discipline
General economics
Origin
Inist-CNRS
Database
FRANCIS
INIST identifier
6518955

Sauf mention contraire ci-dessus, le contenu de cette notice bibliographique peut être utilisé dans le cadre d’une licence CC BY 4.0 Inist-CNRS / Unless otherwise stated above, the content of this bibliographic record may be used under a CC BY 4.0 licence by Inist-CNRS / A menos que se haya señalado antes, el contenido de este registro bibliográfico puede ser utilizado al amparo de una licencia CC BY 4.0 Inist-CNRS

Searching the Web