Pascal and Francis Bibliographic Databases

Help

Search results

Your search

kw.\*:("AUTOBUS")

Filter

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Document Type [dt]

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Publication Year[py]

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Discipline (document) [di]

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Language

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Author Country

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Origin

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Results 1 to 25 of 3896

  • Page / 156
Export

Selection :

  • and

UN NOUVEL AUTOBUS URBAIN - L'AUTOBUS VOEV II.SCHULT OWO.1977; U.I.T.P. REV.; BELG.; DA. 1977; VOL. 26; NO 2; PP. 131-136; BIBL. 6 REF.Article

SHIRLEY HIGHWAY EXPRESS BUS ON FREEWAY DEMONSTRATION PROJECTFISHER RJ.1972; HIGHWAY RES. REC.; U.S.A.; DA. 1972; NO 415; PP. 25-37Serial Issue

BETRIEBLICHE ERFAHRUNGEN MIT SCHUBGELENKSBUSSEN = EXPERIENCE D'EXPLOITATION AVEC DES AUTOBUS ARTICULESTEUBNER W.1979; VERK. U. TECH.; DEU; DA. 1979; VOL. 32; NO 9; PP. 372-373Article

DUAL-MODE-BUS. STAND DER ENTWICKLUNG, EINSATZMOEGLICHKEITEN. = AUTOBUS BIMODE. ETAT DU DEVELOPPEMENT, POSSIBILITES D'EMPLOIFORSTER HJ.1977; VERK. U. TECH.; DTSCH.; DA. 1977; VOL. 30; NO 9; PP. 356-358Article

Design d'un réseau d'entrepôts en transport urbainBOCTOR, F. F; RENAUD, J; BOURNIVAL, S et al.2003, 24 p.Book

ZU "DER GELENK-URBANBUS". ENTGEGNUNG UND STELLUNGRAHME = L'AUTOBUS URBAIN ARTICULE. REPONSE ET PRISE DE POSITION1974; VERK. U. TECH.; DTSCH.; DA. 1974; VOL. 27; NO NO 3; PP. 105-109Article

DEPOTS D'AUTOBUS A COPENHAGUEANDERSEN KN; BENDTSEN S.1973; U.I.T.P. REV.; BELG.; DA. 1973; VOL. 22; NO 2; PP. 145-153; MEME DOC. ANGL. ALLEMSerial Issue

LOESUNGSANSAETZE ZUR VERBESSERUNG DES OMNIBUSVERKEHRS IN HAMBURG. III = PROPOSITIONS DE SOLUTIONS POUR AMELIORER LA CIRCULATION DES AUTOBUS A HAMBOURG. IIIKIRCHHOFF HH; KOHLER U.1981; V+T VERK. TECH.; ISSN 0340-4536; DEU; DA. 1981; VOL. 34; NO 4; PP. 145-153; 8 P.Article

NEW DOUBLE-DECK BUSES.1977; DIESEL ENGNG; G.B.; DA. 1977; VOL. 73; NO 795; PP. 225-231Article

1-35 W URBAN CORRIDOR DEMONSTRATION PROJECT: BUS-METERED FREEWAY SYSTEMHOFFMAN RG.1972; HIGHWAY RES. REC.; U.S.A.; DA. 1972; NO 415; PP. 20-24; BIBL. 1 REF.Serial Issue

BUS STOP LOCATION AND DESIGNDEMETSKY MJ; BIN MAU LIN B.1982; PROC. AM. SOC. CIV. ENG., TRANSP. ENG. J. ASCE; ISSN 0569-7891; USA; DA. 1982; VOL. 108; NO 4; PP. 313-327; BIBL. 25 REF.Article

TRANSPORTS COLLECTIFS URBAINS: -LES SYSTEMES ELECTRONIQUES D'AIDE A L'EXPLOITATION D'UN RESEAU D'AUTOBUS- UN CAS D'APPLICATION: LA VILLE DE BESANCONCORNIL; FREY.1975; IN: AUTOM. INSTRUM. AUBE DERNIER QUART SIECLE. ASSOC. FR. CYBERN. ECON. TECH. CONGRES; TOULOUSE; 1975; PARIS; A.F.C.E.T.; DA. 1975; PP. 105-123Conference Paper

THE DEPARTMENT OF TRANSPORT BUS DETECTOR. 2. SYSTEM EVALUATION.DOW IM.1977; TRAFF. ENGNG CONTROL; G.B.; DA. 1977; VOL. 18; NO 2; PP. 63-74 (5P.); BIBL. 3 REF.Article

EINSATZBEREICHE VON OMNIBUSSEN IM OEFFENTLICHEN PERSONNENNAHVERKEHR. II = DOMAINES D'UTILISATION DES AUTOBUS DANS LES TRANSPORTS PUBLICS DES PERSONNES. IIGRABE W; UTECH J.1981; V+T VERK. TECH.; ISSN 0340-4536; DEU; DA. 1981; VOL. 34; NO 2; PP. 55-60; BIBL. 25 REF.Article

HIGH-CAPACITY ARTICULATED BUS DEBUTSSCHARBACH GW; DOMANDL H.1979; AUTOMOT. ENGNG; USA; DA. 1979; VOL. 87; NO 2; PP. 60-66Article

THE LEYLAND TITAN.BRETHERTON K; HEATH BK; PLATT E et al.1978; PROC. INST. MECH. ENGRS; GBR; DA. 1978; VOL. 192; PP. 105-124Article

CART-BEFORE-HORSE PRINCIPLE FOR ARTIC PUSHER BUS.GODWIN B.1977; AUTOMOT. ENGR; G.B.; DA. 1977; VOL. 2; NO 5; PP. 83-84Article

LE SYSTEME AUTOBUS BI-MODEGASTAUT G.1974; EQUIPEM. LOGEMENT TRANSP.; FR.; DA. 1974; NO 83; PP. 72-78Article

DUAL-MODE. WAS IST DAS. = BIMODE. QU'EST-CE QUE C'EST.WALLENTOWITZ H.1977; INTERNATION. VERKEHRSWES.; DTSCH.; DA. 1977; VOL. 29; NO 4; PP. 260-262; ABS. ANGL. FR.Article

THE SYDNEY TRANSIT LANE. AN EXPERIMENT GIVING PRIORITY TO BUSES AND MULTIOCCUPANCY VEHICLES.HALLAM CE.1977; TRAFF. ENGNG CONTROL; G.B.; DA. 1977; VOL. 18; NO 2; PP. 70-71; BIBL. 1 REF.Article

DAS HALTESTELLENBEZOGENE INFORMATIONSSYSTEM (HIS) - MEHRALS EINE VERBESSERTE FAHRGASTINFORMATION = LE SYSTEME D'INFORMATIONS RELATIF AUX POINTS D'ARRET (HIS) - INFORMATION AMELIOREE DES VOYAGEURS. IIFIEDLER J.1981; V+T. VERKEHR UND TECHNIK; ISSN 0340-4536; DEU; DA. 1981; VOL. 34; NO 11; PP. 460-464; BIBL. 5 REF.Article

OPTIMALE STANDORTE DER OMNIBUSHALTESTELLEN = LOCALISATION OPTIMALE DES ARRETS D'AUTOBUSPRUSA W.1979; VERK. U. TECH.; DEU; DA. 1979; VOL. 32; NO 10; PP. 445-447Article

NEUE EUROPAEISCHE OMNIBUSSE AUF DER IAA 1977. = NOUVEAUX AUTOBUS ET AUTOCARS EUROPEENS AU 47EME SALON INTERNATIONAL AUTOMOBILE DE FRANCFORTBUHLER OP.1977; AUTOM.-TECH. Z.; DTSCH.; DA. 1977; VOL. 79; NO 12; PP. 557-560; ABS. ANGL.Article

THE INFLUENCE OF DRAWBAR FLEXIBILITY AND ROLL STEER ON THE STABILITY OF ARTICULATED VEHICLESJOHNSON DB; HUSTON JC; GRAY TA et al.1979; SAE TRANS.; ISSN 0096-736X; USA; DA. 1979 PUBL. 1980; VOL. 88; SECT. 1; PP. 690-698; BIBL. 9 REF.Article

Simultaneous vehicle and crew scheduling in urban mass transit systems = Résolution simultanée des problèmes de tournées d'autobus et d'horaires d'équipage en transport urbainHAASE, K; DESAULNIERS, G; DESROSIERS, J et al.1998, 26 p.Book

  • Page / 156