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kw.\*:("EQUIPEMENT POUR LA SECURITE")

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DAS AKTUELLE THEMA: DER AIR-BAG IN DER ENTSCHEIDUNGS-PHASE = UN SUJET ACTUEL: L'"AIR-BAG" DANS LA PHASE DECISIVESEIFERT E.1976; AUTOMOBIL. AUTOMOBIL. INDUSTR.; ITAL.; DA. 1976; VOL. 24; NO 9-10; PP. 435-437Article

ASPIRATOR AIR BAGS. A SMALL-CAR SOLUTION.1977; AUTOMOT. ENGNG; U.S.A.; DA. 1977; VOL. 85; NO 10; PP. 44-47Article

ERFASSUNG MECHANISCHER FELDBEDINGUNGEN AN ANLAGEN DER EISENBAHNSICHERUNGSTECHNIK = ENREGISTREMENT DES CARACTERISTIQUES MECANIQUES SUR LES INSTALLATIONS DE SECURITE FERROVIAIREWIESEKE G.1977; FEINGERAETETECHNIK; DTSCH.; DA. 1977; VOL. 26; NO 9; PP. 395-396; ABS. RUSSE; BIBL. 4 REF.Article

PLEINS PHARES SUR LA CITROEN LN.NORY JL.1977; REV. SECUR.; FR.; DA. 1977; VOL. 13; NO 137; PP. 32-34Article

TELEMEDICINE: DEVELOPMENT OF A MEDICAL TREATMENT SYSTEM FOR THE WORLD'S FIRST DEEP SEA MINING SHIP.RIPPO AJ.1978; MAR. TECHNOL. SOC. J.; U.S.A.; DA. 1978; VOL. 12; NO 1; PP. 37-40; BIBL. 8 REF.Article

THE EVOLUTION OF SAFETY REQUIREMENTS FOR DYNAMICALLY SUPPORTED CRAFT.COX JM.1977; HOVERG CRAFT HYDROFOIL; G.B.; DA. 1977; VOL. 17; NO 2; PP. 27-37; BIBL. 6 REF.Article

LES EQUIPEMENTS DE SECURITE ET DE CONFORT SUR LES AUTOROUTES.1977; CHANTIERS DE FR.; FR.; DA. 1977; NO 102; PP. 77-83Article

STATE AND FEDERAL NEW-CAR SAFETY REGULATION: EFFECTS ON FATALITY RATES.ROBERSTON LS.1977; ACID. ANAL. PREVENT.; G.B.; DA. 1977; VOL. 9; NO 3; PP. 151-156; BIBL. 18 REF.Article

KOPFSTUETZEN FUER SITZE VON PERSONENKRAFTWAGEN. = REPOSE-TETES POUR SIEGES DE VOITURES PARTICULIERESSIEVERT W; PULLWITT E; GULICH HA et al.1976; UNFALL-U. SICHERHEITSFORSCH. STRASSENVERK.; DTSCH.; DA. 1976; NO 6; PP. 1-58; ABS. ANGL. FR.; BIBL. 5 P. 1/2Serial Issue

EVALUATION OF TWO CONVEX MIRROR SYSTEMS BY GOVERNMENT DRIVERS.KAEHN CH.1975; S.A.E. TRANS.; U.S.A.; DA. 1975 PARU 1976; VOL. 84; NO 2; PP. 1264-1273; BIBL. 13 REF.Article

DAS KONZEPT DES DEUTSCHEN NUKLEAREN ENTSORGUNGS ZENTRUMS UNTER DEM ASPEKT DER KERNTECHNISCHEN SICHERHEIT = CONCEPTION DU CENTRE ALLEMAND D'ELIMINATION DES DECHETS NUCLEAIRES DU POINT DE VUE DE LA SECURITENICKEL H; LINKE J.1979; SCHWEISSEN U. SCHNEIDEN; DEU; DA. 1979; VOL. 31; NO 4; PP. 133-137; ABS. ENG/FRE; BIBL. 5 REF.; LOC. ISArticle

INVESTIGATION OF ACOUSTIC TRAUMA FROM THE AIRBAG.RICHTER HJ II.1976; LARYNGOSCOPE; U.S.A.; DA. 1976; VOL. 86; NO 8; PP. 1188-1195; BIBL. 8 REF.Article

AN OBJECTIVE ANALYSIS OF THE PROTECTION OFFERED BY ACTIVE AND PASSIVE RESTRAINT SYSTEMS.VENTRE P; RULLIER JC; TARRIERE C et al.1975; S.A.E. TRANS.; U.S.A.; DA. 1975 PARU 1976; VOL. 84; NO 2; PP. 1046-1067; BIBL. 2 P.Article

ENTWICKLUNGSSTAND DER US-EXPERIMENTIER-SICHERHEITS-FAHRZEUGE (ESV). = PROGRES DANS LES VEHICULES DE SECURITE EXPERIMENTALE (ESV) AUX ETATS UNISROMPE K.1977; AUTOM.-TECH. Z.; DTSCH.; DA. 1977; VOL. 79; NO 5; PP. 227-231; ABS. ANGL.; BIBL. 12 REF.Article

LA CEINTURE A SAUVE LA VIE DE MILLIERS D'AUTOMOBILISTES.GERONDEAU C.1977; ARTS ET MANUF.; FR.; DA. 1977; NO 286; PP. 10-11Article

EVALUATION DU SYSTEME DE SECOURS A BORD DES NAVIRES, A L'AIDE DE MODELE MATHEMATIQUE SUR LA FUITE DES PASSAGERS A BORDTAGUCHI K; TOYAMA T; MUROTSU Y et al.1977; J. SOC. NAV. ARCHITECTS JAP.; JAP.; DA. 1977; VOL. 142; PP. 333-341; ABS. ANGL.; BIBL. 13 REF.Article

ALL-POLYURETHANE BUMPER DEBUTS.1977; AUTOMOT. ENGNG; U.S.A.; DA. 1977; VOL. 85; NO 10; PP. 54-56Article

DETERMINATION OF RESTRAINT EFFECTIVENESS. AIRBAG CRASH TEST REPEATABILITY.VERSACE J; BERTON RJ.1975; S.A.E. TRANS.; U.S.A.; DA. 1975 PARU 1976; VOL. 84; NO 2; PP. 1068-1076Article

PASSIVE AND ACTIVE RESTRAINT SYSTEMS - PERFORMANCE AND BENEFIT/COST COMPARISON.PATRICK LM.1975; S.A.E. TRANS.; U.S.A.; DA. 1975 PARU 1976; VOL. 84; NO 2; PP. 1032-1045; BIBL. 21 REF.Article

BASTILLUS: LE PREMIER BATEAU AYANT DEPASSE LE SEUIL DU DEMI-MILLION DE TONNES.1977; TECH. MED.; FR.; DA. 1977; VOL. 69; NO 6; PP. 63-64Article

INSTALLATION METHODS IN POWER SIGNALLING.MORTON WS.1975; INSTIT. RAILWAY SIGNAL ENGRS, PROC.; G.B.; DA. 1975-1976; PP. 89-101Article

SECURITE.1978; NAV. PORTS CHANTIERS; FR.; DA. 1978; NO 332; PP. 35-36Article

VORBEUGENDE INSTANDHALTUNG VON EISENBAHNSICHE-RUNGSANLAGEN (LOESUNGSWEG UND PROBLEME, DARGESTELLT AM BEISPIEL SIGNALGLUEHLAMPE). = ENTRETIEN PREVENTIF D'INSTALLATIONS DE SECURITE FERROVIAIRE METHODES DE RESOLUTION ET PROBLEMES ILLUSTRES PAR L'EXEMPLE DE LA LAMPE DE SIGNALISATION A INCANDESCENCE)FISCHER K; HULTSCH KH; KUHNE W et al.1975; WISSENSCH. Z. HOCHSCH. VERK.-WES. "FRIEDRICH LIST" DRESDEN; DTSCH.; DA. 1975; VOL. 22; NO 4-5; PP. 1061-1073; BIBL. 5 REF.Article

NEW RULES AND TOOLS FOR SEAROOM.QUILTER ES.sdIN: NATL. MAR. NAFIG. MEET. INST. NAVIG.; SAN DIEGO, CALIF.; 1976; WASHINGTON, D.C.; INST. NAVIG.; DA. S.D.; PP. 7-9; BIBL. 3 REF.Conference Paper

LES FREINS FACTEURS DE SECURITE.FILDERMAN R.1977; ARTS ET MANUF.; FR.; DA. 1977; NO 286; PP. 12-14Article

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