Pascal and Francis Bibliographic Databases

Help

Search results

Your search

au.\*:("ACKERMANN, C. J")

Results 1 to 6 of 6

  • Page / 1
Export

Selection :

  • and

Identity development among English-speaking adolescents in the occupational and religious domains = Développement identitaire chez les adolescents anglophones dans les domaines professionnel et religieuxACKERMANN, C. J.South African journal of education. 1997, Vol 17, Num 2, pp 84-88, issn 0256-0100Article

Identiteitsontwikkeling tydens adolessensie : 'n groep sekondêre skool-leerlinge se evaluering van die belangrikheid van lewensterreine = Le développement de l'identité au cours de l'adolescence : évaluation de l'importance attribuée à divers domaines par les élèves du secondaireACKERMANN, C. J.South African journal of education. 1990, Vol 10, Num 4, pp 283-290, issn 0256-0100Article

The relation between career maturity and career identity among a group of Xhosa-speaking adolescents = Relation entre maturité professionnelle et identité professionnelle chez un groupe d'adolescentsACKERMANN, C. J; BOTHA, M.South African journal of education. 1997, Vol 17, Num 4, pp 180-185, issn 0256-0100Article

Secondary school students' perceptions of their teachers = La perception des enseignants par les élèves du secondaireMASUTHA, M. R; ACKERMANN, C. J.South African journal of education. 1999, Vol 19, Num 3, pp 243-248, issn 0256-0100Article

Career identity development among a group of Xhosa-speaking adolescents = Le choix d'une carrière professionnelle chez les adolescents noirs parlant le XhosaBOTHA, M; ACKERMANN, C. J.South African journal of education. 1997, Vol 17, Num 2, pp 72-75, issn 0256-0100Article

The development of a study skills guidance programme for secondary school students in the Western Cape = Programme d'orientation des élèves du secondaire au Cap OuestMALAN, J. A; ACKERMANN, C. J; CILLIERS, C. D et al.South African journal of education. 1996, Vol 16, Num 1, pp 58-62, issn 0256-0100Article

  • Page / 1