Pascal and Francis Bibliographic Databases

Help

Search results

Your search

kw.\*:("TRANSPORTATION NETWORK")

Filter

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Document Type [dt]

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Publication Year[py]

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Discipline (document) [di]

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Language

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Author Country

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Origin

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Results 1 to 25 of 3862

  • Page / 155
Export

Selection :

  • and

FIRST LEG OF FIVE-LINE LRT SYSTEM OPENS IN CALGARY1981; INT. RAILW. J.; ISSN 0020-8450; GBR; DA. 1981; VOL. 21; NO 7; PP. 61-63Article

MANCHESTER AS A RAILWAY CENTRE. II: ROUTES FROM VICTORIA AND ACROSS THE CITY1980; MOD. RAILW.; ISSN 0026-8356; GBR; DA. 1980; VOL. 37; NO 387; PP. 542-549Article

EGYPT ENDS RAIL INVESTMENT FAMINE1978; INTERNATION-RAILWAY J.; USA; DA. 1978-04; PP. 15-22; (5 P.); ABS. FR. ALLEM. ESP.Article

RATIONALIZATION OF RAIL LINE ABANDONMENT POLICY IN THE MIDWEST UNDER THE RAILROAD REVITALIZATION AND REGULATORY REFORM ACT OF 1976SPRAGGINS HB.1978; TRANSPORT. J.; USA; DA. 1978; VOL. 18; NO 1; PP. 5-18; BIBL. 4 REF.Article

S-BAHNEN IM WANDEL DER PROJEKTIONEN = L'EVOLUTION DANS LA PLANIFICATION DES RESEAUX FERROVIAIRES SUBURBAINS1978; E.T.R.; DEU; DA. 1978; VOL. 27; NO 5; PP. 255Article

CHARTING TRANSPORT COST SURFACES BY NONMETRIC MULTIDIMENSIONAL SCALINGPIRIE GH.1977; S. AFR. GEORGR. J.; S. AFR.; DA. 1977; VOL. 59; NO 1; PP. 60-64; BIBL. 10 REF.Article

KENNWERTE UND VERFAHREN ZUR BESTIMMUNG VERKEHRLICH GUENSTIGER STANDORTE-STUDIE. = PARAMETRES ET METHODES POUR DETERMINER DES EMPLACEMENTS LES PLUS FAVORABLES DU POINT DE VUE DE LA CIRCULATIONWEGENER B.1977; STRASSE; DTSCH.; DA. 1977; VOL. 17; NO 4; PP. 142-145; BIBL. 16 REF.Article

DAS VERKEHRSWESEN SCHWEDENS = LES TRANSPORTS EN SUEDEDRAGER H.1980; DDR-VERK; ISSN 0011-4820; DDR; DA. 1980; VOL. 13; NO 11; PP. 387-389Article

EISENBAHNBAU WELTWEIT: VR CHINA = CONSTRUCTION FERROVIAIRE DANS LE MONDE: REPUBLIQUE POPULAIRE DE CHINE1979; HOLZSCHWELLE; DEU; DA. 1979; VOL. 74; NO 89; PP. 40-43Article

ZONE SCHEDULING OF URBAN BUS ROUTESTURNQUIST MA.1979; PROC. AMER. SOC. CIV. ENGRS, TRANSPORT ENGNG J. A.S.C.E.; USA; DA. 1979; VOL. 105; NO 1; PP. 1-3; BIBL. 5 REF.Article

MEXICO- BRINGING NEW LIFE TO THE NATIONS'S RAILWAYS1978; INTERNATION. RAILWAY J.; USA; DA. 1978-10; PP. 38-47; 6Article

EISENBAHNVERKEHR = TRANSPORT FERROVIAIRE1978; VERKEHRSANNALEN; AUT; DA. 1978; VOL. 25; NO 3; PP. 17-23Article

ARGENTINA: SLIMMING MAY BRING ECONOMIC HEALTH1978; INTERNATION. RAILWAY J.; USA; DA. 1978-10; PP. 53-64; 5Article

UNO SGUARDO ALLA SITUAZIONE DELLE FERROVIE EUROPEE OCCIDENTALI NEL 1976: REALIZZAZIONI E TENDENZE. = UN COUP D'OEIL SUR LA SITUATION DES CHEMINS DE FER DE L'EUROPE DE L'OUEST EN 1976: REALISATIONS ET TENDANCESCIRILLO M.1977; INGEGNER. FERROV.; ITAL.; DA. 1977; VOL. 30; NO 5; PP. 378-384; ABS. FR. ANGL. ALLEM.; BIBL. 1 REF.Article

ALGORITHME DE LOCALISATION RECHERCHE) DES POINTS D'ABOUTISSEMENTS D'UN RESEAU HIERARCHIQUE DE REPARTITION DES COURANTS MATERIELSLOTAREV DT; IMANOV KS.1976; IZVEST. VYSSH. UCHEBN. ZAVED., NEFT GAZ; S.S.S.R.; DA. 1976; VOL. 19; NO 4; PP. 75-80Article

DAS VERKEHRSWESEN OESTERREICHS = LES TRANSPORTS EN AUTRICHEDRAEGER H.1980; DDR-VERK.; ISSN 0011-4820; DDR; DA. 1980; VOL. 13; NO 9; PP. 314-316Article

POUR UNE MEILLEURE MAITRISE DES COUTS DE TRANSPORT. IILABBE R; LOUIS L.1980; TRAV. METHODES; ISSN 0041-185X; FRA; DA. 1980; NO 378; PP. 7-16Article

A DEL-DUNANTUL AUTOBUSZHALOZATANAK KIALAKULASA ES TERUELETI SAJATOSSAGAI = DEVELOPPEMENT ET CARACTERISTIQUES TERRITORIALES DES SERVICES D'AUTOBUS DANS LA REGION SUD-TRANSDANUBIENNE EN HONGRIEERDOSI F.1980; KOEZL.-TUD. SZ.; ISSN 0023-4362; HUN; DA. 1980; VOL. 30; NO 8; PP. 365-378; ABS. RUS/GER/ENG/FRE; BIBL. 8 REF.Article

UAC FINALISES MASTER PLAN1979; RAILWAY GAZ. INTERNATION.; GBR; DA. 1979; VOL. 135; NO 6; PP. 555Article

YORK: A CENTRE OF TRANSPORTGOODE POH.1979; PERM. WAY INST., J. REP. PROC.; GBR; DA. 1979; VOL. 97; NO 3; PP. 181-189Article

GESTALTUNG VON VERKNUPFUNGSPUNKTEN DES LINIENBUSSES MIT ANDEREN VERKEHRSMITTELN = REALISATION DE POINTS DE JONCTION DES LIGNES REGULIERES D'AUTOBUS AVEC LES AUTRES MODES DE TRANSPORTKIRCHHOFF HH.1979; VERK. U. TECH.; DEU; DA. 1979; VOL. 32; NO 9; PP. 412-413Article

JAHRE EISENBAHNEN DER MONGOLISCHEN VOLKSREPUBLIK = QUARANTIEME ANNIVERSAIRE DES CHEMINS DE FER DE LA REPUBLIQUE POPULAIRE DE MONGOLIELUWSAN S.1978; Z.O.S.SH.D.; POL; DA. 1978; VOL. 21; NO 3; PP. 1-3Article

ACCESSIBILITY OF A REGION.DAVIES AS.1977; HIGHWAY ENGR; G.B.; DA. 1977; VOL. 24; NO 5; PP. 20-48 (6P.); (ACCESSIBILITY. BR. REG. CONGR. PERM. INT. ASSOC. ROAD CONGR. 5; STIRLING, SCOTL.; 1976)Conference Paper

TAIWAN: WORK STARTS SOON IN SOUTH TO COMPLETE ISLAND LINKMIDDLETON WD.1978; INTERNATION. RAILWAY J.; USA; DA. 1978; PP. 77-81; (4 P.)Article

DEUTSCHE BUNDESBAHN WIRD SCHNELLER. ERSTE STRECKEN MIT GESCHWINDIGKEITEN UEBER 160 KM/H BIS 200 KM/H = L'AUGMENTATION DES VITESSES AU CHEMIN DE FER FEDERAL ALLEMAND. PREMIERS TRONCONS A DES VITESSES DE 160 A 200 KM/HMULLER H.1978; BUNDESBAHN; DEU; DA. 1978; NO 4; PP. 277-282; BIBL. 11 REF.Article

  • Page / 155