Pascal and Francis Bibliographic Databases

Help

Search results

Your search

kw.\*:("South Africa R")

Results 1 to 25 of 187

  • Page / 8
Export

Selection :

  • and

Professional Code of Ethics for Educational AdministratorsGOUNDEN, P. K.South African journal of education. 1991, Vol 11, Num 2, pp 54-57, issn 0256-0100Article

Metodologiese verwarring en paradigmatiese stagnering = Confusion méthodologique et rigidité des paradigmesSMAL, P. J. H.South African journal of education. 1992, Vol 12, Num 3, pp 325-328, issn 0256-0100Article

Nuwe era in opvoedkundige meting = Une nouvelle ère dans l'évaluation éducationnelleBARNARD, J. J; OOSTHUIZEN, W. L.South African journal of education. 1992, Vol 12, Num 1, pp 8-11, issn 0256-0100Article

Closed University and its FriendsLINGLE, C.South African journal of education. 1990, Vol 10, Num 5-6, pp 430-437, issn 0256-0100Article

Beheersingsbevoegdheid van die onderwysbestuurder as 'n Vereiste vir relevante onderwys in 'n toekomstige Suid-Afrika = L'importance de la compétence de l'administrateur comme prérequis d'une éducation de qualité pour l'avenir en Afrique du SudOOSTHUIZEN, I. J.South African journal of education. 1992, Vol 12, Num 1, pp 57-61, issn 0256-0100Article

Veranderlikes wat akademiese prestasie in chemie op eerstejaarsvlak op universiteit beïnvloed = Variables influençant le rendement en chimie à l'UniversitéPOSTMA, F.South African journal of education. 1991, Vol 11, Num 4, pp 236-240, issn 0256-0100Article

Organization of Curriculum Knowledge : Some ReflectionsNTSHOE, I. M.South African journal of education. 1991, Vol 11, Num 4, pp 227-230, issn 0256-0100Article

Inskakelingsprobleme van die nuutaangestelde skoolhoof = Problèmes des directeurs débutantsVAN DER WESTHUIZEN, P. C; JANSON, C. A.South African journal of education. 1990, Vol 10, Num 5-6, pp 495-498, issn 0256-0100Article

Invloed van antropologiese vooronderstellings in die Opvoedkunde : kontoere van 'n deterministiese antropologiese model = Quelques réflexions sur l'importance des principes anthropologiques en théorie éducationnelle : un modèle déterministeSCHOEMAN, P. G.South African journal of education. 1990, Vol 10, Num 5-6, pp 459-463, issn 0256-0100Article

Psychology, Pedagogics and the Middle Ground : Epistemological ConsiderationsVORSTER, P. J.South African journal of education. 1990, Vol 10, Num 5-6, pp 513-518, issn 0256-0100Article

Rejoinder : Robin Barrow's Methode of Philosophical Analysis in EducationMASEKELA, M. D.South African journal of education. 1990, Vol 10, Num 2, pp 152-156, issn 0256-0100Article

Die mens se sinsoeke en die relevansie daarvan vir die opvoedingsgebeure in die kontemporêre bestel = La recherche du sens et sa pertinence dans l'enseignement contemporainMÖLLER, F. J.South African journal of education. 1990, Vol 10, Num 4, pp 345-352, issn 0256-0100Article

Deterministiese antropologie van die Marxisme-Leninisme en die agogiese uitkomste daarvan = Les principes anthropologiques déterministes du marxisme-léninisme et leurs incidences éducationnellesSCHOEMAN, P. G.South African journal of education. 1990, Vol 10, Num 5-6, pp 464-469, issn 0256-0100Article

Rekenaargesteunde onderrig teenoor eksploratiewe gebruik van die rekenaar in Wiskunde-onderwys = L'enseignement assisté par ordinateur opposé à l'utilisation de l'ordinateur comme instrument de recherche en mathématiquesENGELBRECHT, J. C.South African journal of education. 1990, Vol 10, Num 4, pp 300-306, issn 0256-0100Article

Afbakening van hoër onderwys as studieterrein met die oog op teorievorming en navorsing = Délimitation de l'enseignement supérieur comme champ d'étude, en relation avec l'organisation de la théorie et de la rechercheSTRYDOM, A. H.South African journal of education. 1992, Vol 12, Num 1, pp 66-71, issn 0256-0100Article

Foute-analise vir leeshulp-verlening = Analyse d'erreur pour l'amélioration de la lectureDEDNAM, A.South African journal of education. 1992, Vol 12, Num 2, pp 111-120, issn 0256-0100Article

Ondersoek na die effektiewe tydsbenutting van die departementshoof landbou in blanke landbouskole in Transvaal = Examen de l'efficacité de l'emploi du temps du chef de département (agriculture) dans les écoles blanches d'agriculture du TransvaalOOSTHUIZEN, I. J; VAN DER WESTHUIZEN, P. C.South African journal of education. 1992, Vol 12, Num 3, pp 349-354, issn 0256-0100Article

Ondersoek na die verband tussen kleuterskoolbywoming en die intellectuele en emosionele ontwikkeling van die adolessent = Etude de la relation entre la fréquentation de la maternelle et le développement intellectuel et affectif de l'adolescentESTERHUYSE, K. G. F; KOTZÉ, C. G. P; WEYERS, A et al.South African journal of education. 1992, Vol 12, Num 2, pp 131-135, issn 0256-0100Article

Verkennende ondersoek na die inhoud van 'n kunikulum om vrede in Suid-Afrika te bevorder = Recherche exploratoire sur le contenu du programme d'éducation à la paix pour l'Afrique du SudTAYLOR, C. A.South African journal of education. 1992, Vol 12, Num 2, pp 194-198, issn 0256-0100Article

Voorspelling van akademiese prestasie tydens die junior sekondêre skoolfase = Prévision du rendement scolaire dans le secondaire premier cycleMARAIS, J. L.South African journal of education. 1992, Vol 12, Num 2, pp 184-191, issn 0256-0100Article

Contents of Subject Didactics Courses―Are We on Track?NEL, S. J.South African journal of education. 1992, Vol 12, Num 1, pp 50-56, issn 0256-0100Article

Planning for the Implementation of Research Findings : Lessons from the 1981 De Lange ReportVAN ZYL, C; BONDESIO, M. J.South African journal of education. 1992, Vol 12, Num 3, pp 336-340, issn 0256-0100Article

Qualitative Research Methods in EducationLEMMER, E. M.South African journal of education. 1992, Vol 12, Num 3, pp 292-296, issn 0256-0100Article

Waarde van navorsingsmetodologiese diagramme vir die begryping van die navorsingsproses = L'utilité des diagrammes méthodologiques pour la compréhension des processus de rechercheSWANEPOEL, C. H.South African journal of education. 1991, Vol 11, Num 2, pp 91-96, issn 0256-0100Article

Waarskynlike konsekwensies vir die Suid-Afrikaanse onderwysstelsel in die lig van toenemende werkloosheid = Effets probables de l'accroissement du chômage sur le système d'enseignement sud-africainVAN DER MERWE, H. M; BERKHOUT, S. J.South African journal of education. 1991, Vol 11, Num 2, pp 96-102, issn 0256-0100Article

  • Page / 8