Pascal and Francis Bibliographic Databases

Help

Search results

Your search

kw.\*:("HIGH SPEED")

Filter

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Document Type [dt]

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Publication Year[py]

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Discipline (document) [di]

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Language

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Author Country

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Origin

A-Z Z-A Frequency ↓ Frequency ↑
Export in CSV

Results 1 to 25 of 14691

  • Page / 588
Export

Selection :

  • and

LES RAMES TGV POUR LA NOUVELLE LIGNE PARIS-SUD ESTBRIMONT JC.1980; Z. EISENBAHNWES. & VERKEHRSTECH.; ISSN 0373-322X; DEU; DA. 1980; VOL. 104; NO 12; PP. 419-424; ABS. GER/ENG/SPAArticle

T.G.V. LE TRAIN A GRANDE VITESSE1982; BULL. TECH. BUR. VERITAS; ISSN 0007-5752; FRA; DA. 1982; VOL. 64; NO 10; PP. 529-537Article

GLI ELETTROTRENI TGV DELLA SNCF = LES RAMES ELECTRIQUES A TRES GRANDE VITESSE DES CHEMINS DE FER FRANCAISROBERT G.1979; INGEGNER. FERROV.; ITA; DA. 1979; VOL. 34; NO 12; PP. 869-873Article

LA TRAINEE DE ROULEMENT DES VEHICULES DE CHEMIN DE FERSAUVAGE G; FORTIN JP.1982; REV. GEN. CH. DE FER; ISSN 0035-3183; FRA; DA. 1982-07-08; VOL. 101; PP. 383-390; BIBL. 4 REF.Article

ANALYSE DES MOYENS D'AMELIORER LES CARACTERISTIQUES DES MOTEURS DE TRACTION A INDUCTION LINEAIRE POUR LES TRANSPORTS TERRESTRES A GRANDE VITESSESOLOVYEV GI; EPIFANOV AP.1980; RAIL INTERNATION.; BEL; DA. 1980; VOL. 11; NO 7-8; PP. 452-464; BIBL. 8 REF.Article

DIE SIGNALTECHNIK AUF DER SCHNELFAHRSTRECKE PARIS-LYON = LA TECHNIQUE DE SIGNALISATION SUR LA LIGNE A GRANDE VITESSE PARIS LYONSUWE KH.1983; SIGNAL UND DRAHT; ISSN 0037-4997; DEU; DA. 1983; VOL. 75; NO 1-2; PP. 25-33; ABS. FRE/ENG; BIBL. 5 REF.Article

HSTS COME TO THE MIDLANDPERREN B.1982; MOD. RAILW.; ISSN 0026-8356; GBR; DA. 1982; VOL. 39; NO 411; PP. 557-560Article

MASSGEBENDE GEOMETRISCHE AUSBILDUNG VON EISENBAHNGLEISBOGEN FUER HOEHERE GESCHWINDIGKEITEN = PRINCIPE DE CONSTRUCTION GEOMETRIQUE DE COURBES DE LA VOIE POUR LIGNES A GRANDE VITESSEMEGYERI J.1981; AET, ARCH. EISENB. TECH.; ISSN 0341-0463; DEU; DA. 1981; NO 36; PP. 68-71; ABS. ENG/FRE/SPA; BIBL. 2 REF.Article

THE TOHOKU AND JOETSU SHINKANSEN BEGIN SERVICETAKAHASHI K.1982; JAPANESE RAILWAY ENGINEERING; ISSN 0448-8938; JPN; DA. 1982; VOL. 22; NO 3; PP. 4-5Article

DIE ZUKUNFT DES MITTELSTRECKEN-PERSONENVERKEHRS. DIE NEUE STRECKE PARIS-LYON = LE FUTUR DU TRANSPORT DES VOYAGEURS SUR MOYENNE DISTANCE. LA NOUVELLE LIGNE PARIS-LYONMETZLER JM.1981; ELEKTR. BAHNEN; ISSN 0013-5437; DEU; DA. 1981; VOL. 79; NO 10; PP. 355-360; ABS. ENG/FREArticle

D'UN SEPTENNAT A L'AUTRE: GENESE DU T.G.V.GAZIER P.1981; TRANSPORTS; ISSN 0564-1373; FRA; DA. 1981; NO 266; PP. 507-514; ABS. ENGArticle

TRACK-TO-TRAIN SIGNALLING TO CONTROL TRAIN RUNNING ON SNCF PARIS-SUDEST HIGH-SPEED NEW LINEROUQUEMERE P.1980; RAIL. ENG. INT. (1978); ISSN 0141-4615; GBR; DA. 1980; VOL. 9; NO 4; PP. 106-108Article

TGV: VLAKY VYSOKYCH RYCHLOSTI = TGV: LES TRAINS A GRANDE VITESSE1982; DOPRAVA; ISSN 0012-5520; CSK; DA. 1982; VOL. 24; NO 3; PP. 277-283Article

OPERATION TGV 100 SUR LA LIGNE NOUVELLE A GRANDE VITESSE PARIS-SUD-ESTALIAS J.1981; TRAVAUX; ISSN 0041-1906; FRA; DA. 1981; NO 557; PP. 74-80; ABS. ENG/GER/SPA/PORArticle

LA CONSTRUCTION DE LA LIGNE NOUVELLE PARIS-LYON (T.G.V.): APPROVISIONNEMENT ET FOURNITURE DES MATERIAUXROBERTIN J.1979; EQUIP. MEC., CARRIERES MATER.; FRA; DA. 1979; NO 180; PP. 29-32Article

LES TECHNIQUES D'ENREGISTREMENTS CINEMATOGRAPHIQUES RAPIDES ET ULTRA-RAPIDESMIQUEL JC.1980; J. OPT.; ISSN 0150-536X; FRA; DA. 1980; VOL. 11; NO 6; PP. 393-398; ABS. ENGConference Paper

TEST RESULTS CONCERNING VEHICLE AND DEVICESNISHI S; IWAHANA T.1979; JAP. RAILWAY ENGNG; JPN; DA. 1979; VOL. 19; NO 1; PP. 14-18; ABS. FRE/SPAArticle

380 KM/HDUPUY J.1981; RAIL INST.; ISSN 0020-8442; BEL; DA. 1981; VOL. 12; NO 7-8; PP. 308-315Article

380 KM/H "BUT WE COULD GO FASTER STILL"DUPUY J.1981; RAILW. GAZ. INT.; ISSN 0373-5346; GBR; DA. 1981; VOL. 137; NO 6; PP. 495-497Article

JAPAN'S MAGLEV TRAIN HITS NEW SPEED RECORDMIDDLETON WD.1980; INTERNATION. RAILWAY J.; USA; DA. 1980; VOL. 20; NO 2; PP. 37Article

KONZEPTION UND REALISIERUNG DER NEUBAUSTRECKE PARIS-SUEDOSTDER SNCF = CONCEPTION ET REALISATION DE LA LIGNE NOUVELLE PARIS-SUD-EST DES CHEMINS DE FER FRANCAISALIAS J.1980; ETR EISENBAHNTECH. RUNDSCH.; ISSN 0013-2845; DEU; DA. 1980; VOL. 29; NO 12; PP. 821-826; 5 P.; ABS. ENG/FRE/SPAArticle

UEBERLEGUNGEN ZUR WEITERENTWICKLUNG VON REISEZUGWAGEN-DREHGESTELLEN FUER HOHE GESCHWINDIGKEITEN = RELFEXIONS SUR LA POURSUITE DU DEVELOPPEMENT DE BOGIES DE WAGONS DE VOYAGEURS POUR LES GRANDES VITESSESVON MADEYSKI T.1980; Z. EINSENBAHNWES. VERK.-TECH., GLASERS ANN.; DEU; DA. 1980; VOL. 104; NO 2; PP. 33-36; ABS. ENG/FRE/SPA; BIBL. 8 REF.Article

CONCEPTUAL DESIGN STUDY OF A HIGH SPEED MAGLEV GUIDED GROUND TRANSPORTATION SYSTEMHAYES WF.1979; QUART. BULL. DIV. MECH. ENGNG NATION. AERONAUT. ESTABL.; CAN; DA. 1979; NO 3; PP. 35-77; BIBL. 4 REF.Article

VERGLEICHENDE BETRACHTUNG UEBER NEUBAUSTRECKEN (NBS) IN EUROPA UND JAPAN = ETUDE COMPARATIVE DES LIGNES NOUVELLES EN EUROPE ET AU JAPONGLATZEL L; KEPPEL A.1979; E.T.R.; DEU; DA. 1979; VOL. 28; NO 10; PP. 737-746; (8 P.); ABS. ENG/FRE/SPA; BIBL. 35 REF.Article

QUANTITATIVE ABSCHAETZUNG DER NACHFRAGE NACH VERKEHRSLEISTUNGEN SCHNELLER BAHNSYSTEME IN EUROPA UM DAS JAHR 2000 = EVALUATION QUANTITATIVE DE LA DEMANDE DE SERVICES DE TRANSPORT PAR SYSTEMES A GRANDE VITESSE EN EUROPE VERS L'AN 2000WEBER PJ.1980; FORSCHUNGSBER.-DTSCH. FORSCH.-VERSUCHSANST. LUFT-RAUMFAHRT; ISSN 0171-1342; DEU; DA. 1980; NO 28; PP. 1-111; ABS. ENG; BIBL. 46 REF.Serial Issue

  • Page / 588