cc.\*:("520-262")
Results 1 to 25 of 110
Selection :
La coopération et l'enseignement professionnelDROMAIN, M.Cahiers de l'IRETEP. 1991, Num 12, pp 2-4Article
The Parents and the Schools-Alternative Role Definitions in Parents and EducationMEIGHAN, R.Educational review (Birmingham). 1989, Vol 41, Num 2, pp 105-112, issn 0013-1911Article
The College ProspectusSPENCELEY, N.Journal of further and higher education. 1988, Vol 12, Num 3, pp 73-79, issn 0309-877XArticle
Une conception ergonomique du travail scolaire in Effets de système en éducation. Vol. IIPLAT, P.Colloque sur les Perspectives de réussite au-delà des insuccès scolaires. (5 vol.). 1984, 21 p.Conference Proceedings
The Canadian University under the Impact of Academic Trade UnionsLAWLESS, D. J.Minerva London. 1981, Vol 19, Num 3, pp 464-479Article
Des rythmes scolaires. (La semaine, la journée, la séquence horaire)LEVY, E.1980, 193 p.Report
Every School Should Have a GardenCOLWELL, T. B.Educational (The) Forum Champaign, Ill. 1979, Vol 43, Num 3, pp 345-350Article
Win One for the Giver? Alumni Giving and Big-Time College SportsSIGELMAN, L; CARTER, R.Social Science Quarterly Baton Rouge, La. 1979, Vol 60, Num 2, pp 284-293Article
Aspects affectifsLE FLOCH M.Amis (Les) de Sèvres. 1977, Vol 85, Num 1, pp 25-29Article
RETENTION OF PROSE MATERIALS AS A FUNCTION OF POSTACQUISITION TESTINGLAPORTE R. E; VOSS J. F.JOURNAL OF EDUCATIONAL PSYCHOLOGY. 1975, Vol 67, Num 2, pp 259-266Article
Le contrôle continu dans l'enseignement des mathématiques dans les collèges techniques En bulgareRAJKOV N.Problemi na Visseto Obrazovanie. 1975, Num 4, pp 51-53Article
Zur Effektivität schulischer Leistungsnachweise in Form schriftlicher Arbeiten L'efficacité de tests scolaires écrits comme mesure de la performance de l'élèveHOLFORT F.Psychologie in Erziehung und Unterricht anc Schule und Psychologie. 1975, Vol 22, Num 6, pp 333-342Article
WHICH EXAMINEES ARE MOST FAVOURED BY THE USE OF MULTIPLE CHOICE TESTS?ROWLEY G. L.JOURNAL OF EDUCATIONAL MEASUREMENT. 1974, Vol 11, Num 1, pp 15-23Article
ZUR KLASSIFIZIERUNG LEHRZIELORIENTIERTER TESTS TESTS ORIENTES VERS LES OBJECTIFS D'APPRENTISSAGE: REFLEXIONS SUR UNE CLASSIFICATIONKUFFNER H.PSYCHOLOGIE IN ERZIEHUNG UND UNTERRICHT ANC SCHULE UND PSYCHOLOGIE. 1974, Vol 21, Num 6, pp 382-385Article
TOWARD AN AFFECTIVE OUTCOME OFHIGHER EDUCATIONKAGERER R. L.JOURNAL OF EDUCATIONAL MEASUREMENT. 1974, Vol 11, Num 3, pp 203-208Article
MEIN ELTERNAKTIV: VERBUNDETER BEI DER ERZIEHUNG DER SCHULER MON ACTIVITE PARENTALE: LIAISON AVEC L'INSTRUCTION DE L'ECOLIERARLT R.PADAGOGIK. 1973, Vol 28, Num 1, pp 61-70Article
HOME START: FAMILY-CENTERED PRESCHOOL ENRICHMENT FOR BLACK AND WHITE CHILDRENSCOTT R.PSYCHOLOGY IN THE SCHOOLS. 1973, Vol 10, Num 2, pp 140-146Article
AN INVESTIGATION OF SOME ASSUMPTIONS AND CHARACTERISTICS OF THE PASS-FAIL GRADING SYSTEMBAIN P. T; HALES L. W; RAND L. P et al.JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH. 1973, Vol 67, Num 3, pp 134-137Article
OJECTIVE COURSE DESIGNDUNNETT C. W.PROGRAMMED LEARNING AND EDUCATIONAL TECHNOLOGY. 1973, Vol 10, Num 6, pp 364-376Article
PREDICTION OF STUDENT PERFORMANCE BY MULTIPLE CHOICE TESTINGSANDERSON P. H.BRITISH JOURNAL OF MEDICAL EDUCATION. 1973, Vol 7, Num 4, pp 251-253Article
BUT DE L'ENSEIGNEMENT ET NIVEAU DE CONTROLE DES CONNAISSANCES EN RUSSEZAJCHIK M. JU; SHEVCHUK S. A.VESTNIK VYSSEJ SKOLY. 1973, Num 5, pp 72-74Article
ACTIVITE ALLOCENTRIQUE ET ACTIVITE EGOCENTRIQUE EN TANT QUE DETERMINANTS DE L'INFLUENCE EXERCEE DANS DES PETITS GROUPES DE TRAVAILLAMBERT R.BULL. CERP. 1971, Vol 20, Num 2, ESPArticle
Planification à l'intention des établissements d'enseignement supérieur. Méthode d'analyse de leur environnementREICHEL, A; PREBLE, J. F.Gestion de l'Enseignement Supérieur. 1989, Vol 1, Num 3, pp 251-263Article
Up at the Front : A Teacher's Learning Experience with Lawrence's Sexual PoliticsWOOD, P. A.D. H. Lawrence Review (The). 1988, Vol 20, Num 1, pp 71-77Article
L'image de l'établissementSIX, A; OSIER, J. P; BAYLE, M et al.Administration et éducation (Paris). 1987, Num 1, pp 15-121, issn 0222-674XArticle