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DETECTION OF THE SIGN OF RELATIVE MOTION WHEN FOLLOWING A VEHICLEEVANS L; ROTHERY R.1974; HUM. FACTORS; U.S.A.; DA. 1974; VOL. 16; NO 2; PP. 161-173; BIBL. 18 REF.Article

REGELKREIS FAHRER-FAHRZEUG BEI STOERUNG DURCH SCHIEFZIEHENDE BREMSEN = CIRCUIT DE REGLAGE CONDUCTEUR-VEHICULE LORS DE PERTURBATIONS DUES A UN FREINAGE DEPORTANT HORS DE LA TRAJECTOIREMITSCHKE M; NIEMANN K.1974; AUTOM.-TECH. Z.; DTSCH.; DA. 1974; VOL. 76; NO 3; PP. 67-72; ABS. ANGL.; BIBL. 13 REF.Article

STRASSENPROJEKTE, GRUNDLAGEN. II = PROJETS ROUTIERS, BASES D'ETUDES. II.1974; STRASSE U. VERKEHR; SWEIZ; DA. 1974; VOL. 60; NO 7; PP. 365-371; MEME ART. FRArticle

EXPERIMENTELLE UNTERSUCHUNG DES MENSCHLICHEN LENKVERHALTENS BEI SIMULIERTER STRASSENFAHRT = ETUDE EXPERIMENTALE SUR PARCOURS SIMULE DU COMPORTEMENT DE L'HOMME AU VOLANT. I.DONGES E.1975; AUTOM.-TECH. Z.; DTSCH.; DA. 1975; VOL. 77; NO 5; PP. 141-146; ABS. ANGL.; BIBL. 31 REF.Article

MATCHED DRIVER RESTRAINT SYSTEMSDU WALDT FA.1973; S.A.E. TRANS.; U.S.A.; DA. 1973; VOL. 82; NO 4; PP. 3209-3221; BIBL. 11 REF.Article

ALIMENTATION. VIGILANCE. ROUTE. COLLOQUE; PARIS; 19741974; REV. SECUR.; FR.; DA. 1974; VOL. 10; NO 102; PP. 41-47Conference Paper

COMMENT ENSEIGNER LE (M)BAR.SUP.ODE D'EMPLOI( )BAR.INF.DES AUTOMOBILESROCHE M.sdIN: IIIEME SEMIN. EUR. CONTROLE QUAL. IND. AUTOMOB. PARIS-LA-DEFENSE, 1972; S.L.; DA. S.D.; VOL. 41; PP. 1-5Conference Paper

VERKEHRSSICHERHEIT UND KOMMUNIKATION = SECURITE DE LA CIRCULATION ET COMMUNICATIONLEWRENZ H.1974; V.D.I.-Z.; DTSCH.; DA. 1974; VOL. 116; NO 16; PP. 1292-1296; ABS. ANGL.; BIBL. 13 REF.Article

LE COMPORTEMENT FACE AUX RISQUES DANS LA CIRCULATION ROUTIEREKLEBELSBERG V.1972; ASPECTS TECH. SECUR. ROUT.; BELG.; DA. 1972; NO 52; PP. 3.1-3.5; ABS. ANGL. NEERL. ALLEMArticle

EXPERIMENTELLE UNTERSUCHUNG DES MENSCHLICHEN LENKVERHALTENS BEI SIMULIERTER STRASSENFAHRT = ETUDE EXPERIMENTALE SUR PARCOURS SIMULE DU COMPORTEMENT DE L'HOMME AU VOLANT. II.DONGES E.1975; AUTOM.-TECH. Z.; DTSCH.; DA. 1975; VOL. 76; NO 6; PP. 185-190; ABS. ANGL.Article

1ERE CONFERENCE INTERNATIONALE SUR LE COMPORTEMENT DES CONDUCTEURS; ZURICH; 1973LEBRUN M.1973; REV. SECUR.; FR.; DA. 1973; VOL. 9; NO 97; PP. 37-50Conference Paper

REPRESSIE EN VERKEERSVEILIGHEID = REPRESSION ET SECURITE ROUTIEREPOTE RJ.1972; ASPECTS TECH. SECUR. ROUT.; BELG.; DA. 1972; NO 51; PP. 4.1-4.11; ABS. FR. ANGL. ALLEM.; BIBL. 2 P.Serial Issue

SKRIFTLIGA DIFFERENTIERADE FOERARPROV. UPPOFOELJNING OCH ANALYS AV FOERARPROVENS EGENSKAPER AR 1973 = EXAMENS ECRITS DIFFERENTIES POUR LE PERMIS DE CONDUIRE. ANALYSE DES ESSAIS UTILISES PENDANT L'ANNEE 1973SPOLANDER K.1974; STAT. VAEG-O. TRAFIKINST., RAPP.; SVERIGE; DA. 1974; NO 46; PP. 1-66; H.T. 3; ABS. ANGL.; BIBL. 4 REF.Article

EVALUATING THE VIBRATION AND SHOCK ISOLATION QUALITIES OF OPERATOR SEATS FOR CONSTRUCTION MACHINERYSTIKELEATHER LF.1973; S.A.E. TRANS.; U.S.A.; DA. 1973; VOL. 82; NO 4; PP. 2757-2769; BIBL. 17 REF.Article

INFLUENCE OF STOCHASTIC EXCITATIONS ON THE HUMAN BODY = INFLUENCE D'EXCITATIONS ALEATOIRES SUR LE CORPS HUMAINKSIASEK M; NIZIOL J.1975; ZAGADN. DRGAN NIELINIOW.; POLSKA; DA. 1975; VOL. 16; PP. 173-184; ABS. POL. RUSSE; BIBL. 6REF.Article

SAFETY BELT USE IN AUTOMOBILES WITH STARTER-INTERLOCK AND BUZZER-LIGHT REMINDER SYSTEMSROBERTSON LS.1975; AMER. J. PUBLIC HEALTH; U.S.A.; DA. 1975; VOL. 65; NO 12; PP. 1319-1325; BIBL. 24 REF.Article

EINE SCHWINGUNGSTECHNISCHE UND ARBEITSPHYSIOLOGISCHE UNTERSUCHUNGSMETHODE FUER KRAFTFAHRZEUGE = UNE METHODE D'ESSAI DES VEHICULES AUTOMOBILES DU POINT DE VUE DES VIBRATIONS ET DE LA PHYSIOLOGIE DU TRAVAILHONTSCHIK H.1974; ASPECTS TECH. SECUR. ROUT.; BELG.; DA. 1974; VOL. 15; NO 60; PP. 3.1-3.63; ABS. FR. ANGL. NEERL.; BIBL. 8P.Article

ETUDE DE LA SECURITE DE LA CABINE D'UNE AUTOMOBILE D'APRES LA DEFORMABILITE DES ELEMENTSORLOV LN.1974; IZVEST. VYSSH. UCHEBN. ZAVED., MASHSTR.; S.S.S.R.; DA. 1974; NO 6; PP. 122-126; BIBL. 2 REF.Article

DAS VERKEHRS- UND BETRIEBSSICHERE AUTO = L'AUTOMOBILE SURE DES POINTS DE VUE PERFORMANCES DE ROUTE ET FONCTIONNEMENT MECANIQUEMOZELT E.1973; OSTERR. INGR-Z.; OSTERR.; DA. 1973; VOL. 16; NO 5; PP. 161-167Serial Issue

MOTORIST INFORMATION SYSTEMS. 8 REPORTS PREPARED FOR THE 51ST ANNUAL MEETING1972; HIGHWAY RES. REC.; U.S.A.; DA. 1972; NO 414; PP. 82; BIBL. DISSEM.Serial Issue

COMPUTER ANALYSIS OF ROLLOVER PROTECTIVE STRUCTURESPISTLER RA.sdIN: SOC. EXPER. STRESS ANAL. SPRING MEET.; CHICAGO; 1975; WESTPORT, CONN.; SOC. EXPER. STRESS ANAL.; DA. S.D.; PP. 1-18; H.T. 6; BIBL. 9REF.Conference Paper

ANALYTICAL PREDICTION OF ROLLOVER PROTECTIVE STRUCTURES STATIC ELASTIC-PLASTIC BEHAVIOREASTER RE.sdIN: SOC. EXPER. STRESS ANAL. SPRING MEET.; CHICAGO; 1975; WESTPORT, CONN.; SOC. EXPER. STRESS ANAL.; DA. S.D.; PP. 1-10; H.T. 3; BIBL. 4REF.Conference Paper

HANG-OVER EFFECTS OF ALCOHOL ON DRIVER PERFORMANCELAURELL H; TOERNROS J.1982; VTI RAPP.; ISSN 0347-6030; SWE; DA. 1982; NO 222; 33 P.; BIBL. 17 REF.Serial Issue

INCIDENCE AND EFFECTS OF POLICE ACTION ON MOTORING OFFENCES AS DESCRIBED BY DRIVERSGRIFFITHS R; DAVIES RF; HENDERSON R et al.1980; TRANSP. ROAD RES. LAB., SUPPL. REP.; GBR; DA. 1980; NO 543; 14 P.; BIBL. 5 REF.Serial Issue

OLYCKSTYPER MED OEVNINGSBILAR VID TRAFIKSKOLA. EN ENKAETUNDERSOEKNING = TYPES D'ACCIDENTS DE LA CIRCULATION AVEC DES ETUDIANTS CONDUCTEURSSPOLANDER K.1980; STAT. VAEG-O. TRAFIKINST., RAPP.; SWE; DA. 1980; NO 198; 13 P.; ABS. ENG; BIBL. 5 REF.Serial Issue

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