Pascal and Francis Bibliographic Databases

Help

Search results

Your search

kw.\*:("RESEAU TRANSPORT")

Document Type [dt]

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Publication Year[py]

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Discipline (document) [di]

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Language

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Author Country

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Origin

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Results 1 to 25 of 3535

  • Page / 142
Export

Selection :

  • and

A CASE STUDY OF THE INTER-ISLAND TRANSPORTATION NETWORK OF GREECE.ORLOFF CS; NICOLAIDIS GC; VOYATZIS G et al.1977; TRANSPORT. PLANNG TECHNOL.; G.B.; DA. 1977; VOL. 3; NO 4; PP. 225-231; BIBL. 4 REF.Article

AMBUSH. A CASE HISTORY IN LANGUAGE DESIGN = AMBUSH. UN CAS D'HISTOIRE DANS LA CONCEPTION DES LANGAGESWARSHALL S.1972; IN: AM. FED. INF. PROCESS. SOC. SPRING JT COMPUT. CONF. ATLANTIC CITY, N.J. 1972. PROC.; MONTVALE, N.J.; AFIPS PRESS; DA. 1972; PP. 321-332Conference Proceedings

LE ROLE DU CHEMIN DE FER DANS LE DEVELOPPEMENT SOCIO-ECONOMIQUE DU NIGERIANZEGWU TIO.1974; RAIL INTERNATION.; BELG.; DA. 1974; VOL. 5; NO 9; PP. 573-576Article

A DIGITAL ROAD LINK FOR DETERMINING QUICKEST ROUTESBULLINGHAM JM; SACH MR.1975; TRAFF. ENGNG CONTROL; G.B.; DA. 1975; VOL. 16; NO 9; PP. 376-378; ABS. FR. ALLEM.; BIBL. 3REF.Article

MODES D'INTERVENTION DANS LE DOMAINE DES TRANSPORTS ET CONSEQUENCES SUR L'URBANISME ET L'AMENAGEMENT DU TERRITOIRE EN FRANCEMERLIN P.1974; IN: XXII CONVEGN. INT. COMUN.; GENOVA; 1974; GENES; IST. INT. COMUN.; DA. 1974; PP. 1-21; BIBL. 6 REF.Conference Paper

ESTIMATING TRAVEL TIMES ON HIGHWAY NETWORKS = ESTIMATION DES DUREES DE TRAJET DANS LES RESEAUX ROUTIERSSUSSMAN JM; HO KWAN WONG; MILLER R et al.1974; PROC. AMER. SOC. CIV. ENGRS, TRANSPORT. ENGNG J. A.S.C.E.; U.S.A.; DA. 1974; VOL. 100; NO 1; PP. 13-26; BIBL. 4 REF.Article

LE PLAN DIRECTEUR DU CHEMIN DE FER EUROPEEN DE L'AVENIR A UNE CONFERENCE DE PRESSE DE L'UIC (FLORENCE A 22 NOVEMBRE 1973)1974; REV. GEN. CHEM. FER; FR.; DA. 1974; VOL. 93; PP. 12-18; ABS. ANGL. ALLEMArticle

FIRST LEG OF FIVE-LINE LRT SYSTEM OPENS IN CALGARY1981; INT. RAILW. J.; ISSN 0020-8450; GBR; DA. 1981; VOL. 21; NO 7; PP. 61-63Article

MANCHESTER AS A RAILWAY CENTRE. II: ROUTES FROM VICTORIA AND ACROSS THE CITY1980; MOD. RAILW.; ISSN 0026-8356; GBR; DA. 1980; VOL. 37; NO 387; PP. 542-549Article

EGYPT ENDS RAIL INVESTMENT FAMINE1978; INTERNATION-RAILWAY J.; USA; DA. 1978-04; PP. 15-22; (5 P.); ABS. FR. ALLEM. ESP.Article

RATIONALIZATION OF RAIL LINE ABANDONMENT POLICY IN THE MIDWEST UNDER THE RAILROAD REVITALIZATION AND REGULATORY REFORM ACT OF 1976SPRAGGINS HB.1978; TRANSPORT. J.; USA; DA. 1978; VOL. 18; NO 1; PP. 5-18; BIBL. 4 REF.Article

S-BAHNEN IM WANDEL DER PROJEKTIONEN = L'EVOLUTION DANS LA PLANIFICATION DES RESEAUX FERROVIAIRES SUBURBAINS1978; E.T.R.; DEU; DA. 1978; VOL. 27; NO 5; PP. 255Article

CHARTING TRANSPORT COST SURFACES BY NONMETRIC MULTIDIMENSIONAL SCALINGPIRIE GH.1977; S. AFR. GEORGR. J.; S. AFR.; DA. 1977; VOL. 59; NO 1; PP. 60-64; BIBL. 10 REF.Article

KENNWERTE UND VERFAHREN ZUR BESTIMMUNG VERKEHRLICH GUENSTIGER STANDORTE-STUDIE. = PARAMETRES ET METHODES POUR DETERMINER DES EMPLACEMENTS LES PLUS FAVORABLES DU POINT DE VUE DE LA CIRCULATIONWEGENER B.1977; STRASSE; DTSCH.; DA. 1977; VOL. 17; NO 4; PP. 142-145; BIBL. 16 REF.Article

UN SYSTEME D'OBSERVATION PERMANENT LE LONG DE L'AUTOROUTE LYON-CHAMBERYGERARDIN B; GUILLOT Y.1976; TRANSPORT; FR.; DA. 1976; NO 208; PP. 1-5; ABS. ANGL.Article

THE RE-DISTRIBUTIONAL EFFECTS OF AN AREA TRAFFIC CONTROL POLICYMAHER MJ; AKCELIK R.1975; TRAFF. ENGNG CONTROL; G.B.; DA. 1975; VOL. 16; NO 9; PP. 383-385; ABS. FR. ALLEM.; BIBL. 12REF.Article

UNTERSUCHUNGEN ZUR VERKEHRSABHAENGIGEN SIGNALSTEUERUNG. TEIL D. INTEGRIERTES BETRIEBS-SYSTEM FUER NETZE = RECHERCHES POUR LA COMMANDE DES FEUX DE SIGNALISATION EN FONCTION DU TRAFIC. PARTIE 4. SYSTEME INTEGRE D'EXPLOITATION POUR RESEAUXBOESEFELDT I; EVERTS K; PHILIPPS P et al.1975; STRASSENBAU STRASSENWERK.-TECH.; DTSCH.; DA. 1975; NO 188; PP. 1-44; H.T. 29; BIBL. 1P.1/2Serial Issue

NETZTHEORETISCHE UNTERSUCHUNGEN ZUR OEKONOMISCH OPTIMALEN LINIENFUEHRUNG IN AUSGEWAEHLTEN EISENBAHNTEILNETZEN MITTELEUROPAS = RECHERCHES THEORIQUES D'OPTIMISATION ECONOMIQUE DE PARTIES DES RESEAUX FERROVIAIRES D'EUROPE CENTRALEVETTER F.1974; ERDE; DTSCH.; DA. 1974; VOL. 105; NO 2; PP. 135-150; ABS. ANGL.; BIBL. 1 P.Article

L'ORGANISATION SUISSE DES ROUTES NATIONALES COMME INNOVATION DE L'ESPACE CULTURELGALLUSSER WA.1973; REV. GEOGR. EST; FR.; DA. 1973; VOL. 13; NO 3; PP. 289-299; ABS. ANGL.; BIBL. 6 REF.Article

TEST BED APPROACH TO PIT COMPUTER = APPROCHE SUR BANC D'ESSAIS DU CONTROLE PAR ORDINATEUR DES TRANSPORTS MINIERS1972; ELECTR. REV.; G.B.; DA. 1972; VOL. 191; NO 23; PP. 790Serial Issue

ETUDE DE L'EFFET DE LA DENSITE DU RESEAU DE TRANSPORT SUR L'INTENSITE ET LA SECURITE DU MOUVEMENT DES VEHICULES DE TRANSPORT URBAIN DE VOYAGEURSRAJKOV RG; KRYSTEVA MM.1971; IZVEST. V.M.E.I. "LENIN", SOFIJA; BALG.; DA. 1971; VOL. 28; NO 1; PP. 59-72; ABS. RUSSE ANGL.; BIBL. 3 REF.Article

DAS VERKEHRSWESEN SCHWEDENS = LES TRANSPORTS EN SUEDEDRAGER H.1980; DDR-VERK; ISSN 0011-4820; DDR; DA. 1980; VOL. 13; NO 11; PP. 387-389Article

EISENBAHNBAU WELTWEIT: VR CHINA = CONSTRUCTION FERROVIAIRE DANS LE MONDE: REPUBLIQUE POPULAIRE DE CHINE1979; HOLZSCHWELLE; DEU; DA. 1979; VOL. 74; NO 89; PP. 40-43Article

ZONE SCHEDULING OF URBAN BUS ROUTESTURNQUIST MA.1979; PROC. AMER. SOC. CIV. ENGRS, TRANSPORT ENGNG J. A.S.C.E.; USA; DA. 1979; VOL. 105; NO 1; PP. 1-3; BIBL. 5 REF.Article

MEXICO- BRINGING NEW LIFE TO THE NATIONS'S RAILWAYS1978; INTERNATION. RAILWAY J.; USA; DA. 1978-10; PP. 38-47; 6Article

  • Page / 142