Pascal and Francis Bibliographic Databases

Help

Search results

Your search

cc.\*:("520-197")

Filter

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Document Type [dt]

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Publication Year[py]

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Discipline (document) [di]

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Language

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Author Country

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Origin

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Results 1 to 25 of 17594

  • Page / 704
Export

Selection :

  • and

Learning and being : Outcomes of a class on spirituality in work = Apprendre et être : résultats d'un cours sur la spiritualité au travailHAROUTIOUNIAN, Ara; GHAVAM, Shirin; GOMEZ, Stephanie Jo et al.Journal of management education (Newbury Park, Calif.). 2000, Vol 24, Num 5, pp 662-681, issn 1052-5629Article

WHICH STRUCTURE?HULLETT J.EDUCATIONAL THEORY. 1974, Vol 24, Num 1, pp 68-72Article

Kreative Unterrichtsgestaltung. Ein Beitrag zur Diskussion um offene oder geschlossene Curricula Conception créatrice de l'enseignement. Une contribution à la discussion sur les curricula ouverts ou fermésVIERLINGER R.Erziehung und Unterricht. 1976, Vol 126, Num 1, pp 1-15Article

The Concept of TeachingMARSHALL J. D.Proceedings of the Philosophy of Education Society of Great Britain. 1975, Vol 9, pp 105-118Article

UN FIL POUR LEURS PERLES OU LA SOIF DE SAVOIR CHEZ L'ENFANTWOLSK D.COMPREHENSION (LA) INTERNATIONALE A L'ECOLE. UNESCO. 1971, Num 21, pp 11-16Article

Class, Codes and Control. Vol3. Towards a Theory of Educational TransmissionsBERNSTEIN B.1975Book

COMMUNION IN TEACHINGBELKIN G. S.EDUCATIONAL THEORY. 1974, Vol 24, Num 2, pp 170-182Article

CHILDREN HAVE A RIGHT TO AN INTERESTING SCHOOLROBERTS F. J.JOURNAL OF EDUCATION. 1974, Vol 156, Num 3, pp 4-14Article

DICTIONNAIRE ENCYCLOPEDIQUE DE PEDAGOGIE MODERNE A L'USAGE DES ENSEIGNANTS, DES EDUCATEURS ET DES PARENTSHOTYAT F; DELEPINE-MESSE D; TOUYAROT C et al.1973, 340 p.Book

PSYCHOLOGIE VERSUS PEDAGOGIERAUCH V.NOUVELLE (LA) REVUE PEDAGOGIQUE. 1972, Vol 28, Num 3, pp 137-140Article

Catene di apprendimenti. Progettazione e osservazione in campo. II Itinéraires d'enseignements. Planification et observation sur placeLODOLI G.CNITE. Tecnologie Educative. 1976, Vol 7, Num 2, pp 7-12Article

UNE PEDAGOGIE POUR DEMAINBONBOIR A.1974Book

The science of conversation: Training in dialogue for NNS in engineering = Science de la conversation: former au dialogue les étudiants de technologie, dont l'anglais n'est pas la langue maternelleFREEMAN, Jane.IEEE transactions on professional communication. 2003, Vol 46, Num 3, pp 157-167, issn 0361-1434, 11 p.Article

A project-based approach to teaching research writing to nonnative writers = Projet d'approche centrée sur la recherche de l'enseignement de l'écriture et destiné aux étudiants dont l'anglais n'est pas la langue maternelleLEVIS, John M; LEVIS, Greta Muller.IEEE transactions on professional communication. 2003, Vol 46, Num 3, pp 210-220, issn 0361-1434, 11 p.Article

Case-based simulations in the EST classroom = Simulations de cas en classe d'anglais scientifique et techniqueFREIERMUTH, Mark R.IEEE transactions on professional communication. 2003, Vol 46, Num 3, pp 221-230, issn 0361-1434, 10 p.Article

Closing the gap: Addressing the vocabulary needs of English-language learners in bilingual and mainstream classrooms = Réduire l'écart: intervenir sur les besoins en vocabulaire anglais d'apprenants de classes bilingues et de classes d'intégrationCARLO, Maria S; AUGUST, Diane; MCLAUGHLIN, Barry et al.Reading research quarterly. 2004, Vol 39, Num 2, pp 188-215, issn 0034-0553, 28 p.Article

Lerner-Lerner-Interaktion im Fremdsprachenunterricht: Fehlerquelle oder Lerngelegenheit ? = Learner-learner's interaction in the production of foreign languages = Interaction apprenant-apprenant dans la production verbale en langues étrangèresECKERTH, Johannes.Fremdsprachen Lehren und Lernen. 2003, Vol 32, pp 214-229, issn 0932-6936, 16 p.Article

Las preocupaciones del profesor de religión = The worries of the religion teacherDIAZ, Carlos.Revista española de pedagogía. 2002, Vol 60, Num 222, pp 301-317, issn 0034-9461, 17 p.Article

Deux ou trois choses que je sais de la réécriture = A few things I know about rewritingBESSONNAT, D.Pratiques (Metz). 2000, Num 105-6, pp 5-22, issn 0338-2389Article

Le brouillon, introuvable objet d'étude ? = The draft, unobtainable study object?BORE, C.Pratiques (Metz). 2000, Num 105-6, pp 23-49, issn 0338-2389Article

Encouraging educational leadership = Favoriser le leadership en éducationPARSELL, G; BLIGH, J.Medical education (Oxford. Print). 2000, Vol 34, Num 3, pp 199-200, issn 0308-0110Article

Literacy, Education and Arts partnership : a community-system programme integrating the arts across the curriculum = Un partenariat entre alphabétisation, éducation et arts : un programme communautaire intégrant les arts au programme d'étudesWILKINSON, J.Research in drama education. 2000, Vol 5, Num 2, pp 175-197, issn 1356-9783Article

L'orthographe du français et son acquisition = French spelling and its acquisitionSANDO, J.-M.Repères - Institut national de recherche pédagogique. 1999, Num 20, pp 121-125, issn 1157-1330Article

Come back to the text, Shirley. A response to Bears don't need phonics : An examination of the role of drama in laying the foundations for critical thinking in reading' (RIDE, 4.1) = Reviens au texte, Shirley. Une réponse à l'article Les ours n'ont pas besoin de méthode phonétique : Examen du rôle du théâtre dans la mise en place des bases de la pensée critique en lecture (RIDE,4.1)LEWIS, D.Research in drama education. 1999, Vol 4, Num 2, pp 251-253, issn 1356-9783Article

Taking a larger slice of the pie : a response to the article Bears don't need phonics = Prendre une belle tranche de gâteau : Une réponse à l'article Les ours n'ont pas besoin de méthode phonétiqueDUNN, J.Research in drama education. 1999, Vol 4, Num 2, pp 247-250, issn 1356-9783Article

  • Page / 704