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Patterns in swimming by a scyphomedusa: a novel approach to quantifying behavior in individualsMATANOSKI, J. C; HOOD, R. R; OWENS, R. L et al.Marine biology (Berlin). 2004, Vol 145, Num 2, pp 303-313, issn 0025-3162, 11 p.Article

Biologische Determinanten menschlichen Verhaltens als Ursache von Wachstumsgrenzen und Beschäftigungsrückgang = Biological determinants of human behaviour as the cause of growth limits and decline in employmentDREWS, M.Kieler Milchwirtschaftliche Forschungsberichte. 1992, Vol 44, Num 2, pp 153-174, issn 0023-1347Article

A description of commonly observed behaviors for the kori bustard (Ardeotis kori)LICHTENBERG, Elinor M; HALLAGER, Sara.Journal of ethology. 2008, Vol 26, Num 1, pp 17-34, issn 0289-0771, 18 p.Article

Zur Analyse individueller Verhaltensunterschiede mit einem statistischen Testverfahren = About an analysis of individual differences of behaviour with a statistical testFISCHER, K; KNECHTEL, C.Zoologischer Anzeiger. 1992, Vol 229, Num 3-4, pp 96-105, issn 0044-5231Article

How people behave in fires = Comportement des gens lors des incendiesBODAMER, M.Fire prevention (London. 1971). 1989, Num 224, pp 20-23, issn 0309-6866, 3 p.Article

Guess what ? Having the audience guess the result increases the impact of a communicationHOLDEN, S. J. S; MCINTYRE, S. H; JONES, M. Y et al.International Research Seminar in Marketing. 2003, pp 83-95, 13 p.Conference Paper

A reconceptualization of the functional approach to attitudes : attitudes as transitional objectsHAON, C.1998, 16 p.Book

La longue marche en arrière... Essai sur la psychologie de l'individu contemporainOUIMET, G.2003, 16 p.Book

Modèle d'adoption individuelle d'un changement technologiqueBAREIL, C.2001, 15 p.Book

L'acteur et la décision. Une réflexion autour de l'émotionLERAY, Y.1996, 20 p.Book

Etude du concept de réalisation de soi : une recherche action au sein d'un groupe industriel français = Study of self-actualization concept : an action-research in a French industrial groupBUZZI, J. F; LABOURDETTE, A.1996, 365 p.Thesis

Diffusion de la vaccination contre la rougeole en France : une approche bayésienneCOUDEVILLE, L.2002, 18 p.Book

Travail autonome : des volontaires et des involontairesFILION, L. J.1996, 19 p.Book

The anatomy of the entrepreneur : clinical observations = Anatomie de l'entrepreneur : observations cliniquesKETS DE VRIES, M.1995, 48 p.Book

L'apparence des individus : une lecture socio-sémiotique de la mode = The construction of appearance : socio-semiotic approachMARION, G.Congrès de l'Association Française de Marketing. 1994, pp 443-467Conference Paper

Le corps réifié de l'homme moderneRIVELINE, C.Le Journal de l'Ecole de Paris du Management. 2001, Num 31, pp 35-43Article

Managing puzzling personalities : navigating between «live volcanoes» and «dead fish»KETS DE VRIES, M.1998, 42 p.Book

Status as a valued resourceHUBERMAN, B. A; LOCH, C. H; ONÇULER, A et al.1999, 10 p.Book

L'absentéisme : phénomène à contrôler. Cas des entreprises marocainesBENRAISS, L.1999, 23 p.Book

Organizational sleepwalkers : emotional distress at midlife = Les somnambules organisationnels : l'angoisse de la quarantaineKETS DE VRIES, M.1998, 34 p.Book

Commons versus Veblen on the place of the individual in the social process : a case of methodological divergence = Commons contre Veblen à propos de la place de l'action individuelle dans le processus socialBRODA, P.1996, 25 p.Book

Espace de soi et visionFILION, L. J.1999, 7 p.Book

Self-space and visionFILION, L. J.1999, 7 p.Book

L'influence des valeurs personnelles et du matérialisme sur les motivations en matière de don de cadeau = The influence of personal values and materialism on motivations to gif-givingFERRANDI, J. M; LOUIS, D; VALETTE-FLORENCE, P et al.Congrès International de l'Association Française de Marketing. 2003, pp 722-740, 19 p.Conference Paper

Conceptualizing the construct of interpersonal conflictHARTWICK, J; BARKI, H.2002, 18 p.Book

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