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Comportement d'achat et négociation : approche conceptuelle et méthodologiqueSHAMSY, M. A; FILSER.1992, 401 p.Thesis

Proposition d'un modèle de satisfaction interpersonnelle de l'acheteur professionnel = A model of interpersonal satisfaction of organizational buyerDAMPERAT, M; JOLIBERT, A.2005, 32 p.Book

L'achat de vêtements importés par les acheteurs du commerce de détail au QuébecLEBRUN, G.1994, 18 p.Book

Comportement d'achat industriel et segmentation : le cas du rachat modifié d'un matériel de productionOTERO, M; FILSER, M.1993, 622 p.Thesis

Perspectives on organizational buyer behaviour literature : a needed integration = Perspectives sur le comportement d'achat organisationnel dans la littératureDZEVER, S.1993, 32 p.Book

COMMUNICATING NUTRITION at the point of purchaseMAGGI, Annette.Food technology (Chicago). 2012, Vol 66, Num 11, issn 0015-6639, 20-27 [7 p.]Article

Le rôle de l'interaction situation x émotion dans l'étude du comportement du consommateurLEMOINE, J. F.1998, 20 p.Book

The effects of the country of origin on the evaluation of products : a state of the art. Review and research propositions = Les effets du pays d'origine sur l'évaluation des produits : état de l'artCHERON, E; PROPECK, J.1997, s. pBook

A meta-analysis of country-of-origin effects = Une méta-analyse de l'effet pays d'originePETERSON, R. A; JOLIBERT, A.1995, 27 p.Book

Le report d'achat : identification des situations de report d'achat et mise en relation avec le cadrage (framing)ARTS, N.Congrès de l'Association Française de Marketing. 1999, Tome 1, 49-72Conference Paper

Aspects situationnels et temporels de l'acte d'achat et de son renouvellement : une analyse théorique exploratoire dans le comportement du consommateur = Situational and temporal aspects of the buying act and its renewal : a theoretical and exploratory analysis in consumer behaviorBENHAMOU, M.Congrès de l'Association Française de Marketing. 1995, pp 847-876Conference Paper

Pilotierung eines Gemeinkostencontrolling auf Basis von Prozesskosten am Beispiel des Einkaufs der Deutschen Bahn AG : Neue Möglichkeiten der Steuerung und Abrechnung interner Serviceleistungen durch den Einsatz einer kundenorientierten Prozesskostenrechnung = Piloting of a global cost control on the basis of process costs, the purchase of the Deutschen Bahn AG as example. New potentials of control and reduction of internal service through a customer oriented process cost evaluationKAYSER, Holger.VDI-Berichte. 2003, pp 11-18, issn 0083-5560, isbn 3-18-091807-1, 8 p.Conference Paper

2001 Buyer's GuideModern casting. 2000, Vol 90, Num 11, issn 0026-7562, 246 p.Serial Issue

Consumer spending behavior and telecommunications services : Research findings from the United StatesBATT, C; KATZ, J.(Télé)communications 97. International colloquium(Télé)communications 97. Colloque international. 1997, pp 67-77Conference Paper

Free for allROBINSON, K.SPC. Soap, perfumery and cosmetics. 1996, Vol 69, Num 4, issn 0037-749X, p. 29Article

Purchasing agents and end users : working together in the marketplaceMCADAM, L.LC GC. 1992, Vol 10, Num 8, pp 562-563, issn 0888-9090Article

Employers' use of value-based purchasing strategiesROSENTHAL, Meredith B; LANDON, Bruce E; NORMAND, Sharon-Lise T et al.JAMA, the journal of the American Medical Association. 2007, Vol 298, Num 19, pp 2281-2288, issn 0098-7484, 8 p.Article

Technology purchase interphase : Food for thoughtBHUMKAR, C. J.Paintindia. 1997, Vol MAR, pp 53-54, issn 0556-4409, NSConference Paper

Colorants : Les produire ou les acheter = Colorants : make or buyMILLER, D. P.Double liaison (1988). 1996, Vol 43, Num 487-88, pp XI-XII, issn 1166-4398, 4 p.Article

Un outil d'aide à l'achat : les fiches CTIF d'appréciation = A tool for purchases: CTIF cardsPICHOURON, J; MONAT, T.Fonderie, Fondeur d'aujourd'hui. 2001, Num 202, pp 29-46, issn 0249-3136Article

Product aversion following a missed opportunity : Price contrast or avoidance of anticipated regret?TYKOCINSKI, Orit E; PITTMAN, Thane S.Basic and applied social psychology. 2001, Vol 23, Num 3, pp 149-156, issn 0197-3533Article

Finding excellent products throughout the world―the FAST activities―for providing versatile, more efficient, and faster servicesNTT review. 1991, Vol 3, Num 4, pp 16-21Article

Commonsense aspects of buying and sellingAKMAN, V; ERSAN, M.Cybernetics and systems. 1996, Vol 27, Num 4, pp 327-352, issn 0196-9722Article

Les liens entre achats et maintenance : Un tandem qui doit apprendre à cohabiter = The relationships between purchase and maintenance: a tandem that has to learn to coexistROBERT, A.Maintenance & entreprise (Paris). 1996, Num 492, pp 9-11, issn 1154-6433, 2 p.Article

Wirtschaftliche Aspekte von Kreiselpumpen: Kriterien für die optimale Pumpenauswahl = Economical aspects of centrifugal pumps: criteria for the optimal choiceRUETIMANN, M; HILLINGER, H.Verfahrenstechnik (Mainz. 1983). 1995, Vol 29, Num 1-2, pp 30-33, issn 0175-5315, 3 p.Article

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