au.\*:("SCHAGEN, I")
Results 1 to 11 of 11
Selection :
Large Can-Not Many Worms : an evaluation of the role of age-standardised scores in the presentation of assessment data = Une grosse boîte, pas beaucoup de vers: une évaluation du rôle des notes par classe d'âge dans la présentation des données de l'évaluationSCHAGEN, I.British educational research journal. 1999, Vol 25, Num 5, pp 691-698, issn 0141-1926Article
A new model for software failureSCHAGEN, I. P.Reliability engineering. 1987, Vol 18, Num 3, pp 205-221, issn 0143-8174Article
A method for the age standardization of test scoresSCHAGEN, I. P.Applied psychological measurement. 1990, Vol 14, Num 4, pp 387-393, issn 0146-6216, 7 p.Article
Internal modelling of objective functions for global optimizationSCHAGEN, I. P.Journal of optimization theory and applications. 1986, Vol 51, Num 2, pp 345-353, issn 0022-3239Article
A methodology for judging departmental performance within schools = Une méthode d'évaluation des résultats selon les disciplines dans les établissements scolairesSCHAGEN, I; MORRISON, J.Educational research (Windsor). 1999, Vol 41, Num 1, pp 3-10, issn 0013-1881Article
Classroom instruction versus roadside training in traffic safety education : Focus : Children's road safetyVAN SCHAGEN, I; ROTHENGATTER, T.Journal of applied developmental psychology. 1997, Vol 18, Num 2, pp 283-292, issn 0193-3973Article
Fallback in attainment on transfer at age 11 : evidence from the Summer Literacy Schools evaluation = Comment aider l'élève à réussir son passage vers le collège : évaluation de l'efficacité des cours d'étéSAINSBURY, M; WHETTON, C; MASON, K et al.Educational research (Windsor). 1998, Vol 40, Num 1, pp 73-81, issn 0013-1881Article
Analysis of national value-added datasets to assess the impact of selection on pupil performance = Analyse de la valeur ajoutée des groupes de niveau nationaux pour évaluer l'impact de la sélection des élèves selon leurs résultatsSCHAGEN, I. A. N; SCHAGEN, Sandie.British educational research journal. 2003, Vol 29, Num 4, pp 561-582, issn 0141-1926, 22 p.Article
Some results from the analysis of data from the National Numeracy Project = Résultats d'une analyse de données provenant du Projet National de NumérisationFELGATE, R; MINNIS, M; SCHAGEN, I et al.Research papers in education. 2000, Vol 15, Num 2, pp 163-184, issn 0267-1522Article
NAMEN EN NORMEN VOOR PLAATJES = NOMS ET NORMES POUR LES IMAGESVAN SCHAGEN I; TAMSMA N; BRUGGEMANN F et al.1983; NEDERLANDS TIJDSCHRIFT VOOR DE PSYCHOLOGIE EN HAAR GRENSGEBIEDEN; ISSN 0028-2235; NLD; DA. 1983; VOL. 38; NO 4; PP. 236-241; ABS. ENG; BIBL. 9 REF.Article
Does the school fruit and vegetable scheme improve children's diet? A non-randomised controlled trialRANSLEY, J. K; GREENWOOD, D. C; CADE, J. E et al.Journal of epidemiology and community health (1979). 2007, Vol 61, Num 8, pp 699-703, issn 0143-005X, 5 p.Article