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Redes sociales : ¿modelos organizativos o servicios digitales? : Tema central: Redes sociales = Social networks : organizational models or digital services?FREIRE, Juan.El Profesional de la información. 2008, Vol 17, Num 6, pp 585-588, issn 1386-6710, 4 p.Article

REPENSER LA COMMUNICATION DES ORGANISATIONS: Liens, réseaux et coopératin 2.0PYBOURDIN, Isabelle.Les Cahiers du numérique. 2010, Vol 6, Num 1, pp 55-67, issn 1622-1494, 13 p.Article

Should Business Embrace Social Networking?REID, Carolina K.EContent (Wilton, Conn.). 2009, Vol 32, Num 5, issn 1525-2531, 3, 34-39 [7 p.]Article

PERSPECTIVES DES NOUVEAUX CHAMPS DE LA COMMUNICATION DES ORGANISATIONS: Éléments à partir du projet européen Fire Paradox = Perspectives of new fields in organisational communication. Elements from the Fire Paradox European projectBADILLO, Patrick-Yves; BOURGEOIS, Dominique; ASDOURIAN, Bruno et al.Les Cahiers du numérique. 2010, Vol 6, Num 4, pp 167-180, issn 1622-1494, 14 p.Article

LES MODÉRATEURS DES FORUMS DE DISCUSSION MUNICIPAUX. DES INTERMÉDIAIRES DÉMOCRATIQUES ? = The Three Key Roles of Moderator in Municipal Online ForumsWOJCIK, Stéphanie.Questions de communication (Nancy). 2007, Num 12, issn 1633-5961, 335-354, 468 [21 p.]Article

RÉVÉLER L'ENGAGEMENT.: À PROPOS DE TROIS ASSOCIATIONS D'AMIS DE MUSÉES = To show Commitment: about three Societies of « Friends of museums »DAVALLON, Jean; THEVENARD-NGUYEN, Céline.Questions de communication. Série actes. 2006, Num 3, pp 249-264, issn 1969-9042, 16 p.Conference Paper

DES RÉSEAUX D'EXPERTS: À L'EXPERTISE 2.0: Le web 2.0 modifie-t-il la création et la mise en place de réseaux d'experts ?ALLOING, Camille; MOINET, Nicolas.Les Cahiers du numérique. 2010, Vol 6, Num 1, pp 35-53, issn 1622-1494, 19 p.Article

Nuevas vías para la comunicación empresarial: publicidad en el móvil : Documentacion en publicidad y comunicacion empresarial = Title: New opportunities for business communication: mobile advertisingFEIJOO-GONZALEZ, Claudio; GOMEZ-BARROSO, José-Luis; MARTINEZ-MARTINEZ, Inmaculada J et al.El Profesional de la información. 2010, Vol 19, Num 2, pp 140-148, issn 1386-6710, 9 p.Article

LE TRAVAIL D'ORGANISATION DES COMPTES. PROCESSUS COMMUNICATIONNELS ET TRAVAIL D'INTERACTION = Bertrand Fauré, The work of organizing the accounts. Communicational process and interactional workFAURE, Bertrand.Questions de communication (Nancy). 2009, Num 15, issn 1633-5961, 297-321, 518-519 [27 p.]Article

WEBJOURNALISME ET COMMUNICATION D'ENTREPRISE EN SITUATION DE CRISEHAMBURSIN, Christine.Médiatiques. Récit et société. 2009, Num 45, pp 38-41, issn 1374-7452, 4 p.Article

The Government Response to 9/11: Communications Technology and the MediaFU, Laura.Library & archival security. 2011, Vol 24, Num 2, pp 103-118, issn 0196-0075, 16 p.Article

Du web 2.0 au concept 2.0QUONIAM, Luc; ZIMBARDO, Patrick.Les Cahiers du numérique. 2010, Vol 6, Num 1, issn 1622-1494, 195 p.Serial Issue

Opening and closing rituals of the virtual reference service of the Internet Public LibraryPARK, Jung-Ran; GUISU LI; BURGER, Amy et al.Journal of documentation. 2010, Vol 66, Num 6, pp 807-823, issn 0022-0418, 17 p.Article

Participatory communication for local government in South Africa: a study of the Kungwini Local Municipality : Variety is the spice of informationMSIBI, Futhi; PENZHORN, Cecilia.Information development. 2010, Vol 26, Num 3, pp 225-236, issn 0266-6669, 12 p.Article

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