Pascal and Francis Bibliographic Databases

Help

Search results

Your search

kw.\*:("Appel téléphonique")

Filter

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Document Type [dt]

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Publication Year[py]

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Discipline (document) [di]

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Language

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Author Country

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Origin

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Results 1 to 25 of 721

  • Page / 29
Export

Selection :

  • and

Spécifications techniques d'agrément des déviateurs d'appel = Approval technical specifications of call deviation set1983, 31 p.Report

Call setup time standardsSULTAN, T. I.Microelectronics and reliability. 1987, Vol 27, Num 3, pp 523-530, issn 0026-2714Article

Timeout thresholds for dialing machinesHOEFLIN, D. A; LEVY, Y.Operations research letters. 1986, Vol 5, Num 2, pp 57-60, issn 0167-6377Article

SUICIDE CALLS AND IDENTIFICATION OF SUICIDAL CALLERS = APPELS POUR SUICIDE ET IDENTIFICATION DES APPELEURSWILKINS J.1972; MED. J. AUSTRAL.; AUSTRAL.; DA. 1972; VOL. 59; NO 17; PP. 923-929; BIBL. 13REF.Article

PROCESS AND OUTCOME IN THE EVALUATION OF TELEPHONE COUNSELING REFERRALS. = PROCESSUS ET ISSUE DANS L'EVALUATION DES CONSEILS PAR TELEPHONESLAIKEU KA; TULKIN SR; SPEER DC et al.1975; J. CONSULTG CLIN. PSYCHOL.; U.S.A.; DA. 1975; VOL. 43; NO 5; PP. 700-707; BIBL. 16 REF.Article

CRISIS INTERVENTION AND COUNSELING BY TELEPHONELESTER D.1974; CURR. PSYCHIATR. THERAP.; U.S.A.; DA. 1974; VOL. 14; PP. 199-201; BIBL. 9REF.Article

SUICIDE AND "THE BEFRIENDERS".HOLDING TA.1975; BRIT. MED. J.; G.B.; DA. 1975; NO 5986; PP. 751-752; BIBL. 5 REF.Article

A PRACTICAL THERAPEUTIC USE OF THE TELEPHONE = UNE UTILISATION THERAPEUTIQUE PRATIQUE DU TELEPHONECHILES JA.1974; AMER. J. PSYCHIATRY; U.S.A.; DA. 1974; VOL. 131; NO 9; PP. 1030-1031; BIBL. 2REF.Article

Factors affecting call setup timeSULTAN, T. I.Microelectronics and reliability. 1987, Vol 27, Num 5, pp 811-814, issn 0026-2714Article

A performance model for loss systems with crisis calls = Modèle représentatif du fonctionnement de systèmes à pertes recevant des appels de criseFISCHER, M. J.IEEE transactions on communications. 1983, Vol 31, Num 11, pp 1212-1216, issn 0090-6778Article

«Service 21», eine neue Dienstleistung der PTT-Betriebe = «Service 21» une nouvelle prestation de l'entreprise des PTT = Service 21 a new PTT serviceWEBER, J. C.Technische Mitteilungen PTT. 1984, Vol 62, Num 2, pp 62-68, issn 0040-1471Article

Dynamic routing and call repacking in circuit-switched networksGIRARD, A; HURTUBISE, S.IEEE transactions on communications. 1983, Vol 31, Num 12, pp 1290-1294, issn 0090-6778Article

THE FRENCH EMERGENCY CALL NETWORK DOCTRINEGUINOTTE Y.1982; IEE CONF. PUBL.; ISSN 0537-9989; GBR; DA. 1982; NO 207; PP. 189-192Conference Paper

TEACHING TMR CHILDREN AND ADULTS TO DIAL THE TELEPHONE. = ENSEIGNEMENT AUX ENFANTS RETARDES MENTAUX ET AUX ADULTES LEUR PERMETTANT DE COMPOSER UN NUMERO DE TELEPHONELEFF RB.1975; MENTAL RETARDAT.; U.S.A.; DA. 1975; VOL. 13; NO 3; PP. 9-11; BIBL. 2 REF.Article

A CRISIS TELEPHONE SERVICE IN A NONMETROPOLITAN AREA = UN SERVICE TELEPHONIQUE POUR LES INTERVENTIONS DE CRISE DANS UNE ZONE NON URBAINEGREENE RJ; MULLEN FG JR.1973; HOSP. COMMUN. PSYCHIATRY; U.S.A.; DA. 1973; VOL. 24; NO 2; PP. 94-97Article

SIMULATEUR D'APPELS UNIVERSEL POUR LE CONTROLE DE CENTRAUX TELEPHONIQUESMETZGER RM; STABER E.1981; REV. TELECOMMUN.; ISSN 0373-8582; FRA; DA. 1981; VOL. 55; NO 3; PP. 210-216Article

WAHRNEHMBARKEITSUNTERSUCHUNGEN VON TELEFONRUFSIGNALEN = ESSAIS DE PERCEPTIBILITE DES SIGNAUX D'APPEL TELEPHONIQUESAPPOLONI P; GULDBRANDSEN L; SEEMANN E et al.1981; TECH. MITT. PTT; ISSN 0040-1471; CHE; DA. 1981; VOL. 59; NO 12; PP. 456-467; ABS. ITA; BIBL. 4 REF.; IDEM FREArticle

SIMULATEUR D'APPELS LOCAUX LCSJOHNER W.1981; REV. TELECOMMUN.; ISSN 0373-8582; FRA; DA. 1981; VOL. 55; NO 3; PP. 217-220Article

A CURE FOR THE TELEPHONE DISEASEHAJNAL A; MILNER EC; SZEMEREDI E et al.1972; BULL. CANAD. MATH.; CANADA; DA. 1972; VOL. 15; NO 3; PP. 447-450Serial Issue

Un nouveau simulateur d'appels pour centraux numériques: le générateur de trafic GETRA = A new call simulator for digital switching systems: GETRA traffic generatorBOURDON, J. M.Commutation & transmission. 1984, Vol 6, Num 3, pp 37-44, issn 0242-1283Article

First response to terrorist bombingsKING, Steven G; WOOD, Thomas M; PRIEM, Richard G et al.International Carnahan conference on security technology. 2002, pp 88-93, isbn 0-7803-7436-3, 6 p.Conference Paper

Problemes sociaux et centres 15. A propos d'une expérience havraise = Social problems and centers 15. About an experience from Le HavreLE SIRE, F; GUIGNERY-DEBRIS, H; JAN, F et al.Médecine d'urgence (Paris). 1997, Vol 19, Num 2, pp 98-102, issn 1148-8115Conference Paper

Generic coll processing-a major advance in stored program control system architectureBRODRICK, K. J.British Telecom technology journal. 1984, Vol 2, Num 4, pp 49-55, issn 0265-0193Article

Caractéristiques des appels téléphoniques dans le département de pharmacie d'un centre hospitalier universitaire = Characteristics of phone calls in a university hospital center pharmacy departmentGUERIN, A; CARON, E; LEBEL, D et al.Le Pharmacien hospitalier et clinicien (Print). 2013, Vol 48, Num 1, pp 50-52, 3 p.Article

PROBLEMES LIES A LA MODELISATION DU TRAFIC ET A L'ACHEMINEMENT DES APPELS DANS UN RESEAU TELEPHONIQUEGARCIA JEAN MARIE.1980; ; FRA; DA. 1980; 201 P.: ILL.; 30 CM; BIBL. 8 P.; TH. DOCT.-ING./TOULOUSE 3/1980/733Thesis

  • Page / 29