Pascal and Francis Bibliographic Databases

Help

Search results

Your search

cc.\*:("520-67A")

Results 1 to 10 of 10

  • Page / 1
Export

Selection :

  • and

SEMINAR ON EDUCATIONAL PLANNING AND ADMINISTRATION. LAGOS, 13-18 APRIL, 19701970, 98 p.Book

La nécessité d'un organe de coordination de l'éducation non-formelle au BurundiBUSOKOZA, G.International review of education. 1990, Vol 36, Num 4, pp 485-488, issn 0020-8566Article

The Rate of Return on Educational ExpansionKNIGHT, J. B; SABOT, R. H.Economics of education review. 1987, Vol 6, Num 3, pp 255-262, issn 0272-7757Article

Bildung in der Struktur sozio-ökonomischer Entwicklung : Eine Analyse von Langsschnittdaten aus Afrika südlich der Sahara = L'éducation dans la structure du développement socio-économique : une analyse des données longitudinales provenant de l'Afrique subsaharienneBERGMANN, H.International review of education. 1991, Vol 37, Num 2, pp 227-243, issn 0020-8566Article

Can the Quality of Scientific Training and Research in Africa Be Improved?EISEMON, T. O; DAVIS, C. H.Minerva (London). 1991, Vol 29, Num 1, pp 1-26, issn 0026-4695Article

Côte-d'Ivoire : quelle formation professionnelle continue pour le secteur informel?TOUROUDE, J.Formation Développement. ADEP. 1990, Num 84-85, pp 49-84, issn 0757-8601Article

Die kwantifisering van behoeftes met die oog op kurrikulering La quantification des besoins afin d'établir les programmes d'étudesWOLVAARDT, J. S; SALEMINK, P; MYBURGH, C. P. H et al.South African journal of education. 1988, Vol 8, Num 2, pp 127-132, issn 0256-0100Article

University Planning in the South African Context : Some Considerations and CaveatsBROWN, D. A. M.Theoria (Pietermaritzburg). 1988, Vol 72, pp 37-51, issn 0040-5817Article

L'école africaine dans l'impasse in Avenir de l'éducation. Avenir de l'école?BELLONCLE, G.Société Alfred Binet et Théodore Simon Lyon. 1983, Num 592, pp 102-117Article

Educational Planning and Self-Allocation: An Example from NigeriaOYENEYE, O. Y.Comparative Education London. 1980, Vol 16, Num 2, pp 129-137Article

  • Page / 1