Pascal and Francis Bibliographic Databases

Help

Search results

Your search

au.\*:("DAWAR, N")

Results 1 to 4 of 4

  • Page / 1
Export

Selection :

  • and

The epistemological role of metaphor in consumer research = Le rôle épistémologique de la métaphore dans l'étude des consommateursDAWAR, N.1993, 35 p.Book

Can low price signal high quality ? Experimental evidenceDAWAR, N; SARVARY, M.1996, 13 p.Book

The joint effects of brands and warranties in signaling new product quality = Les effets conjoints de la marque et de la garantie comme signaux de la qualité d'un nouveau produitPRICE, L. J; DAWAR, N.1995, 43 p.Book

Cultural universals in marketing: A study of consumers' use of brand name, price, physical appearance, and retailer reputation as signals of product quality = Universalités culturelles en marketing: étude des habitudes des consommateurs sur la marque, le prix, l'aspect et la réputation des détaillants comme signaux de qualité du produitDAWAR, N; PARKER, P.1992, 30 p.Book

  • Page / 1