Pascal and Francis Bibliographic Databases

Help

Export

Selection :

Permanent link
http://pascal-francis.inist.fr/vibad/index.php?action=getRecordDetail&idt=PASCAL7650016054

ACTION-CONCEPT USAGE BY NONRETARDED AND RETARDED CHILDREN ON STRUCTURED TASKS WITH PRAISE FOR PERFORMANCE.

Other title
UTILISATION DU CONCEPT D'ACTION PAR DES ENFANTS RETARDES ET NON RETARDES SUR DES TACHES STRUCTUREES AVEC DES RECOMPENSES SELON LES PERFORMANCES (fr)
Author
STEPHENS WE; HOLDER LO; LUDY IE
SOUTH. ILLINOIS UNIV., DEP. SPEC. EDUC., CARBONDALE, ILL. 62901
Source
AMER. J. MENTAL DEFIC.; U.S.A.; DA. 1975; VOL. 79; NO 6; PP. 659-665; BIBL. 10 REF.
Document type
Article
Language
English
Keyword (fr)
ARRIERATION MENTALE APPRENTISSAGE CONCEPTUEL ENFANT ETUDE EXPERIMENTALE RENFORCEMENT SOCIAL HOMME PROCESSUS ACQUISITION PSYCHIATRIE
Keyword (en)
PSYCHIATRY
Keyword (es)
PSIQUIATRIA
Classification
Pascal
002 Biological and medical sciences / 002A Fundamental and applied biological sciences. Psychology / 002A26 Psychology. Psychophysiology

Discipline
Psychology. Ethology
Origin
Inist-CNRS
Database
PASCAL
INIST identifier
PASCAL7650016054

Sauf mention contraire ci-dessus, le contenu de cette notice bibliographique peut être utilisé dans le cadre d’une licence CC BY 4.0 Inist-CNRS / Unless otherwise stated above, the content of this bibliographic record may be used under a CC BY 4.0 licence by Inist-CNRS / A menos que se haya señalado antes, el contenido de este registro bibliográfico puede ser utilizado al amparo de una licencia CC BY 4.0 Inist-CNRS

Searching the Web