Pascal and Francis Bibliographic Databases

Help

Search results

Your search

kw.\*:("Compra")

Filter

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Document Type [dt]

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Publication Year[py]

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Discipline (document) [di]

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Language

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Author Country

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Origin

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Results 1 to 25 of 2634

  • Page / 106

Export

Selection :

  • and

L'achat électronique sur les places de marché : vers une coopération contingente ?PENSEL, J. L.9e Colloque de l'AIM. 2004, 8 p.Conference Paper

Comportement d'achat et négociation : approche conceptuelle et méthodologiqueSHAMSY, M. A; FILSER.1992, 401 p.Thesis

Essai de mesure du comportement de la cellule d'achat : le cas d'un rachat modifié de matériel de production = A proposition to measure the industrial Buying Behavior : the case of production's goods modified rebuyOTERO, M.Congrès de l'Association Française de Marketing. 1994, pp 127-157Conference Paper

Proposition d'un modèle de satisfaction interpersonnelle de l'acheteur professionnel = A model of interpersonal satisfaction of organizational buyerDAMPERAT, M; JOLIBERT, A.2005, 32 p.Book

L'achat de vêtements importés par les acheteurs du commerce de détail au QuébecLEBRUN, G.1994, 18 p.Book

Comportement d'achat industriel et segmentation : le cas du rachat modifié d'un matériel de productionOTERO, M; FILSER, M.1993, 622 p.Thesis

Perspectives on organizational buyer behaviour literature : a needed integration = Perspectives sur le comportement d'achat organisationnel dans la littératureDZEVER, S.1993, 32 p.Book

Towards an integrated conceptual model of organizational buyer behaviour analysis = Vers un modèle conceptuel complet de l'analyse du comportement d'achat organisationnelDZEVER, S.1993, 29 p.Book

COMMUNICATING NUTRITION at the point of purchaseMAGGI, Annette.Food technology (Chicago). 2012, Vol 66, Num 11, issn 0015-6639, 20-27 [7 p.]Article

Le rôle de l'interaction situation x émotion dans l'étude du comportement du consommateurLEMOINE, J. F.1998, 20 p.Book

The effects of the country of origin on the evaluation of products : a state of the art. Review and research propositions = Les effets du pays d'origine sur l'évaluation des produits : état de l'artCHERON, E; PROPECK, J.1997, s. pBook

A meta-analysis of country-of-origin effects = Une méta-analyse de l'effet pays d'originePETERSON, R. A; JOLIBERT, A.1995, 27 p.Book

Le report d'achat : identification des situations de report d'achat et mise en relation avec le cadrage (framing)ARTS, N.Congrès de l'Association Française de Marketing. 1999, Tome 1, 49-72Conference Paper

Aspects situationnels et temporels de l'acte d'achat et de son renouvellement : une analyse théorique exploratoire dans le comportement du consommateur = Situational and temporal aspects of the buying act and its renewal : a theoretical and exploratory analysis in consumer behaviorBENHAMOU, M.Congrès de l'Association Française de Marketing. 1995, pp 847-876Conference Paper

Pilotierung eines Gemeinkostencontrolling auf Basis von Prozesskosten am Beispiel des Einkaufs der Deutschen Bahn AG : Neue Möglichkeiten der Steuerung und Abrechnung interner Serviceleistungen durch den Einsatz einer kundenorientierten Prozesskostenrechnung = Piloting of a global cost control on the basis of process costs, the purchase of the Deutschen Bahn AG as example. New potentials of control and reduction of internal service through a customer oriented process cost evaluationKAYSER, Holger.VDI-Berichte. 2003, pp 11-18, issn 0083-5560, isbn 3-18-091807-1, 8 p.Conference Paper

2001 Buyer's GuideModern casting. 2000, Vol 90, Num 11, issn 0026-7562, 246 p.Serial Issue

Consumer spending behavior and telecommunications services : Research findings from the United StatesBATT, C; KATZ, J.(Télé)communications 97. International colloquium(Télé)communications 97. Colloque international. 1997, pp 67-77Conference Paper

Free for allROBINSON, K.SPC. Soap, perfumery and cosmetics. 1996, Vol 69, Num 4, issn 0037-749X, p. 29Article

Purchasing agents and end users : working together in the marketplaceMCADAM, L.LC GC. 1992, Vol 10, Num 8, pp 562-563, issn 0888-9090Article

PRESENTING CONSUMER TECHNOLOGY WITH POP : A RHETORICAL AND ETHNOGRAPHIC EXPLORATION OF POINT-OF-PURCHASE ADVERTISINGCROSS, Geoffrey A.Journal of technical writing and communication. 2009, Vol 39, Num 2, pp 141-175, issn 0047-2816, 35 p.Article

Répertoire des fournisseurs de matériels et produits de fonderie (guide de l'acheteur 2000)2000, 172 p.Book

Révolutionner le rôle de l'acheteur dans les entreprises = Revolutionary changes in the buyer's role in a firmVUJASINOVIC, M.PCM le pont. 1999, Num 8-9, pp 28-29, issn 0986-1793Article

Achat d'un appareil de traitement d'images = Purchasing an efficient image processing device1984, 19 p.Report

Employers' use of value-based purchasing strategiesROSENTHAL, Meredith B; LANDON, Bruce E; NORMAND, Sharon-Lise T et al.JAMA, the journal of the American Medical Association. 2007, Vol 298, Num 19, pp 2281-2288, issn 0098-7484, 8 p.Article

Technology purchase interphase : Food for thoughtBHUMKAR, C. J.Paintindia. 1997, Vol MAR, pp 53-54, issn 0556-4409, NSConference Paper

  • Page / 106