Pascal and Francis Bibliographic Databases

Help

Search results

Your search

kw.\*:("CONSUMER")

Filter

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Document Type [dt]

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Publication Year[py]

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Discipline (document) [di]

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Language

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Author Country

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Origin

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Results 1 to 25 of 9413

  • Page / 377
Export

Selection :

  • and

THE INDEX OF CONSUMER SENTIMENT: PREDICTABILITY AND PREDICTIVE POWER IN THE EECVANDEN ABEELE P.1983; JOURNAL OF ECONOMIC PSYCHOLOGY; ISSN 506672; NLD; DA. 1983; VOL. 3; NO 1; PP. 1-17; BIBL. 8 REF.Article

A BEHAVIORAL MODEL OF RESIDENTIAL ENERGY USEVAN RAAIJ WF; VERHALLEN TMM.1983; JOURNAL OF ECONOMIC PSYCHOLOGY; ISSN 506672; NLD; DA. 1983; VOL. 3; NO 1; PP. 39-63; BIBL. 2 P.Article

RESIDENTIAL ENERGY CONSERVATION: THE ROLE OF PAST EXPERIENCE IN REPETITIVE HOUSEHOLD BEHAVIORMACEY SM; BROWN MA.1983; ENVIRONMENT AND BEHAVIOR; ISSN 0013-9165; USA; DA. 1983; VOL. 15; NO 2; PP. 123-141; BIBL. 2 P.Article

LA PSYCHOLOGIE DU CONSOMMATEUR (STOCKHOLM, 28-31 AOUT 1979)ALBOU P.1979; BULL. PSYCHOL.; ISSN 0007-4403; FRA; DA. 1979-1980; VOL. 33; NO 346; PP. 830-840Article

The consumer attention deficit syndrome: Consumer choices in complex marketsBERG, Lisbet; GORNITZKA, Ase.Acta sociologica (Trykt utg.). 2012, Vol 55, Num 2, pp 159-178, issn 0001-6993, 20 p.Article

Consumer Rights: An Assessment of JusticeLARSEN, Gretchen; LAWSON, Rob.Journal of business ethics. 2013, Vol 112, Num 3, pp 515-528, issn 0167-4544, 14 p.Article

L'attitude à l'égard d'internet, du shopping et le comportement des internautesBERGADAA, M; CARAUX, G.2004, 44 p.Book

Conceptualisation du détachement de la marque = Conceptualization of brand detachmentPERRIN-MARTINENQ, D.Congrès International de l'Association Française du Marketing. 2002, (vol.2) 519-542Conference Paper

L'influence de l'anxiété face à la mort sur le comportement du consommateur : proposition d'un cadre d'analyseURIEN, B.Journées Nationales des IAE. 2002, 12 p.Conference Paper

Mesure du capital marque : proposition d'une amélioration conceptuelle et méthodologique = Measuring brand equity : testing a conceptual and methodological improvementJOURDAN, P; JOLIBERT, A.Congrès international de l'Association Française de Marketing. 2000, pp 587-604Conference Paper

Objet de collection chez l'enfant et stratégie marketing des entreprises. Une approche exploratoire : l'effet PokémonEZAN, P.Journées Nationales des IAE. 2000, 37 p.Conference Paper

Le boycott : analyse conceptuelle et modélisation = Boycotting : conceptual analysis and modellingAMIRAULT-THEBAULT, M; AURIFEILLE, J. M.1999, 462 p.Thesis

La confiance comme variable explicative du comportement du consommateur : proposition et validation empirique d'un modèle de la relation à la marque intégrant la confianceGURVIEZ, P.Congrès de l'Association Française de Marketing. 1999, Tome 1, 301-327Conference Paper

Implication produit et implication organisationnelle : distinction, complémentarité ou intégration ?SABADIE, W.Congrès de l'Association Française de Marketing. 1999, Tome 1, 329-353Conference Paper

Les relations non linéaires entre la satisfaction, la fidélité et les réclamations = An investigation of the nonlinear relationships between customer satisfaction, loyalty and complaintsNGOBO, P. V.Congrès de l'Association Française de Marketing. 1998, pp 641-670Conference Paper

Les spectateurs et les films : les sources d'information utilisées lors du processus de choix d'un filmKRUGER, A.Journée de Recherche en Marketing de Bourgogne. 1997, pp 106-116Conference Paper

Traitement de l'information et décision de choix d'un film : influence des caractéristiques individuelles et de la communication inter-personnelle = Information processing and film choice : influence of individual characteristics and interpersonal communicationKRUGER, A; FILSER, M.1997, 386 p.Thesis

Conceptual and operational aspects of brand loyalty : an empirical investigation = Aspects conceptuels et opérationnels de la fidélité envers la marque : une étude empiriqueODIN, Y; ODIN, N; VALETTE-FLORENCE, P et al.International Research Seminar in Marketing. 1997, pp 317-334Conference Paper

Origines, fondements et modes d'utilisation des célébrités par la publicitéLEHU, J. M; GREGORY, P.1993, 2Vol, 970 p.Thesis

L'organisation de l'activité de cinéma : une recherche exploratoire auprès de la population montréalaiseLABRECQUE, J; BELVES, P.Conférence Internationale sur le Management des Arts et de la Culture. 1993, 17 p.Conference Paper

RETAIL ATTRIBUTE SENSITIVITY AND SHOPPING PATRONAGEVERHALLEN TMM; DE NOOIJ GJ.1982; J. ECON. PSYCHOL.; NLD; DA. 1982; VOL. 2; NO 1; PP. 39-55; BIBL. 2 P.Article

REPORT ON CONSUMER REPRESENTATION IN VOLUNTARY STANDARDS SETTING YEAR THREE1981; ASTM STAND. NEWS; ISSN 0090-1210; USA; DA. 1981; VOL. 9; NO 9; PP. 16-53; 10 P.Article

THE HANDLING OF CONSUMER PACKAGINGBERNS T.1981; APPL. ERGON.; ISSN 0003-6870; GBR; DA. 1981; VOL. 12; NO 3; PP. 153-161; BIBL. 10 REF.Article

A RESPONSE TO DR. COHEN'S RECOMMENDATIONS CONCERNING THE LEGALIZATION OF MARIJUANACARROLL JFX.1981; AM. J. DRUG ALCOHOL. ABUSE; ISSN 0095-2990; USA; DA. 1981-1982; VOL. 8; NO 4; PP. 559-563; BIBL. 15 REF.Article

TELETEXT SYSTEMS: CONSIDERING THE PROSPECTIVE USERCICIORA W.1980; S.M.P.T.E.J.; USA; DA. 1980; VOL. 89; NO 11; PP. 846-849; BIBL. 4 REF.Article

  • Page / 377