Pascal and Francis Bibliographic Databases

Help

Export

Selection :

Permanent link
http://pascal-francis.inist.fr/vibad/index.php?action=getRecordDetail&idt=PASCAL7539002752

COMPONENT ANALYSIS OF THE ELABORATIVE ENCODING EFFECT IN PAIRED-ASSOCIATE LEARNING

Other title
ANALYSE DES COMPOSANTES DE L'EFFET DU CODAGE ELABORATIF DANS L'APPRENTISSAGE DE PAIRES ASSOCIEES (fr)
Author
DEMPSTER FN; ROHWER WD JR
INST. HUM. LEARN., UNIV. CALIFORNIA, BERKELEY, CALIF. 94720
Source
J. EXPER. PSYCHOL.; U.S.A.; DA. 1974; VOL. 103; NO 3; PP. 400-408; BIBL. 19REF.
Document type
Article
Language
English
Keyword (fr)
ENFANT APPRENTISSAGE PAIRE ASSOCIEE CODAGE HOMME PROCESSUS ACQUISITION ACTIVITE MENTALE ETUDE EXPERIMENTALE PSYCHOLOGIE
Keyword (en)
PSYCHOLOGY
Keyword (es)
PSICOLOGIA
Classification
Pascal
002 Biological and medical sciences / 002A Fundamental and applied biological sciences. Psychology / 002A26 Psychology. Psychophysiology

Discipline
Psychology. Ethology
Origin
Inist-CNRS
Database
PASCAL
INIST identifier
PASCAL7539002752

Sauf mention contraire ci-dessus, le contenu de cette notice bibliographique peut être utilisé dans le cadre d’une licence CC BY 4.0 Inist-CNRS / Unless otherwise stated above, the content of this bibliographic record may be used under a CC BY 4.0 licence by Inist-CNRS / A menos que se haya señalado antes, el contenido de este registro bibliográfico puede ser utilizado al amparo de una licencia CC BY 4.0 Inist-CNRS

Searching the Web