Pascal and Francis Bibliographic Databases

Help

Export

Selection :

Permanent link
http://pascal-francis.inist.fr/vibad/index.php?action=getRecordDetail&idt=PASCAL7339002310

SOCIALLY MEDIATED ZEIGARNIK EFFECTS AS A FUNCTION OF SENTIMENT, VALENCE, AND DESIRE FOR GOAL ATTAINMENT

Other title
EFFETS DE ZEIGARNIK ET LEUR MEDIATION SOCIALE EN FONCTION DE L'OPINION, DE LA VALENCE, ET DU DESIR D'ATTEINTE DU BUT (fr)
Author
HODGSON SA; HORNSTEIN HA; LAKIND E
TEACHERS COLL., COLUMBIA UNIV.
Source
J. EXPER. SOC. PSYCHOL.; U.S.A.; DA. 1972; VOL. 8; NO 5; PP. 446-456; BIBL. 11REF.
Document type
Article
Language
English
Keyword (fr)
MEDIATION FACILITATION SOCIALE DYNAMIQUE GROUPE PSYCHOLOGIE
Keyword (en)
PSYCHOLOGY
Keyword (es)
PSICOLOGIA
Classification
Pascal
002 Biological and medical sciences / 002A Fundamental and applied biological sciences. Psychology / 002A26 Psychology. Psychophysiology

Discipline
Psychology. Ethology
Origin
Inist-CNRS
Database
PASCAL
INIST identifier
PASCAL7339002310

Sauf mention contraire ci-dessus, le contenu de cette notice bibliographique peut être utilisé dans le cadre d’une licence CC BY 4.0 Inist-CNRS / Unless otherwise stated above, the content of this bibliographic record may be used under a CC BY 4.0 licence by Inist-CNRS / A menos que se haya señalado antes, el contenido de este registro bibliográfico puede ser utilizado al amparo de una licencia CC BY 4.0 Inist-CNRS

Searching the Web