Pascal and Francis Bibliographic Databases

Help

Export

Selection :

Permanent link
http://pascal-francis.inist.fr/vibad/index.php?action=getRecordDetail&idt=PASCAL83X0121304

ETUDE PSYCHOLOGIQUE DE LA PUBLICITE DANS TROIS PRINCIPAUX QUOTIDIENS DE TAI-WAN: LA XENOPHILIE, LE PATRIOTISME ET LE MONDIALISME

Author
SHU SHENG HSIUNG
Source
BULL. PSYCHOL.; ISSN 0007-4403; FRA; DA. 1979-1980; VOL. 33; NO 347; PP. 979-981
Document type
Article
Language
French
Keyword (fr)
TAIWAN PUBLICITE MASS MEDIA IDEOLOGIE ASIE COMMUNICATION PSYCHOLOGIE
Keyword (en)
TAIWAN ADVERTISING MASS MEDIA IDEOLOGY ASIA COMMUNICATION PSYCHOLOGY
Keyword (es)
PSICOLOGIA
Classification
Pascal
002 Biological and medical sciences / 002A Fundamental and applied biological sciences. Psychology / 002A26 Psychology. Psychophysiology

Discipline
Psychology. Ethology
Origin
Inist-CNRS
Database
PASCAL
INIST identifier
PASCAL83X0121304

Sauf mention contraire ci-dessus, le contenu de cette notice bibliographique peut être utilisé dans le cadre d’une licence CC BY 4.0 Inist-CNRS / Unless otherwise stated above, the content of this bibliographic record may be used under a CC BY 4.0 licence by Inist-CNRS / A menos que se haya señalado antes, el contenido de este registro bibliográfico puede ser utilizado al amparo de una licencia CC BY 4.0 Inist-CNRS

Searching the Web