kw.\*:("FOREIGN LANGUAGE")
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TECHNOLOGIE DE L'EDUCATION ET DEMOCRATISATION DE L'ENSEIGNEMENT: DEUX METHODES D'ENSEIGNEMENT DES LANGUES VIVANTESLANGOUET G.1979; ET. LINGUIST. APPL.; FRA; DA. 1979; NO 35; PP. 58-77; BIBL. 22 REF.Article
LANGUAGE TEACHING METHODOLOGIES AND THE NATURE OF THE INDIVIDUAL: A NEW DEFINITIONYOSHIKAWA M.1982; MODERN LANGUAGE JOURNAL (BOULDER); ISSN 0026-7902; USA; DA. 1982; VOL. 66; NO 4; PP. 391-395; BIBL. 14 REF.Article
PRACTICAL APPLICATIONS OF FOREIGN LANGUAGES IN THE COLLEGE CURRICULUMJURASEK R.1982; MODERN LANGUAGE JOURNAL (BOULDER); ISSN 0026-7902; USA; DA. 1982; VOL. 66; NO 4; PP. 368-372Article
USING EVALUATION TO IMPROVE FOREIGN LANGUAGE EDUCATIONJACOBSON PLH.1982; MODERN LANGUAGE JOURNAL (BOULDER); ISSN 0026-7902; USA; DA. 1982; VOL. 66; NO 3; PP. 284-291; BIBL. 15 REF.Article
A TIME-BASED APPROACH TO THE STUDY OF TEACHER EFFECTIVENESSKNOP CK; NERENZ AG.1982; MODERN LANGUAGE JOURNAL (BOULDER); ISSN 0026-7902; USA; DA. 1982; VOL. 66; NO 3; PP. 243-254; BIBL. 32 REF.Article
SUBSCRIBING TO FOREIGN PERIODICALS IN BANGLADESHABU BAKR SIDDIQUE.1978; HERALD LIBRARY SCI.; IND; DA. 1978; VOL. 17; NO 4; PP. 275-280Article
EINIGE ASPEKTE DER ERWACHSENENPSYCHOLOGIE IN DER SPROCHINTENSIVAUSBILDUNG. = QUELQUES ASPECTS DE LA PSYCHOLOGIE DES ADULTES DANS L'ENSEIGNEMENT INTENSIF DES LANGUES ETRANGERESZIMMERMANN P.1977; WISSENSCH. Z. TECH. UNIV. DRESDEN; DTSCH.; DA. 1977; VOL. 26; NO 5; PP. 811-813; BIBL. 2 REF.Article
S.O.S. DIDACTIQUE DES LANGUES ETRANGERES EN DANGER... INTENDANCE NE SUIT PLUS S.O.S.GALISSON R.1977; ET. LINGUIST. APPL.; FR.; DA. 1977; NO 27; PP. 78-98Article
ZU EINIGEN PROBLEMEN DER AUSWAHL EINES WORTSCHATZMINIMUMS FUER DEN TUERKISCHUNTERRICHT FUER DEUTSCHE = PROBLEME DE LA DETERMINATION D'UN VOCABULAIRE DE BASE DANS L'ENSEIGNEMENT DU TURC AUX ALLEMANDSPETROVA S.1982; Z. PHONET., SPRACHWISS. KOMMUNIKATIONSFORSCH.; ISSN 0044-331X; DDR; DA. 1982; VOL. 35; NO 4; PP. 432-438; BIBL. 2 REF.Article
ZUM PHONEMBESTAND DES GEGENWAERTIGEN ASERBAIDSCHANISCHEN (VOKALISMUS). I: PROBLEMSTELLUNG = VOCALISME DE L'ASERBAIDSCHAN ACTUEL. I. EXPOSE DE LA PROBLEMATIQUEVEJSALOV FJ; VERDIJAVA ZN.1982; ZEITSCHRIFT FUER PHONETIK, SPRACHWISSENSCHAFT UND KOMMUNIKATIONSFORSCHUNG; ISSN 0044-331X; DDR; DA. 1982; VOL. 35; NO 5; PP. 530-536; BIBL. 12 REF.Article
AN INTRODUCTION TO GENERALIZABILITY THEORY IN SECOND LANGUAGE RESEARCHBOLUS RE; HINOFOTIS FB; BAILEY KM et al.1982; LANGUAGE LEARNING; ISSN 0023-8333; USA; DA. 1982; VOL. 32; NO 2; PP. 245-258; BIBL. 9 REF.Article
LES FINS ET LES MOYENS D'UN ENSEIGNEMENT DE L'ANGLAIS EN VUE D'OBJECTIFS SPECIFIQUESWIDDOWSON HG.1981; ETUD. LINGUIST. APPL.; ISSN 0071-190X; FRA; DA. 1981; NO 43; PP. 8-21; BIBL. 16 REF.Article
INFLUENCE OF FOREIGN LITERATURES ON NATIONAL LITERATURESKABIR CHOWDHURY.1980; BABEL (FRANKF.); ISSN 0521-9744; HUN; DA. 1980; VOL. 26; NO 1; PP. 29-30Article
SPECIAL TOPIC: THE PRESIDENT'S COMMISSION OU FOREIGN LANGUAGE AND INTERNATIONAL STUDIES1980; MOD. LANGUAGE J.; USA; DA. 1980; VOL. 64; NO 1; 166 P.; BIBL. DISSEM.Serial Issue
SOME PRE-METHODOLOGICAL CONSIDERATIONS IN FOREIGN-LANGUAGE TEACHINGHIGGS TV.1979; MOD. LANGUAGE J.; USA; DA. 1979; VOL. 63; NO 7; PP. 335-342Article
LE ROLE DES LANGUES ETRANGERES DANS LA FORMATION SCOLAIREALVAREZ G.1979; ET. LINGUIST. APPL.; FRA; DA. 1979; NO 35; PP. 49-57; BIBL. 5 REF.Article
FREMDSPRACHENAUSBILDUNG IN INTENSIVKURSEN. = L'ENSEIGNEMENT DES LANGUES ETRANGERES DANS DES COURS INTENSIFSGERBERT M.1977; WISSENSCH. Z. TECH. UNIV. DRESDEN; DTSCH.; DA. 1977; VOL. 26; NO 5; PP. 803-810; BIBL. 26 REF.Article
QUELQUES RESULTATS DE L'ETUDE DES REVUES ETRANGERES SCIENTIFIQUES ET TECHNIQUESKREMENETSKAYA AV; EFIMOVA EH N; KHARINA IM et al.1983; NAUCNO-TEHNICESKAJA INFORMACIJA. SERIJA 1; ISSN 507431; SUN; DA. 1983; NO 2; PP. 26-30; BIBL. 7 REF.Article
NATIVE-SPEAKER JUDGMENTS OF SECOND-LANGUAGE LEARNERS' EFFORTS AT COMMUNICATION: A REVIEWLUDWIG J.1982; MODERN LANGUAGE JOURNAL (BOULDER); ISSN 0026-7902; USA; DA. 1982; VOL. 66; NO 3; PP. 274-283; BIBL. 19 REF.Article
THE NATURAL APPROACH TO LANGUAGE TEACHING: AN UPDATETERRELL TD.1982; MOD. LANG. J. (BOULDER); ISSN 0026-7902; USA; DA. 1982; VOL. 66; NO 2; PP. 121-132; BIBL. 40 REF.Article
RELATION ENTRE LA THEORIE LINGUISTIQUE ET LA PRATIQUE DANS L'ETUDE DE LA LANGUE RUSSE A L'ECOLE AUXILIAIRE NON-RUSSETSORIONOV SA.1982; DEFEKTOLOGIJA; ISSN 0130-3074; SUN; DA. 1982; NO 1; PP. 36-42; BIBL. 4 REF.Article
THE MOST RELEVANT ACOUSTICAL MICRO-SEGMENT AND ITS DURATION NECESSARY FOR RECOGNITION OF UNVOICED STOPSVICSI K.1981; ACUSTICA; ISSN 0001-7884; DEU; DA. 1981; VOL. 48; NO 1; PP. 53-58; BIBL. 7 REF.Article
THREE AMERICANS IN PARIS: A LOOK AT "NATURAL" SECOND LANGUAGE ACQUISITIONSAVIGNON SJ.1981; MOD. LANG. J. (BOULDER); ISSN 0026-7902; USA; DA. 1981; VOL. 65; NO 3; PP. 241-247; BIBL. 11 REF.Article
APPRENTISSAGE ET CONNAISSANCE D'UNE LANGUE ETRANGEREPERDUE C; PORQUIER R; BAILLY D et al.1980; LANGAGES; FRA; DA. 1980; VOL. 14; NO 57; 126 P.; BIBL. DISSEM.Serial Issue
INTRODUCING A REAL-LIFE SITUATION INTO THE FOREIGN LANGUAGE CLASSROOM.CARTON D.1977; MOD. LANGUAGE J.; U.S.A.; DA. 1977; VOL. 61; NO 1-2; PP. 13-16Article