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ZUGBAHNFUNK DER DEUTSCHEN BUNDESBAHN. VII = SYSTEME DE LIAISON RADIO ENTRE TRAIN ET VOIE FERREE DES CHEMINS DE FER ALLEMANDS (ALLEMAGNE FEDERALE). VII1978; SIGNAL U. DRAHT; DEU; DA. 1978; NO 9; PP. 208-212Article

FATIGUE STRENGTH OF CAST PIECES WITH INTERNAL STRESSESMIKHALEV MS; MURAV'EV EA; BERSHTEJN LI et al.1981; PROBL. PROCN. (KIEV); ISSN 0556-171X; UKR; DA. 1981; NO 11; PP. 106-110; ABS. ENG; BIBL. 3 REF.Article

ALLFERNSPRECHER 80. ANFORDERUNGEN, KONZEPT UND REALISIERUNG = TELEPHONIE A USAGE MULTIPLE 80. PERFORMANCES DEMANDEES, CONCEPTION ET REALISATIONKOPP H.1978; SIGNAL U. DRAHT; DEU; DA. 1978; VOL. 70; NO 7-8; PP. 164-170; ABS. ENG/FREArticle

COMPUTER ELABORATION OF TIME-TABLE FOR SINGLE RAILWAY LINE.JELASKA M.1976; LECTURES NOTES COMPUTER SCI.; GERM.; DA. 1976; VOL. 40; PP. 657-675; BIBL. 6 REF.; (OPTIMIZATION TECH. 7TH IFIP CONF. OPTIMIZATION TECH. PROC. I; NICE; 1975)Conference Paper

REFRIGERATION AND ENERGY SUPPLY FOR AIR CONDITIONNING EQUIPMENT ON PASSENGER RAIL COACHES = REFRIGERATION ET ALIMENTATION EN ENERGIE DE L'APPAREILLAGE DE CONDITIONNEMENT D'AIR DES WAGONS DE VOYAGEURSKNAU U.1975; REFRIG. AIR CONDITIONG; DA. 1975; VOL. 78; NO 923; PP. 42-76 (5 P.)Article

DEUX QUESTIONS ECRITES, POSEES PAR M. KALINSKY, DEPUTE, A M. LE MINISTRE DE LA QUALITE DE LA VIE AU SUJET DU BRUIT (RIVERAINS DES LIGNES S.N.C.F. DE LA BANLIEUE PARISIENNE: NUISANCES SONORES)1975; J. OFF. DEBATS ASSEMBL. NATION.; FR.; DA. 1975; NO 78; PP. 6373Article

THE ROLE OF STORED ENERGY IN BRITISH RAILWAYS = LE ROLE DE L'ACCUMULATION DE L'ENERGIE DANS LES CHEMINS DE FER BRITANNIQUESSUDWORTH JL; WALDRON GWJ.1974; I.E.E. CONF. PUBL.; G.B.; DA. 1974; NO 112; PP. 89-92; BIBL. 2 REF.; (ENERGY EUR. 1980'S. INT. CONF.; LONDON; 1974)Conference Paper

SICHERHEIT VON MIKROCOMPUTERN FUER DIE EISENBAHNSIGNALTECHNIK = SECURITE DES MICROORDINATEURS POUR LA TECHNIQUE DE SIGNAL DES CHEMINS DE FERLOHMANN HJ.1980; ELEKTRON. RECHENANL.; ISSN 0013-5720; DEU; DA. 1980; VOL. 22; NO 5; PP. 229-236; 6 P.; BIBL. 11 REF.Article

ZUGBAHNFUNK DER DEUTSCHEN BUNDESBAHN. XII = RADIOCOMMUNICATION PAR LES CHEMINS DE FER ALLEMANDS (REPUBLIQUE FEDERALE). XII1979; SIGNAL U. DRAHT; DEU; DA. 1979; VOL. 71; NO 3; PP. 56-58Article

APPORT ET LIMITE DE LA METHODE D'APPRECIATION DES CONNAISSANCES DES EMPLOYES DANS LES TRANSPORTS FERROVIAIRESSUTEU T; FARCAS V.1975; REV. PSIHOL.; ROMAN.; DA. 1975; VOL. 21; NO 1; PP. 23-33; ABS. ALLEM.; BIBL. DISSEMArticle

AUTOMATIC SEAT RESERVATION BY TOUCH-TONE TELEPHONE.SAGAWA S; KOHRI K; TAKAHASHI K et al.1975; IN: U.S.A.-JAP. COMPUT. CONF. 2. PROC.; TOKYO; 1975; MONTVALE; AM. FED. INF. PROCESS. SOC.; DA. 1975; PP. 290-294Conference Paper

FONTE DE NEIGE SUR LA NOUVELLE LIGNE DE TOKAIDOGOTO I.1974; J. JAP. SOC. SNOW ICE; JAP.; DA. 1974; VOL. 36; NO 4; PP. 9-13Article

PRESENT STATE OF THE SHF NETWORK OF JNRYAGI M.1979; JAP. RAILWAY ENGNG; JPN; DA. 1979; VOL. 19; NO 3; PP. 16-18; ABS. FRE/SPAArticle

VORBEIFAHRTGERAEUSCHE DER EISENBAHNZUEGE. = BRUIT DE PASSAGE DES TRAINSLOUDEN M.1976; IN: FORTSCH. AKUST. TAG. DAGA'76.5. PLENARVORTR. KURZREF.; HEIDELBERG; 1976; DUSSELDORF; VDI-VERLAG; DA. 1976; PP. 277-280; BIBL. 3 REF.Conference Paper

FUNKTECHNIK FUER BAHNEN MIT WENIG AUSGEBAUTEM SIGNAL- UND FERNMELDESYSTEM. = TECHNIQUE RADIO POUR CHEMINS DE FER AVEC SYSTEME PLUS SIMPLE DE SIGNALISATION ET DE TELECOMMUNICATIONFISCHER K.1974; Z. EISENBAHNWES. VERK.-TECH., GLASERS ANN.; DTSCH.; DA. 1974; VOL. 98; NO 12; PP. 401-413 (5P.); ABS. ANGL. FR. ESP.; BIBL. 16 REF.Article

BREVET 2.266.570 (A1) (7411768). A 3 AVRIL 1974. PROCEDE ET DISPOSITIF POUR LE SOUDAGE ALUMINOTHERMIQUE DES RAILS TRAITES OU EN ACIERS SPECIAUXsdPatent

SOME SPECIAL ASPECTS OF RAILWAY TELECOMMUNICATIONS.RAVI S.1977; J. INSTIT. ELECTRON. TELECOMMUNIC. ENGRS; INDIA; DA. 1977; VOL. 23; NO 6; PP. 346-348Article

UNTERSUCHUNG DES VORBEIFAHRTGERAEUSCHES VON EISENBAHNZUEGEN. = ETUDE DU BRUIT DE PASSAGE DES TRAINSLOUDEN M.1976; ACUSTICA; ALLEM.; DA. 1976; VOL. 36; NO 3; PP. 228-232; ABS. ANGL. FR.; BIBL. 4 REF.Article

THERMAL TESTING OF INSULATED VEHICLESHALES KC; SCRINE GR; MANSFIELD JE et al.1978; PROC.-INST. REFRIG.; ISSN 0073-9677; GBR; DA. 1978-1979; VOL. 75; PP. 55-64; BIBL. 15 REF.Article

LE MITRA ET L'INFORMATIQUE REPARTIE A LA S.N.C.F.1977; TELONDE; FR.; DA. 1977; NO 1; PP. 32-35Article

A METHOD FOR ESTIMATING AND GRAPHICALLY COMPARING THE AMOUNTS OF AIR POLLUTION EMISSIONS ATTRIBUTABLE TO AUTOMOBILES, BUSES, COMMUTER TRAINS AND RAIL TRANSITSCHEEL JW.1972; S.A.E. PREPR.; U.S.A.; DA. 1972; NO 720166; PP. 1-13Serial Issue

FUNKFERNSTEUERUNG VON LOKOMOTIVEN IM WERKSBAHNBETRIEB = RADIO-REMOTE CONTROL OF LOCOMOTIVES ON FACTORY SITESRICHTER R.1980; BERG- HUETTENMAENN. MONATSH.; AUT; DA. 1980-01; VOL. 125; NO 1; PP. 29-36Conference Paper

ZUR VERTEILUNG VON MINERALOELPRODUKTEN AUF DER SCHIENE = THE DISTRIBUTION OF PETROLEUM PRODUCTS BY RAIL = LA DISTRIBUTION DES PRODUITS PETROLIERS PAR VOIE FERREEMICHAELSEN S.1979; ; OEL; DEU; DA. 1979; VOL. 17; NO 6; PP. 162-166; ABS. ENG/FREArticle

TECHNICAL MEETING OF THE INSTITUTION HELD AT THE INSTITUTION OF ELECTRICAL ENGINEERS WEDNESDAY, JANUARY STH., 1977. RADIO REMOKE CONTROLMILLER GD.1976; INSTIT. RAILWAY SIGNAL ENGRS, PROC.; GBR; DA. 1976-1977; PP. 77-92; BIBL. 1 REF.Article

BREVET 2.214.550 (B) (7302213). A 23 JANVIER 1973. PROCEDE POUR LE SOUDAGE DE RAILS PAR MOULAGE DE JONCTION ALUMINOTHERMIQUEsdPatent

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