Pascal and Francis Bibliographic Databases

Help

Search results

Your search

au.\*:("DENKER D")

Discipline (document) [di]

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Author Country

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Results 1 to 6 of 6

  • Page / 1

Export

Selection :

  • and

REIFENPROFILGERAEUSCHE UND GLEITBEIWERTE VON REIFEN-FAHRBAHN-KOMBINATIONEN. II. = BRUITS OCCASIONNES PAR LES SCULPTURES DE PNEUS ET COEFFICIENTS DE GLISSEMENT DES COMBINAISONS PNEUS-CHAUSSEE. II.DENKER D.1978; AUTOM.-INDUSTR.; DEU; DA. 1978; VOL. 23; NO 3; PP. 17-24; (7 P.); ABS. ENG/FRE; BIBL. 25 REF.Article

REIFENPROFILGERAEUSCHE UND GLEITBEIWERTE VON REIFEN-FAHRBAHN - KOMBINATIONEN. I. = BRUITS DUS AUX SCULPTURES DES PNEUS ET COEFFICIENTS DE GLISSEMENT DES COMBINAISONS PNEUS-CHAUSSEE - 1ERE PARTIEDENKER D.1978; AUTOM.-INDUSTR.; DTSCH.; DA. 1978; VOL. 23; NO 1; PP. 17-28 (10P.); ABS. ANGL. FR.; BIBL. 17 REF.Article

Moderne Aussengeräuschmesstechnik und ihre Anwendung zur Analyse der Vorbeifahrtgeräusche = La technique moderne de mesure des bruits extérieurs et son application à l'analyse des bruits lors du passage de voitures = Latest methods for measuring external noise and their use to analyse roadside noise levelDENKER, D.VDI-Berichte. 1983, Num 499, pp 51-58, issn 0083-5560Article

ZUM PROBLEM DES PASSIVRAUCHENS. II. UNTERSUCHUNGEN UEBER DEN KOHLENMONOXIDGEHALT DER LUFT IM KRAFTFAHRZEUG DURCH DAS RAUCHEN VON ZIGARETTEN = LE PROBLEME DE L'ABSORPTION PASSIVE DE FUMEE DE TABAC. II. RECHERCHES SUR LA TENEUR EN MONOXYDE DE CARBONE DE L'AIR DANS LES AUTOMOBILES PAR SUITE DE LA FUMEE DE CIGARETTEHARKE HP; LIEDL W; DENKER D et al.1974; INTERNATION. ARCH. ARBEITSMED.; DTSCH.; DA. 1974; VOL. 33; NO 3; PP. 207-220; ABS. ANGL.; BIBL. 6 REF.Article

Konstruktionsmerkmale geräuscharmer Reifenprofile = Caractéristiques de la conception de la sculpture de pneu à bruit faible = Design characteristics of low-noise tyre treadsREESE, T; DENKER, D; MÜLLER, G et al.VDI-Berichte. 1983, Num 499, pp 175-182, issn 0083-5560Article

SYTech engines reduce packaging and NVH problems in hybrid vehicles : the CMC SYTech engine provides more advantages than are immediately obviousROSENKRANZ, H. G; DENKER, D.IMECHE conference transactions. 1998, pp 247-258, issn 1356-1448, isbn 1-86058-143-9Conference Paper

  • Page / 1