Pascal and Francis Bibliographic Databases

Help

Search results

Your search

kw.\*:("ECLAIRAGE VEHICULE")

Document Type [dt]

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Publication Year[py]

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Discipline (document) [di]

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Language

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Author Country

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Results 1 to 25 of 114

  • Page / 5
Export

Selection :

  • and

CONSIDERATIONS SUR L'INTENSITE LUMINEUSE REQUISE POUR LES PROJECTEURS ROUTEDEVAUX P.1973; ASPECTS TECH. SECUR. ROUT.; BELG.; DA. 1973; NO 55; PP. 1-36; ABS. ANGL. NEER. ALLEMArticle

EIN AN WICHTIGE VERKEHRSSITUATIONEN ANGEPASSTES KRAFTFAHRZEUG-SCHEINWERFERSYSTEM = UN SYSTEME DE PHARES D'AUTOMOBILES ADAPTE AUX PRINCIPALES SITUATIONS DU TRAFICWICHERT G.1973; TECH.-WISSENSCH. ABH. OSRAM GESELLSCH.; DTSCH.; DA. 1973; VOL. 11; PP. 476-488; BIBL. 14 REF.Article

PROBLEMES DES LAMPES ELECTRIQUES UTILISEES POUR LA CIRCULATION1976; ELECTR. AUTOM. TECH. SPECIALIS.; FR.; DA. 1976; VOL. 30; NO 436; PP. 4-14(10P.)Article

UBERLEGUNGEN ZUR AUSNUTZUNG DER EMISSIONSPOLARISATION FUER DIE POLARISIERTE KRAFTFAHRZEUG-BELEUCHTUNG. II = ETUDE DES POSSIBILITES D'APPLICATIONS DE LA POLARISATION PAR EMISSION POUR L'ECLAIRAGE DES VEHICULES EN LUMIERE POLARISEEBERGMANN G.1973; LICHTTECHNIK; DTSCH.; DA. 1973; VOL. 25; NO 2; PP. 62-65; ABS. ANGL. FR.; BIBL. 7 REF.Serial Issue

COMPUTER DESIGN OF ANTOMOTIVE LAMPS WITH FACETED REFLECTORSDONOHUE RJ; JOSEPH BW.1972; J. ILLUMG ENGNG SOC.; U.S.A.; DA. 1972; VOL. 2; NO 1; PP. 36-42; BIBL. 3 REF.Serial Issue

HIGH BEAM INTENSITY AND OBSTACLE VISIBILITY.HELMERS G; RUMAR K.1975; LIGHTG RES. TECHNOL.; G.B.; DA. 1975; VOL. 7; NO 1; PP. 35-42; BIBL. 15 REF.Article

AUTO HEADLIGHTS-TIME FOR A CHANGEFINKELMAN J.1975; LIGHTG DESIGN APPL.; U.S.A.; DA. 1975; VOL. 5; NO 1; PP. 32-34Article

BLENDPROBLEM IM KRAFTVERKEHR. POLARISIERTES LICHT DURCH NEUEN SCHEINWERFERZECHNALL R.1972; EUROPA VERK.; DTSCH.; DA. 1972; VOL. 20; NO 3; PP. 156-160 (4 P.); ABS. FR. ANGL. ESPSerial Issue

NEW HEADLIGHTS FOR MOTOR VEHICLES.TSUKAHARA J; KUNO N.1975; TOSHIBA REV., INTERNATION. ED.; JAP.; DA. 1975; NO 97; PP. 39-43; BIBL. 9 REF.Article

SCHEINWERFER FUER KRAFTFAHRZEUGE MIT POLARISIERTEM LICHT = PHARES POUR AUTOMOBILES AVEC LUMIERE POLARISEEZEHENDER E.1973; LICHTTECHNIK; DTSCH.; DA. 1973; VOL. 25; NO 3; PP. 97-100; ABS. ANGL. FR.; BIBL. 7 REF.Serial Issue

UBERLEGUNGEN ZUR AUSNUTZUNG DER EMISSIONSPOLARISATION FUER DIE POLARISIERTE KRAFTFAHRZEUG-BELEUCHTUNG = CONSIDERATIONS SUR L'UTILISATION DE L'EMISSION POLARISEE POUR OBTENIR UN ECLAIRAGE EN LUMIERE POLARISEE DES VEHICULES AUTOMOBILESBERGMANN G.1973; LICHTTECHNIK; DTSCH.; DA. 1973; VOL. 25; NO 1; PP. 21-25; BIBL. 7 REF.Serial Issue

MONETARY VALUES DRIVERS PLACE ON COMFORT IN NIGHT DRIVINGSCHWAB RN; SOLOMON D; LYONS JF et al.1972; J. ILLUMG ENGNG SOC.; U.S.A.; DA. 1972; VOL. 2; NO 2; PP. 104-112; BIBL. 14 REF.Serial Issue

UEBER DIE VERBESSERUNG DER SCHLEISTUNG IN BEGEGNUNGSVERKEHR DURCH DAS KONTINUIERLICHE ABBLENDEN (DIMMEN) DES FERNLICHTES = AMELIORATION DE LA VISIBILITE DE VEHICULES VENANT EN SENS INVERSE PAR UN PASSAGE CONTINU DES FEUX DE ROUTE AUX FEUX DE CROISEMENTSCHMIDT CLAUSEN HJ.1979; AUTOM.-TECH. Z.; DEU; DA. 1979; VOL. 81; NO 9; PP. 439-450; (6 P.); ABS. ENG; BIBL. 5 REF.Serial Issue

LES FEUX DE BROUILLARD1978; ELECTR. AUTOM. TECH. SPECIALIS.; FRA; DA. 1978; VOL. 32; NO 469; PP. 26Article

EXPERIMENTAL EVALUATION OF AN AIRBORNE ILLUMINATION SYSTEM.HILGENDORF RL.1974; HUM. FACTORS; U.S.A.; DA. 1974; VOL. 16; NO 2; PP. 181-185; BIBL. 3 REF.Article

LES MOYENS FRANCAIS D'EXPERIMENTATION "IN SITU"1974; INGRS DE L'AUTOM.; FR.; DA. 1974; NO 5; PP. 285-394; BIBL. DISSEM.Article

BELEUCHTUNG DER KRAFTFAHRZEUGE BEI NEBEL. = ECLAIRAGE DES AUTOMOBILES DANS LE BROUILLARDBEHRENS H; KOKOSCHKA S.1976; DTSCHE KRAFTFAHRFORSCH. STRASSENVERKEHRSTECH.; DTSCH.; DA. 1976; NO 252; PP. 1-28; ABS. ANGL.; BIBL. 21 REF.Serial Issue

THE LUMINOUS INTENSITY REQUIREMENTS OF VEHICLE FRONT LIGHT FOR USE IN TOWNS = INTENSITE LUMINEUSE NECESSAIRE POUR LES FEUX AVANT DES VEHICULES EN VILLEFISHER AJ.1974; ERGONOMICS; G.B.; DA. 1974; VOL. 17; NO 1; PP. 87-103; ABS. FR. ALLEM.; BIBL. 31REF.Article

L'ECLAIRAGE AUTOMOBILE.1977; ELECTR. AUTOM. TECH. SPECIALIS.; FR.; DA. 1977; VOL. 31; NO 457; PP. 16-33 (7P.)Article

VERSO NUOVI MODULI DI CIRCOLAZIONE STRADALE NOTTURNA. = VERS DE NOUVEAUX MODES DE CIRCULATION ROUTIERE NOCTURNEMATTEI A.1977; AUTOMOBIL. AUTOMOBIL. INDUSTR.; ITAL.; DA. 1977; VOL. 25; NO 7-8; PP. 329-332Article

BETTER AUTOMOTIVE LIGHTING IS COMING.1975; LIGHTG DESIGN APPL.; U.S.A.; DA. 1975; VOL. 5; NO 10; PP. 40-42Article

LA SECURITE ROUTIERE ET L'ECLAIRAGE.1974; ; LUX; FR.; DA. 1974; NO 78; PP. 204-207Article

BLENDFREIE KRAFTWAGENLEUCHTE MIT GROSSER LICHTAUSBEUTE = PHARES D'AUTOMOBILE ANTIEBLOUISSANTS A GRAND RENDEMENT D'ECLAIRAGEKELLERWESSEL H.1972; V.D.I.-Z.; DTSCH.; DA. 1972; VOL. 114; NO 11; PP. 783Serial Issue

VISIBILITY :EFFECTS OF VEHICLE AND LIGHTING CHARACTERISTICS1974; TRANSPORT. RES. REC.; U.S.A.; DA. 1974; NO 502; PP. 1-69Article

LES CORRECTEURS HYDRAULIQUES D'ORIENTATION DES PROJECTEURS DE VEHICULES AUTOMOBILESDEVERREWAERE MA.1981; ING. AUTOMOB. (PARIS); ISSN 0020-1200; FRA; DA. 1981; NO 16; PP. 54-56Conference Paper

  • Page / 5