kw.\*:("Formación profesional")
Results 1 to 25 of 14069
Selection :
Oscillazioni nella formazione professionaleBiblioteche oggi. 2012, Vol 30, Num 3, pp 49-54, issn 0392-8586, 6 p.Article
Profession aide-soignant : recueil des principaux textes relatifs au diplôme d'Etat2011, 54 p.Book
Learner driversPEACH, M.Process engineering. 1997, Vol 78, Num 7-8, issn 0370-1859, p. 45Article
Sur les routes de l'Europe de la petite enfance (avec le prix Marcel Lelong Fondation Mustela)LANGLOIS, Isabelle.CAHIERS DE LA PUERICULTRICE. 1995, Num 125, pp 43-47, issn 0007-9820Article
Characterizing changeMUIRHEAD, Woodie Mark.Water environment & technology. 2001, Vol 13, Num 8, pp 84-87, issn 1044-9493Article
Enhancing process operator skillsProcess engineering. 1991, Vol 72, Num 11, pp 51-54, issn 0370-1859Article
La formation des puéricultrices à l'interculturalitéTESSIER, Stéphane; MARCHAL, Jean; BOUTHELOT, Monique et al.CAHIERS DE LA PUERICULTRICE. 2014, Vol 50, Num 274, pp 35-38, issn 0007-9820, 4 p.Article
Quelles formations pour les cadres hospitaliers ?YAHIEL, Michel; MOUNIER, Céline.2010, 74 p.Book
Interventional radiology : the need for changeADAM, A.Seminars in interventional radiology. 1995, Vol 12, Num 3, pp 305-309, issn 0739-9529Article
Former les moins qualifiés = Training the least qualified peopleMOYSE, M.Handicaps et inadaptations. 1989, Num 47-48, pp 109-117, issn 0180-9040, 9 p.Article
Design and implementation of a problem-based continuing education programme : a guide for clinical physiotherapistsTITCHEN, A.C.Physiotherapy. 1987, Vol 73, Num 7, pp 318-323, issn 0031-9406Article
Problem-based learning : the rationale for a new approach to physiotherapy continuing educationTITCHEN, A.C.Physiotherapy. 1987, Vol 73, Num 7, pp 324-327, issn 0031-9406Article
Tackle abnormal situation management with better trainingBULLEMER, P; NIMMO, I.Chemical engineering progress. 1998, Vol 94, Num 1, pp 43-54, issn 0360-7275Article
Lifelong learning for engineers : Riding the whirlwindSMERDON, E. T.American Ceramic Society bulletin. 1996, Vol 75, Num 12, pp 51-52, issn 0002-7812Article
Reflections on education of professional indexersSIMKIN, J; SCHAUDER, C.Indexer. 1992, Vol 18, Num 1, pp 19-22, issn 0019-4131Article
Les personnels : comment sont-ils formés ? Comment devraient-ils l'être ?LEJEUNE, Véronique.SESAME. 2000, Num 136, pp 2-7, issn 1162-986XArticle
Une formation par les pairs : l'encadrement des stagiaires aides-soignantesCARTI, M; TODMAN, M.Revue de l'infirmière et de l'assistante sociale. 1997, Num 30, pp 50-53, issn 0397-7900Article
The acceptance and growth of MSN/MBA programsMINNICK, A.N.N; WEISMAN, Carol-S; CURGIAN, Linda et al.JOURNAL OF NURSING ADMINISTRATION. 1994, Vol 24, Num 11, pp 63-68Article
Opt for operator certificationMOORE, W. D.Chemical engineering progress. 1992, Vol 88, Num 3, pp 92-95, issn 0360-7275Article
Traduction de textes de vulgarisation et de textes didactiques : approche pédagogique = Translation of popularization and didactic texts: pedagogical approachCORMIER, M. C.Meta (Montréal). 1990, Vol 35, Num 4, pp 676-688, issn 0026-0452, 13 p.Article
Neustrukturierung der Fortbildung zum Kraftwerker ― Herausforderung und Chancen = Restructuring of power plant operator advanced training ― Challenges and opportunitiesBIEDER, Markus; UMIERSKI, Christian.VGB powertech. 2014, Num 12, issn 1435-3199, 35-38, 7 [5 p.]Article
J'ai le sentiment que la notion de bénévolat s'étiole [Interview]DANGAIX, Denis; GALENA, Mario.La Santé de l'homme. 2012, Num 422, pp 29-30, issn 0151-1998, 2 p.Article
La formation professionnelle dans une logique de compétencesVERNOTTE, Chabha.Soins. 2010, pp 4-6, issn 0038-0814, 3 p., n° spécialArticle
Librarian instruction-delivery modality preferences for professional continuing educationLYNN, Valerie A; BOSE, Arpita; BOEHMER, Susan J et al.Journal of the Medical Library Association. 2010, Vol 98, Num 1, pp 57-64, issn 1536-5050, 8 p.Article