Pascal and Francis Bibliographic Databases

Help

Search results

Your search

kw.\*:("GRANDE VITESSE")

Filter

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Document Type [dt]

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Publication Year[py]

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Discipline (document) [di]

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Language

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Author Country

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Origin

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Results 1 to 25 of 14966

  • Page / 599
Export

Selection :

  • and

NEUBAUSTRECKEN = CONSTRUCTION DES LIGNES NOUVELLES.KOCH P.1978; BUNDESBAHN; DEU; DA. 1978; NO 8; PP. 575-603Article

LE SHINKANSEN. REALISATIONS ET PERSPECTIVES D'AVENIRTAKAGI F.1978; RAIL INTERNATION.; BEL; DA. 1978; VOL. 9; NO 4; PP. 221-228Article

A HIGH VELOCITY, LOW PRESSURE AIR SYSTEMSIGANTO JJW.1980; A.S.H.R.A.E. TRANS.; USA; DA. 1980; VOL. 86; NO 1; PP. 180-187; BIBL. 3 REF.Article

LA NOUVELLE LIGNE DE CHEMIN DE FER PARIS-SUD EST INCARNE UNE VERITABLE MISSION DU RAIL.1977; REV. BELGE TRANSP.; BELG.; DA. 1977; NO 2; PP. 28Article

LOKBESPANNTE ODER TRIEBZUEGE. GEDANKEN ZUR AUSLEGUNG VON HOCHGESCHWINDIGKEITSTRIEBFAHRZEUGEN = REFLEXIONS CONCERNANT LA CONCEPTION DES ENGINS MOTEURS POUR GRANDES VITESSES. TRAINS REMORQUES PAR LOCOMOTIVES OU RAMES AUTOMOTRICESSPOEHRER W.1983; ETR EISENBAHNTECHNISCHE RUNDSCHAU; ISSN 0013-2845; DEU; DA. 1983; VOL. 32; NO 4; PP. 245-250; 5 P.; ABS. ENG/FRE/SPA; BIBL. 9 REF.Article

KONZEPTION UND REALISIERUNG DER NEUBAUSTRECKE PARIS-SUEDOSTDER SNCF = CONCEPTION ET REALISATION DE LA LIGNE NOUVELLE PARIS-SUD-EST DES CHEMINS DE FER FRANCAISALIAS J.1980; ETR EISENBAHNTECH. RUNDSCH.; ISSN 0013-2845; DEU; DA. 1980; VOL. 29; NO 12; PP. 821-826; 5 P.; ABS. ENG/FRE/SPAArticle

SIGNALLING STRATEGY FORESHADOWS RENEWED ATTACK ON HIGH-SPEEDS1979; RAILWAY GAZ. INTERNATION.; GBR; DA. 1979; VOL. 135; NO 11; PP. 1007-1009; ABS. SPA/FRE/GERArticle

DIE SCHNELLFAHRSTRECKE DER POLNISCHEN STAATSBAHNEN KATTOWITZ-WARSCHAU = LA LIGNE A GRANDE VITESSE KATOWICE-VARSOVIE DES CHEMINS DE FER POLONAISKRETTER O.1979; E.T.R.; DEU; DA. 1979; VOL. 28; NO 3; PP. 183-188; ABS. ENG/FRE/SPAArticle

USINAGE TGV: AUJOURD'HUI REALITE DE DEMAIN!1978; MACH. PRODUCT.; FR.; DA. 1978; NO 191; PP. 15-18Article

LA NOUVELLE VOIE PARIS-SUD-EST.ALIAS J.1977; TRAVAUX; FR.; DA. 1977; NO 513; PP. 33-46; ABS. ANGL. ALLEM. ESP. PORT.Article

ANALYSE DES MOYENS D'AMELIORER LES CARACTERISTIQUES DES MOTEURS DE TRACTION A INDUCTION LINEAIRE POUR LES TRANSPORTS TERRESTRES A GRANDE VITESSESOLOVYEV GI; EPIFANOV AP.1980; RAIL INTERNATION.; BEL; DA. 1980; VOL. 11; NO 7-8; PP. 452-464; BIBL. 8 REF.Article

SCHNELLVERKEHRSSTRECKEN IN SPANIEN. MADRID-BARCELONA-PORT BOU = LIGNES A GRANDE VITESSE EN ESPAGNE. MADRID-BARCELONE-PORT BOUOLIVEROS F.1979; E.T.R.; DEU; DA. 1979; VOL. 28; NO 10; PP. 747-752; (5 P.); ABS. ENG/FRE/SPAArticle

BETRIEBLICHE KONZEPTION FUER DIE UMGESTALTUNG DES BAHNHOFS MANNHEIM HAUPTBAHNHOF = CONCEPTION DE L'EXPLOITATION POUR LA RECONSTRUCTION DE LA GARE PRINCIPALE DE MANNHEIMROTH W.1978; E.T.R.; DEU; DA. 1978; VOL. 27; NO 12; PP. 777-786; (8 P.); ABS. ENG/FRE/SPA; BIBL. 11 REF.Article

LARGE-SCALE RENOVATION OF SHINKANSEN FACILITIES BETWEEN TOKYO AND SHIN-OSAKA.MOCHIZUKI M; SHIINA K.1977; JAP. RAILWAY ENGNG; JAP.; DA. 1977; VOL. 17; NO 2; PP. 8-11; ABS. FR. ESP.Article

DIRETTISSIMA ROMA-FIRENZE. 24 FEBBRAIO 1977. L'INAUGURAZIONE DEL TRATTO SETTEBAGNI-CITTA DELLA PIEVE. = LIGNE DIRECTE ROME-FLORENCE. 24 FEVRIER 1977. INAUGURATION DE LA SECTION SETTEBAGNI-CITTA DELLA PIEVE1977; INGEGNER. FERROV.; ITAL.; DA. 1977; VOL. 32; NO 3; PP. 163-176Article

ULTRA-HIGH-SPEED MACHINING: A REVIEW AND AN ANALYSIS OF CUTTING FORCESARNDT G.1973; INSTIT. MECH. ENGRS, PROC.; G.B.; DA. 1973; VOL. 187; NO 44; PP. 625-634; BIBL. 1 P. 1/2Article

HIGH VELOCITY HI IN THE INNER 5 KPC OF M31BRINKS E.1982; SYMPOSIUM - INTERNATIONAL ASTRONOMICAL UNION; ISSN 0074-1809; NLD; DA. 1982; NO 100; PP. 27-28; BIBL. 8 REF.Conference Paper

HISTORY AND FUTURE OUTLOOK OF TRACK MAINTENANCE OF SHINKANSENMIYAMOTO T.1979; JAP. RAILWAY ENGNG; JPN; DA. 1979; VOL. 19; NO 2; PP. 16-19; ABS. FRE/SPAArticle

HISTORY AND PROSPECTS OF THE SHINKANSEN RAILWAYTAKIYAMA M.1979; JAP. RAILWAY ENGNG; JPN; DA. 1979; VOL. 19; NO 2; PP. 4-6; ABS. FRE/SPAArticle

NETOBESTIMMUNG MIT ELEKTIONISCHEN TACHYMETER AGA710 ALS GRUNDLAGE FUER DIE PHOTOGRAMMETRISCHE PLANNHERSTELLUNG UND PUNKTBESTIMMUNG HOHER GENANIGKEIT IM RAHMENDER NEUBAUSTRECKENPLANUNG DER DEUTSCHEN BUNDESBAHN = DETERMINATION AVEC UN TACHYMETRE ELECTRONIQUE AGA 710 DU RESEAU DE BASE DU PLAN PHOTOGRAMMETRIQUE ET DETERMINATION DE POINTS AVEC GRANDE PRECISION DANS LE CADRE DE LA PLANIFICATION DE NOUVELLES LIGNES AU CHEMIN DE FER FEDERAL ALLEMANDCRAEMER H; KOETHE K.1979; VERMESS.-WES. U. RAUMORDN.; DEU; DA. 1979; VOL. 41; NO 3; PP. 150-160Article

PARIS-SUDEST NEW LINE-SNCF RECEIVES ICE ENGINEERING BOARD FOR A FULL DAY'S VISIT1978; RAIL ENGNG INTERNATION.; GBR; DA. 1978; VOL. 7; NO 3; PP. 72-73Article

THE COURSE OF DEVELOPMENT OF SHINKANSEN CARS AND FUTURE PLANNINGISHII Y.1979; JAP. RAILWAY ENGNG; JPN; DA. 1979; VOL. 19; NO 2; PP. 11-15; ABS. FRE/SPAArticle

BUILDING THE WORLD'S FASTEST RAILWAYPRUD'HOMME A.1979; RAILWAY GAZ. INTERNATION.; GBR; DA. 1979; VOL. 135; NO 1; PP. 51-56; ABS. FRE/GER/SPAArticle

DIE BREMSAUSRUESTUNG KUENFTIGER ZUEGE AUF DER SCHNELLFAHRSTRECKE PARIS-LYON = L'EQUIPEMENT DE FREINAGE DES FUTURS TRAINS DE LA LIGNE A GRANDE VITESSE PARIS-LYONROMESTAIN P; AVOULAC G.1978; LEICHTBAU VERK.-FAHRZEUGE; DEU; DA. 1978; VOL. 22; NO 1-2; PP. 26-29Article

LA DIRETTISSIMA ROMA-FIRENZE. = LA LIGNE DIRECTE ROME-FLORENCE1978; INGEGNER. FERROV.; ITAL.; DA. 1978; VOL. 33; NO 1; PP. 3-136Serial Issue

  • Page / 599