Pascal and Francis Bibliographic Databases

Help

Search results

Your search

kw.\*:("DEPLACEMENT DOMICILE-TRAVAIL")

Document Type [dt]

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Publication Year[py]

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Discipline (document) [di]

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Language

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Author Country

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Origin

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Results 1 to 25 of 203

  • Page / 9
Export

Selection :

  • and

WALKING AS A MODE OF TRANSPORTMITCHELL CGB; STOKES RGF.1982; TRRL LABORATORY REPORT; ISSN 0305-1293; GBR; DA. 1982; NO 1064; 31 P.; BIBL. 30 REF.Article

OEFFENTLICH VERKEHRSBEDIENUNGS QUALITAETEN UND VERKEHRSMITTELBENUTZUNG = QUALITES DU SERVICE DES TRANSPORTS PUBLICS ET UTILISATION DES MOYENS DE TRANSPORT. DEVELOPPEMENT D'UN MODELE AVEC LES DONNEES DU RECENSEMENT DE LA POPULATIONMARTENS G.1981; V+T VERK. TECH.; ISSN 0340-4536; DEU; DA. 1981; VOL. 34; NO 7; PP. 294-298; BIBL. 2 REF.Article

L'ENQUETE "ASPIRATIONS ET CONDITIONS DE VIE DES FRANCAIS" ET QUELQUES RESULTATS RELATIFS AUX TRANSPORTSPOTIER F.1983; RECHERCHE TRANSPORTS; ISSN 0291-8439; FRA; DA. 1983; NO 41; PP. 11-30Article

MODELE MATHEMATIQUE DE LOCALISATION DE ZONES DE REPOS URBAIN MASSIF DANS LES GRANDS CENTRES INDUSTRIELSSTAROSELETS EA; MEL'NIKAS BI.1978; IZVEST. VYSSH. UCHEBN. ZAVED., STROITEL. ARKHIT.; S.S.S.R.; DA. 1978; NO 2; PP. 67-72; BIBL. 2 REF.Article

SOCIAL EVALUATION OF LAND-USE CONTROLS.LUSTIG M.1976; PROC. AMER. SOC. CIV. ENGRS, J. URBAN PLANN. DEVELOP. DIV.; U.S.A.; DA. 1976; VOL. 102; NO 1; PP. 111-115; BIBL. 1 REF.Article

A RE-EXAMINATION OF THE TRANSPORT-DEMAND MODEL.MACKETT RL.1976; TRAFF. ENGNG CONTROL; G.B.; DA. 1976; VOL. 17; NO 6; PP. 258-259; ABS. FR. ALLEM.; BIBL. 6 REF.Article

ACCESS TO EMPLOYMENT OPPORTUNITIES BY CAR AND BY BUS IN INNER AND OUTER AREAS OF MANCHESTERDASGUPTA M.1982; TRRL SUPPL. REP.; ISSN 0305-1315; GBR; DA. 1982; NO 741; PP. 1-18; BIBL. 4 REF.Serial Issue

ESTIMATION OF DEMAND FOR WORKS BUS SERVICESHALE DMJ; JACKSON RL.1980; TRANSP. ROAD RES. LAB., SUPPL. REP.; GBR; DA. 1980; NO 553; 11 P.; H.T. 3; BIBL. 8 REF.Serial Issue

DER BERUFSVERKEHR ZU DEN GROSSBETRIEBEN DES BEREICHES KOHLE UND ENERGIE IM BEZIRK COTTBUS = LE TRANSPORT PROFESSIONNEL VERS LES GRANDES ENTREPRISES DU DOMAINE DU CHARBON ET DE L'ENERGIE DANS LE DISTRICT DE COTTBUSKABUS F.1980; EISENBAHNTECHNIK; ISSN 0323-3553; DDR; DA. 1980; VOL. 28; NO 9; 1; PP. 356-357; ABS. RUS/ENG/FRE; BIBL. 2 REF.Article

DER ANSATZ EINES VERKEHRSERZEUGUNGSMODELLS. = PRINCIPE D'UN MODELE DE GENERATION DE TRAFICSALM J.1977; STRASSE; DTSCH.; DA. 1977; VOL. 17; NO 11; PP. 449-453; BIBL. 9 REF.Article

YOUNG WORKERS' TRAVEL-TO-WORK: A SURVEY IN MANCHESTERDASGUPTA M.1983; TRRL SUPPLEMENTARY REPORT; ISSN 0305-1315; GBR; DA. 1983; NO 764; 12 P.; BIBL. 5 REF.Serial Issue

BILLOES I BILSAMHAELLET = SANS VOITURES DANS UNE SOCIETE AVEC VOITURESLUNDIN O.1982; VTI RAPP.; ISSN 0347-6030; SWE; DA. 1982; NO 245; 96 P.; ABS. ENG; BIBL. 3 P.Serial Issue

HOUSEHOLD ACTIVITIES AND CONSUMER PERSPECTIVES1981; TRANSP. RES. REC.; ISSN 0361-1981; USA; DA. 1981; NO 794; 59 P.; BIBL. DISSEM.Serial Issue

LES ENQUETES AUPRES DES MENAGES. RESULTATS RECENTS ET EVOLUTION DES METHODESFERRY B.1978; TRANSP. ENVIRONNEMENT CIRCUL.; FRA; DA. 1978; NO 29; PP. 6-9; BIBL. 7 REF.Article

VERKEHRSBEDINGTER ZEITAUFWAND, EIN OPTIMIERUNGSKRITERIUM FUER DIOE STANDORTPLANUNG. = PERTES DE TEMPS CAUSEES PAR LA CIRCULATION, UN CRITERE D'OPTIMISATION DE L'IMPLANTATION DES NOUVELLES AGGLOMERATIONSBANKERT D; BOHME U.1977; STRASSE; DTSCH.; DA. 1977; VOL. 17; NO 12; PP. 496-499; BIBL. 8 REF.Article

PUBLIC RESPONSE TO CARPOOLING PROGRAMS.KIDDER AE; MORGAN B; SALTZMAN A et al.1976; PROC. AMER. SOC. CIV. ENGRS, TRANSPORT. ENGNG J. A.S.C.E.; U.S.A.; DA. 1976; VOL. 102; NO 3; PP. 571-583; BIBL. 10 REF.Article

PEDESTRIAN PLANNING IN GREATER BOMBAYPASRICHA PS.1983; TRAFFIC ENGINEERING AND CONTROL; ISSN 0041-0683; GBR; DA. 1983; VOL. 24; NO 2; PP. 62-67Article

TRAVEL TO WORK CHARACTERISTICS OF DIFFERENT LABOUR-FORCE GROUPS: A SURVEY IN MANCHESTER1983; TRRL LABORATORY REPORT; ISSN 0305-1293; GBR; DA. 1983; NO 1068; PP. 1-39; BIBL. 6 REF.Serial Issue

AN ACCESSIBILITY ANALYSIS OF THE IMPACT OF THE M25 MOTOWAYJONES SR.1982; TRRL LAB. REP.; ISSN 0305-1293; GBR; DA. 1982; NO 1055; 13 P.; H.T. 18; BIBL. 7 REF.Serial Issue

KOLLEKTIVTRAFIKEN IN BILSAMHAELLET OW KENNETH ASP OCH OLOF LUNDIN = TRANSPORT PUBLIC DANS LA ZONE DU TRANSPORT PRIVE PAR AUTOMOBILES1980; STAT. VOEG-. O. TRAFIKINST., RAPP.; SWE; DA. 1980; NO 166; 134 P.; ABS. ENG; BIBL. 5 P.Serial Issue

EINFLUSS VON NEUEN BAHNHOFZUGAENGEN AUF DAS FAHRGASTVERHALTEN = INFLUENCE DES NOUVEAUX ACCES DE GARE SUR LE COMPORTEMENT DES VOYAGEURSBRAENDL H; BERG W.1979; VERK. U. TECH.; DEU; DA. 1979; VOL. 32; NO 11; PP. 480-482; BIBL. 4 REF.Article

VERKEHRSMITTELWAHL IM BERUFSVERKEHR: BEDEUTUNG PERSONENBEZOGENER MERKMALE. = CHOIX DU MOYEN DE TRANSPORT VERS LE LIEU DE TRAVAIL: IMPORTANCE DES PARAMETRES RELIES A L'INDIVIDUMERCKENS R; SPARMANN J.1978; INTERNATION. VERKEHRSWES.; DEU; DA. 1978; VOL. 30; NO 1; PP. 26-33; ABS. ANGL. FR.; BIBL. 7 REF.Article

LES TRANSPORTS ROUTIERS D'INTERET LOCALVILLOTTE D.1983; T.E.C. (PARIS); ISSN 0397-6513; FRA; DA. 1983; NO 57; PP. 35-38; ABS. GER/ENG/SPAArticle

TRANSPORT AND THE SEARCH FOR WORK: A STUDY IN GREATER MANCHESTERHEDGES B; HOPKIN JM.1981; TRRL SUPPL. REP.; ISSN 0305-1315; GBR; DA. 1981; NO 639; PP. 1-30; BIBL. 26 REF.Serial Issue

LES ACCIDENTS ET LES MALADIES DU TRAVAILPALLIER L.1980; REV. PROTECT.; FRA; DA. 1980; NO 234; PP. 22-24Article

  • Page / 9